eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceDostawa sprzętu jednorazowego użytku, nr sprawy01/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Bartoszyce: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, nr sprawy: 01/2009.
Numer ogłoszenia: 18959 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, nr sprawy: 01/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 26 zadań: 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Zadania nr 1. Dostawa cewników i zgłebników żołądkowych - 28 101 szt. 33.14.12.00 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zadania nr 2. Dostawa pojemników, pałeczek do pobierania wymazów, testów do wykrywania Helicobacter pyroli, szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych, zestawów do kontrolowanego odsysania - 6 970 szt. 33.19.00.00-8 3.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Zadania nr 3. Dostawa szkiełek podstawowych z polem matowym - 4 000 szt. 33.19.00.00-8 3.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Zadania nr 4. Dostawa plastikowych butli do drenażu jamy opłucnej - 100 szt. 33.19.00.00-8 3.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Zadania nr 5. Dostawa kateterów kateterów do drenażu klatki piersiowej z trokarem i zestawów medycznych - 360 szt. 33.14.16.20-2 3.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Zadania nr 6. Dostawa strzykawek jednorazowego użytku, igieł jednorazowego użytku, łączników, strzykawek, przedłużaczy do pompy infuzyjnej i przyrządów do przetoczeń krwi - 530 600 szt. 33.14.13.10, 33.14.13.20, 33.19.00.00-8 3.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Zadania nr 7. Dostawa pojemników na zużyte igły, pojemników do zbiórki moczu, pojemników do transportu moczu, kaczek plastikowych męskich, basenów plastikowych, basenów papierowych jednorazowego użytku i kaczek papierowych jednorazowego użytku - 40 020 szt. 33.19.00.00-8 3.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Zadania nr 8. Dostawa papieru do aparatu USG, papieru KTG, papieru do aparatu EKG, papieru z nadrukiem do aparatu EKG i kabla do aparatu EKG - 1680 szt. 33.19.00.00-8 3.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Zadania nr 9. Dostawa różnych produktów medycznych - 64 650 szt. 33.19.00.00-8 3.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy Zadania nr 10. Dostawa pielucho - majtek dla dzieci pielucho - majtek dla dorosłych - 23 800 szt. 33.19.00.00-8 3.11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy Zadania nr 11. Dostawa szyn kremera i szyn aluminiowych - 410 szt. 33.19.00.00-8 3.12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy Zadania nr 12. Dostawa zestawów do kolografii z barytem - 90 szt. 33.14.16.20-2 3.13 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy Zadania nr 13. Dostawa kapsli do butelek do sterylizacji gazowej, korków do butelek do sterylizatora gazowego - 800 szt. 33.19.00.00-8 3.14 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 dotyczy Zadania nr 14. Dostawa masek tlenowych i przedłużaczy do tlenu bez maski - 630 szt. 33.15.71.10-9 3.15 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15 dotyczy Zadania nr 15. Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - 1415 szt. 33.19.00.00-8 3.16 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 dotyczy Zadania nr 16. Dostawa oleju do narzędzi - 48 szt. 33.19.00.00-8 3.17 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 dotyczy Zadania nr 17. Dostawa drenów - 420 szt. 33.14.16.40-8 3.18 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 18 dotyczy Zadania nr 18. Dostawa podkładów celulozowych z perforacją co 40 cm - 1500 szt. 33.19.00.00-8 3.19 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 19 dotyczy Zadania nr 19. Dostawa pisaków do rejestratora w sterylizatorze gazowym - 10 szt. 33.19.00.00-8 3.20 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 20 dotyczy Zadania nr 20. Dostawa igieł do punkcji mostka - 100 szt. 33.14.13.20 3.21 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 21 dotyczy Zadania nr 21. Dostawa gazu - tlenku etylenu 100% 134g - 330 szt. 24.11.15.00-0 3.22 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 22 dotyczy Zadania nr 22. Dostawa nakrętek na kanał krwi i nasadek na kanał dializatu - 1 200 szt. 33.19.00.00-8 3.23 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 23 dotyczy Zadania nr 23. Dostawa zestawów do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 800 szt. 33.14.16.20-2 3.24 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 24 dotyczy Zadania nr 24. Dostawa soli w tabletkach pakowana po 25 kg - 15 000 kg 14.43.00.00 3.25 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 25 dotyczy Zadania nr 25. Dostawa nebulizatorów 950 szt. 33.14.16.20-2 3.26 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 26 dotyczy Zadania nr 26. Dostawa rękawiczek jednorazowych - 5 000 szt. 18.42.43.00-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.20 - Igły medyczne 14.43.00.00 - Sól warzona i czysty chlorek sodu 33.14.16.40 - Dreny 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 24.11.15.00 - Gazy medyczne 33.15.71.10 - Maski tlenowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: [x] A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę [x] A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 26 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę [x] A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: [x] B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. [x] B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. [x] B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [x] B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych. [x] C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: [o] C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. [x] D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: [x] D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: [x] E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1),B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [x] -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy [x] - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: specyfikację można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój A14..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadania I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników i zgłebników żołądkowych - 28 101 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadania II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników, pałeczek do pobierania wymazów, testów do wykrywania Helicobacter pyroli, szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych, zestawów do kontrolowanego odsysania - 6 970 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadania III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkiełek podstawowych z polem matowym - 4 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadania IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowych butli do drenażu jamy opłucnej - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadania V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kateterów kateterów do drenażu klatki piersiowej z trokarem i zestawów medycznych - 360 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadania VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa strzykawek jednorazowego użytku, igieł jednorazowego użytku, łączników, strzykawek, przedłużaczy do pompy infuzyjnej i przyrządów do przetoczeń krwi - 530 600 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadania VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników na zużyte igły, pojemników do zbiórki moczu, pojemników do transportu moczu, kaczek plastikowych męskich, basenów plastikowych, basenów papierowych jednorazowego użytku i kaczek papierowych jednorazowego użytku - 40 020 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadania VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do aparatu USG, papieru KTG, papieru do aparatu EKG, papieru z nadrukiem do aparatu EKG i kabla do aparatu EKG - 1680 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadania IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów medycznych - 64 650 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadania X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pielucho - majtek dla dzieci pielucho - majtek dla dorosłych - 23 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadania XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szyn kremera i szyn aluminiowych - 410 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadania XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do kolografii z barytem - 90 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadania XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kapsli do butelek do sterylizacji gazowej, korków do butelek do sterylizatora gazowego - 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadania XIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masek tlenowych i przedłużaczy do tlenu bez maski - 630 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadania XV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - 1415 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadania XVI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju do narzędzi - 48 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadania XVII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drenów - 420 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadania XVIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podkładów celulozowych z perforacją co 40 cm - 1500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadania XIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pisaków do rejestratora w sterylizatorze gazowym - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadania XX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł do punkcji mostka - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadania XXI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazu - tlenku etylenu 100% 134g - 330 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadania XXII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nakrętek na kanał krwi i nasadek na kanał dializatu - 1 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadania XXIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadania XXIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa soli w tabletkach pakowana po 25 kg - 15 000 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.43.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadania XXV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nebulizatorów 950 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadania XXVI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawiczek jednorazowych - 5 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.