Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Kraków: Zakup i dostaw rur dla dzieci i noworodków
Numer ogłoszenia: 189618 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza, ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6332783, fax 012 6332783, 2578229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostaw rur dla dzieci i noworodków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Sytuacja podmiotowa wykonawcy. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2/ Zdolność techniczna. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało że w ostatnicg trzech latach przed dniem wszczęcia postepowania lub w okresie działalności nalezycie wykonał co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych do szpitali tożsamych z przedmiotem zamówienia. Potwierdzone przynajmniej dwoma referencjami. 3/ Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. 4/ Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania nsa podstawie art. 24 ustawy. 5/ Termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 6/ Stałość cen przez okres trwania umowy. 7/ Oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski. Wykonawca złoży oświadczenie. 8/ Próbki i foldery dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. Próbki i foldery zgodnie z pkt. 3 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie 2/ Wykaz wykonanych dostaw 3/ Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski 4/ Formularz ofertowy 5/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 6/ Oświadczenie z art. 22 i 24 7/ Próbki i foldery dotyczące opisu przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Umów 31-201 Kraków ul. Ks. Siemaszki 13b na pisemny wniosek Wykonawcy-osobiście lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert 25/10/2007 godz. 12:00
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Rury karbowane silikonowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Obwód oddechowy typu Mapleson D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.