Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Sochaczew: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 189626 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, fax 046 8622146.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonie 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonie 2007/2008 z podziałem na części: 1. CZĘŚĆ I Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - piaskarko solarki P-3M wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt. 2. CZĘŚĆ II Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - piaskarko solarki P-1 wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt. 3. CZĘŚĆ III Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - Piaskarko-solarki STA HD 1D90FS wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt. 4. CZĘŚĆ IV Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt. 5. CZĘŚĆ V Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt. 6. CZĘŚĆ VI Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 3 7. CZĘŚĆ VII Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 4 8. CZĘŚĆ VIII Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 12 9. CZĘŚĆ IX Odśnieżanie dróg równiarką bądź innym sprzętem pomocniczym (np. spycharkami, ładowarkami lub ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w lemiesze własne. 10. CZĘŚĆ X Przygotowanie i załadunek materiałów na pojazdy. I.2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców 1.nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 3. spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy - Posiada doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg - min 2 okresy zimowe (dot. części zamówienia NR I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX) - Dysponują pracownikami, którzy posiadają kwalifikacje do prac związanych z przedmiotem zamówienia. - Dysponują sprzętem koniecznym do wykonania przedmiotowych prac. - Dysponują sprzętem i transportem sprawnym technicznie, odpowiednim do danego typu osprzętu. - Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1)Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców ,którzy: a) Nie spełniają warunków określonych w pkt. V. specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Nie spełniają warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w wyznaczonym terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. c) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków d) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2)Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 3)Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a)będzie sprzeczna z ustawą b)jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia c)jej złożenie będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji d)będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e)zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o zamówienie f)będzie zawierała omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88. ustawy Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny g)będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów h)Oferent w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków 1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym (na załączonym druku- załącznik nr 1), do niniejszej specyfikacji - w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto przedmiotu zamówienia. 2.Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,( za aktualny uznaje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3)Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 4)Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6)Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót - na załączniku nr 3. - z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych( uprawnienia pracowników odpowiedzialnych za realizację robót potwierdzone przez podpisującego ofertę tj. odpowiednie prawo jazdy lub odpowiednie uprawnienia operatora i inne....). 7) Wykaz osób nadzorujących prace w zakresie zimowego utrzymania dróg ze strony OFERENTA z podaniem adresu i telefonów kontaktowych - na załączniku nr 4 8)Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączniku nr.5 wraz udokumentowaniem własności np.: umowa kupna sprzedaży, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie itp. 9)Wykaz robót spełniających wymagania postawione w pkt V zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr .6, potwierdzonych że zostały wykonane należycie. 10)Zaakceptowany projekt umowy-akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy. 11)Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki, w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie, podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych( wyznaczyć lidera ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych( liderem)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew pokój Nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - piaskarko solarki P-3M wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - piaskarko solarki P-3M wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - piaskarko solarki P-1 wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - piaskarko solarki P-1 wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - Piaskarko-solarki STA HD 1D90FS wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy - Piaskarko-solarki STA HD 1D90FS wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt. Wymagany osprzęt oferenta Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt. Wymagany osprzęt oferenta Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 3 Zadanie to obejmuje wykonanie w/w usługi transportem Oferenta oraz n/w osprzętem zleceniodawcy lub własnym. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VII Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 4 Zadanie to obejmuje wykonanie w/w usługi transportem Oferenta oraz n/w osprzętem zleceniodawcy lub własnym. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ VIII Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VIII Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy - pługiem NR 12 Zadanie to obejmuje wykonanie w/w usługi transportem Oferenta oraz n/w osprzętem zleceniodawcy lub własnym. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ IX Odśnieżanie dróg równiarką bądź innym sprzętem pomocniczym (np. spycharkami, ładowarkami lub ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w lemiesze własne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IX Odśnieżanie dróg równiarką bądź innym sprzętem pomocniczym (np. spycharkami, ładowarkami lub ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w lemiesze własne. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ X Przygotowanie i załadunek materiałów na pojazdy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ X Przygotowanie i załadunek materiałów na pojazdy. Wynajem koparko - ładowarki . Zadanie to obejmuje wykonanie w/w usługi sprzętem Wykonawcy, typu koparko-ładowarka Ostrówek lub o parametrach technicznych równoważnych w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
- Dostawa i montaż aparatu USG wraz z dopplerem z funkcją kardio i naczyniową oraz możliwością badania jamy brzusznej
- URUCHOMIENIE ORAZ UTRZYMANIE SYSTEMU / OPROGRAMOWANIA W RAMACH REALIZACJI MIEJSKICH PROGRAMÓW WRAZ Z DOSTARCZENIEM, WDROŻENIEM I UTRZYMANIEM APLIKACJI MOBILNEJ
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rozlazłów
- Nadzór nad realizacją zadania: Budowa budynku dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sochaczewie - rozbudowa infrastruktury powiatowej
- Równanie i utwardzenie dróg gminnych gruntowych wraz z dostawą tłucznia
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa sprzątania w budynkach Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie w latach 2025-2026
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Zamysłowie
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2025 do 31.03.2026 na terenie miasta Pyrzyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.