Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Kraków: dostawa aparatury i sprzętu medycznego tj. :
respirator stacjonarny, stół zabiegowy przezierny dla RTG, aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta, aparat do znieczulenia ogólnego, piła do gipsu wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu,
Numer ogłoszenia: 189634 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, fax 012 6468930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.tpnet.pl/umowy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury i sprzętu medycznego tj. : respirator stacjonarny, stół zabiegowy przezierny dla RTG, aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta, aparat do znieczulenia ogólnego, piła do gipsu wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatury i sprzętu medycznego według następujących grup : Grupa I : Respirator stacjonarny - 1 sztuka, fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 A do specyfikacji (CPV : 33.15.74.00). Szkolenie personelu- ok. 70 osób, w 4 ustalonych terminach po ok. 18 osób. Grupa II : Stół zabiegowy przezierny dla RTG - 1 sztuka, fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 B do specyfikacji (CPV : 33.19.22.00-4). Szkolenie personelu - ok. 20 osób Grupa III : Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta - 1 sztuka, fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 C do specyfikacji (CPV : 33.16.20.00-3). Szkolenie personelu: ok. 70 osób, w kilku grupach w różnych terminach. Grupa IV: Aparat do znieczulenia ogólnego - 1 sztuka, fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 D do specyfikacji (CPV: 33.16.20.00-3). Szkolenie personelu: 37 osób Grupa V: Piła do gipsu - 2 sztuki, fabrycznie nowa (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 E do specyfikacji (CPV: 33.16.20.00-3). Szkolenie personelu: 10 osób
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-0, 33.19.22.00-4, 33.16.20.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: - W zakresie warunku wskazanego w punkcie b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy respiratorów lub stołów zabiegowych ogólnochirurgicznych lub aparatów do powierzchniowego ogrzewania pacjenta lub aparatów do znieczulenia ogólnego lub piły oscylacyjnej do gipsu (odpowiednio dla każdej grupy). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń - W zakresie warunku wskazanego w punkcie c ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, - W zakresie warunków wskazanych w punkcie a i d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociaż jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. VI.5. Zamawiający, wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć : a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 2 dostawy) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 dokumenty) - według załącznika nr 4 do specyfikacji. każdy Wykonawców musi złożyć : a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. każdy z Wykonawców musi załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 10 ustawy (a w przypadku pkt. 4-9, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest przytoczyć w całości treść punktów z art. 24 ust. 1, co do których składa oświadczenie. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3 : 2.1. pkt. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 3 i 4 specyfikacji stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.rydygierkrakow.pl/umowy WSS im. L. Rydygiera os. Złotej Jesieni 1 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera os. Złotej Jesieni 1 31-826 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa I : Respirator stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator stacjonarny - 1 sztuka, fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 A do specyfikacji (CPV : 33.15.74.00). Szkolenie personelu- ok. 70 osób, w 4 ustalonych terminach po ok. 18 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techn - jakosciowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa II: Stół zabiegowy przezierny dla RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół zabiegowy przezierny dla RTG - 1 sztuka, fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 B do specyfikacji (CPV : 33.19.22.00-4). Szkolenie personelu - ok. 20 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa III : Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa III : Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta - 1 sztuka, fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 C do specyfikacji (CPV : 33.16.20.00-3). Szkolenie personelu: ok. 70 osób, w kilku grupach w różnych terminach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa IV: Aparat do znieczulenia ogólnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa IV: Aparat do znieczulenia ogólnego - 1 sztuka, fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 D do specyfikacji (CPV : 33.16.20.00-3). Szkolenie personelu: 37 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa V: Piła do gipsu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piła do gipsu - 2 sztuki, fabrycznie nowa (rok produkcji 2008), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 E do specyfikacji (CPV : 33.16.20.00-3). Szkolenie personelu: 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-725/24
- Dostawa pieca do pirolizy dla WEiP DE-dzp.272-729/24
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
- Dostawa i wymiana przełączników SAN w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie wraz z niezbędnymi licencjami oraz wsparciem producenta (DFP.271.207.2024.KK)
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych oraz polis ubezpieczeniowych dla podróżnych na potrzeby Narodowego Centrum Nauki w Krakowie
- Zakup i dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Dostawa aparatury oraz oprogramowania dla kierunku Ratownictwo Medyczne
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia na potrzeby Głównego Traktu Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 5 zadań.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Oddziału Chirurgii Jednego Dnia
- Dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Medyczna aparatura oddechowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.