To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-28
Ostrów: Świadczenie usługi ręcznego sortowania odpadów
na 8-stanowiskowej linii sortowniczej Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie - Zakład Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy
Numer ogłoszenia: 189637 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336850 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. 017 2235810, faks 17 2235809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ręcznego sortowania odpadów na 8-stanowiskowej linii sortowniczej Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie - Zakład Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ręcznego sortowania odpadów segregowanych i niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych o kodach z grupy 15 i 20 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014.1923) w instalacji Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy (linia sortownicza). Usługa obejmuje : a/ wstępną segregację odpadów oraz przygotowanie odpadów do załadunku na placu rozładunkowym (rozrywanie worków, ręczne wybieranie makulatury, szkła mix i innych odpadów w uzgodnieniu z Zamawiającym), ręczny załadunek pozostałych odpadów na linię, b/ ręczne sortowanie polegające na wybieraniu asortymentu ( takiego jak: opakowania z tworzyw sztucznych, folia, makulatura, szkło i innych materiałów wskazanych przez Zamawiającego) z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych na linii sortowniczej oraz innych odpadów gromadzonych selektywnie i wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia sortowania odpadów na 8-stanowiskowej linii sortowniczej w następującym czasie: w dni robocze : - od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 20:00, - w soboty od 7:00 do 15:00 - łączna ilość roboczogodzin pracy wynosi 28 156 , z możliwością ograniczenia wielkości zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości odpadów segregowanych na linii oraz przestojów technologicznych wynikających z przebudowy instalacji. Wykonawca: 1. Zabezpieczy usługę ręcznego sortowania odpadów równej sile roboczej 8 pracowników fizycznych w systemie czasowym określonym w przedmiocie zamówienia. 2.Zapewnieni 100% wydajności usługi, na każdej zmianie zgodnie z pkt. 3. 3.Zatrudni brygadzistę, który będzie pracownikiem-sortowaczem i jednocześnie będzie sprawował bezpośredni nadzór nad pracownikami realizującymi usługę sortowania. 4.Wykonawca zapewni dla zatrudnionych osób szczepienia ochronne wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. Dz.U.2012 poz.40. 5.Wykonawca zapewnia środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze zgodnie z rozdziałem IX kodeksu pracy. 6.Wykonawca zapewni napoje i posiłki regeneracyjne zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. (Dz. U. 1996 Nr 60 poz. 279). 7.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów związanych z wykonywaniem obowiązków pracowniczych w stosunku do zatrudnionych pracowników (np. dodatkowe urlopy, przerwy w pracy itp.) 8.Wykonawca ponosi koszty postępowania przy ewentualnym wypadku przy pracy przez osoby wykonujące usługę sortowania. 9. Wykonawca zatrudni na własne potrzeby związane z realizacją zadania pracownika BHP w celu przestrzegania bezpieczeństwa pracy pracowników na sortowni; 10.Wykonawca przeprowadzi profesjonalne przeszkolenie wstępne i szkolenia okresowe pracowników realizujących ręczne sortowanie odpadów pod względem merytorycznym w zakresie gospodarowania odpadami i sposobu ich segregacji. 11. Wykonawca ma obowiązek sprzątania miejsca pracy po zakończeniu zmiany lub zgodnie z bieżącymi zaleceniami Zamawiającego. 12. Wykonawca ma również zgodnie z zaleceniami Zamawiającego obowiązek wykonywania innych prostych prac na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów i Składowiska Odpadów w Kozodrzy. 13. Na koniec każdego miesiąca Wykonawca sporządzi protokół zdawczo - odbiorczy usług, w którym określi wielkość siły roboczej poprzez obliczenie liczby pracowników faktycznie realizujących usługę ręcznego sortowania odpadów każdego roboczego dnia miesiąca i ilość przepracowanych roboczogodzin przez tych pracowników. 14. W przypadku zgłoszenia uzasadnionych zastrzeżeń Zamawiającego do stanu zdrowia i warunków fizycznych pracownika niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi, Wykonawca ma obowiązek zatrudnienia na danym stanowisku pracy inną osobę spełniającą te warunki. 15. Wykonawca zapewnia pomieszczenia socjalne dla pracowników realizujących usługę ręcznego sortowania odpadów do dnia 30 czerwca 2016 r. Po tym terminie obowiązek ten przejmuje Zamawiający. Zamawiający : 1. Zapewnia dostarczenie mediów użytkowych do pomieszczeń socjalnych dla pracowników realizujących usługę ręcznego sortowania odpadów. Rozliczenie za zużycie odbywać się będzie na podstawie odrębnej umowy. 2. Wskaże osobę upoważnioną do wszelkich czynności związanych ze sprawnym funkcjonowaniem umowy. 3. Zapewnia szkolenie organizacyjne z zakresu wykonywanych prac przez pracowników realizujących usługę (organizacja pracy na terenie Zakładu Zagospodarowania i Składowiska Odpadów)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OCHRONIARSKA "OMEGA NOW-KOLT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OCHRONIARSKA "OMEGA NOW-KOLT" SP. Z O.O.
- Firma Ochroniarska OMEGA NOW KOLT Sp. z o.o., ul. Fabryczna 12, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450496,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 308026,64
Oferta z najniższą ceną: 308026,64 / Oferta z najwyższą ceną: 334211,72
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI OSTRÓW
więcej: przetargi OSTRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW OD ZAMAWIAJĄCEGO W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i zielonych z Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w oraz z jednostek zarządzanych na terenie Łomianek.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.