Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Kraków: Wykonanie usługi sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Nr DZP/CM/242/3-114/ZP/13
Numer ogłoszenia: 189663 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172705 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Nr DZP/CM/242/3-114/ZP/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Biblioteka Medyczna ul. Medyczna 7 Powierzchnia pomieszczeń biurowych - 1615,0 m2 Powierzchnia pomieszczeń gospodarczych do sprzątania raz w roku - 70,0 m2 Magazyny ~ 1650,0 m2 Klatki schodowe, korytarze, balkony - 910,0 m2 Wc - 55,0 m2 Budynek otwarty w godzinach 7 - 19. W sobotę pracują dyżurne oddziały - na poniedziałek rano należy wysprzątać pomieszczenia o powierzchni około 1400 m2 ( wypożyczalnia, katalogi, czytelnia, WC) korytarze, klatka schodowa), udostępniane w sobotę. Codziennie od poniedziałku do piątku: 1. Zamiatanie i mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych oraz odkurzanie wykładzin dywanowych, chodników. 2.Bieżące utrzymanie w czystości podłóg poprzez zmywanie ze środkiem nabłyszczającym. 3. Froterowanie koiytarzy biurowych z PCV. 4.Czyszczenie filtra w bramce antykradziezowej ( trzepanie dywanika i odkurzanie) na bieżąco. 5. Scieraníe kurzy z mebli, sprzętu i uiządzeń wyposazenia biurowego (aparaty telefoniczne, komputery,monitory itp.:) 6. Mycie parapetów przy okiennych. 7. Przecieranie drzwi oszklonych (główne wejście, wejścia do poszczególnych oddziałów). 8. Wyrzucanie śmieci, wycieranie koszy i kubłów na śmieci oraz wynoszenie posegregowanych śmieci do odpowiednich kontenerów znajdujących sie na terenie nieruchomości, 9. Opróżnianie niszczarki z pociętej makulatury. 10. Mycie klatek schodowych, kon/tarzyi w zalezności od pory roku i pogody kilka razy dziennie). 11. Utrzymanie w czystości pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, armatury, fliz, luster. 12. Dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych 13. Uzupełnianie mydła, papieru toaletowego í ręczników papierowych w sanitariatach. 14. Sprzątanie windy towarowej i małych dźwigów. 15. Odkurzanie półek w magazynach i czytelni- sukcesywnie 16. Odkurzanie książek na półkach w magazynach - sukcesywnie. 17. Odkurzanie książek na półkach w czytelni- wg harmonogramu uzgodnionego z kierownikiem odpowiedniego oddziału. 18. Podlewanie kwiatów w pomieszczeniach czytelni, katalogach, wypożyczalni oraz w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach. Raz w miesiącu: 1. Zamiatanie i mycie pomieszczeń magazynowych i gospodarczych. 2. Omiatanie ścian i sufitów 2 pajęczyn. 3. Pastowanie i froterowanie podłóg (w zależności od potrzeb). 4. Mycie windy towarowej i małych dźwigów. 5. Czyszczenie gablot szklanych w sali wystawowej. Dodatkowe informacje Liczba osób zatrudnionych w Bibliotece - 50 Liczba osób korzystających z poszczególnych Oddziałów Biblioteki w ciągu roku ~ 80.000 ilość łazienek - 8 ilość pojemników na papier - 12 ilość dozowników mydła - 8 íiość pojemników na ręczniki - 4 W związku z prowadzoną na terenie Uniwersytetu Jagiellońskiego-Collegium Medicum w Krakowie segregacją odpadów Wykonawca zobowiązany jest do wynoszenia odpadów z opróżnionych koszy na śmieci do odpowiednich kontenerów znajdujących się na terenie nieruchomości, której dotyczy usługa sprzątania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWE POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWE POŁUDNIE SP. Z O.O.
- Zakładamy Usługowe Południe Spółka z o.o., ul. Lubicz 14, 31-504 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7571,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9209,13
Oferta z najniższą ceną: 9209,13 / Oferta z najwyższą ceną: 9209,13
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z nierozstrzygniętym przetargiem i przedłużającą się procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie usług sprzątania W budynkach UJ CM informuję, iż na okres 1.09.2013 r. - 30.09.2013 r. wybrana została firma Zakłady Usługowe POŁUDNIE w Krakowie, ul. Lubicz 14 - dotychczasowy Wykonawca ww. usługi W obiekcie UJCM przy ul. Medycznej 7. Firma Zakłady Usługowe POŁUDNIE w Krakowie, ul. Lubicz 14 wykonuje usługę sprzątania w budynku Biblioteki Medycznej UJ CM od września 2009 r. na podstawie umowy zawartej W wyniku postępowania przetargowego. Wybór ww. Wykonawcy jest korzystny dla Zamawiającego z przyczyn gospodarczych i ekonomicznych. Firma świadczy usługę już od czterech lat, ma tam zgromadzony sprzęt i zatrudnionych ludzi do realizacji zamówienia podstawowego, zasadne jest więc zlecenie dodatkowych prac temu samemu Wykonawcy. Udzielenie przedmiotowego zamówienia innemu Wykonawcy skutkowałoby zwiększeniem kosztów jego realizacji.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- "Usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Mławie "
- IZP.272.6.2025 Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Sprzątanie 5 budynków, w tym IT, IT1, IT2, IT4, PPB w Jasionce, gm. Trzebownisko, woj. podkarpackie.
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.