Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Wrocław: Usługi w zakresie przeglądów serwisowania ( konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) systemu sygnalizacji pożarowej , systemów oddymiania, instalacji hydrantów zewnętrznych , hydrantów wewnętrznych wraz z przynależnymi wężami hydrantowymi, gaśnic a także zakup nowych gaśnic i skasowanie starych, przeciwpożarowych wyłączników prądu oraz drzwi przeciwpożarowych, zakup znaków ewakuacyjnych ochrony ppoż oraz skrzynek na klucz do drzwi ewakuacyjnych w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 6 zadań.
Znak postępowania: ZP-1/WZŻ/2014
Numer ogłoszenia: 18967 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl /www.bip.wzz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeglądów serwisowania ( konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) systemu sygnalizacji pożarowej , systemów oddymiania, instalacji hydrantów zewnętrznych , hydrantów wewnętrznych wraz z przynależnymi wężami hydrantowymi, gaśnic a także zakup nowych gaśnic i skasowanie starych, przeciwpożarowych wyłączników prądu oraz drzwi przeciwpożarowych, zakup znaków ewakuacyjnych ochrony ppoż oraz skrzynek na klucz do drzwi ewakuacyjnych w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 6 zadań. Znak postępowania: ZP-1/WZŻ/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie przeglądów serwisowania ( konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) systemu sygnalizacji pożarowej , systemów oddymiania, instalacji hydrantów zewnętrznych , hydrantów wewnętrznych wraz z przynależnymi wężami hydrantowymi, gaśnic a także zakup nowych gaśnic i skasowanie starych, przeciwpożarowych wyłączników prądu oraz drzwi przeciwpożarowych, zakup znaków ewakuacyjnych ochrony ppoż oraz skrzynek na klucz do drzwi ewakuacyjnych w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 6 zadań. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - Formularzu asortymentowo- cenowym - załącznik nr 2.1 do 2.6 do SIWZ; - Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.1 do 7.6 do SIWZ; - Harmonogramie prac - załącznik nr 8.1 do 8.6 do SIWZ - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.61.00.00-4, 50.41.32.00-5, 35.11.13.20-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo cenowy załącznik nr 2.1 do 2.6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie w trakcie trwania umowy obiektu do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu , 2) gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegać będzie zasób obiektów Zamawiającego zatem zmiana ta może dotyczyć wskazania innych adresów obiektów w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy. 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy- w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone , przy czy Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 4) zmiany w przepisach obejmujące przepisy prawa miejscowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi przeglądu technicznego i serwisowania central przeciwpożarowych (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) systemu sygnalizacji pożarowej zlokalizowanych w 3 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formularzu asortymentowo- cenowym - załącznik nr 2.1 do SIWZ; - Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.1 do SIWZ; - Harmonogramie prac - załącznik nr 8.1 do SIWZ - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.61.00.00-4, 50.41.32.00-5, 35.11.13.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi przeglądu technicznego i serwisowania (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) systemów oddymiania wraz z przynależnymi urządzeniami zlokalizowane w 7 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formularzu asortymentowo- cenowym - załącznik nr 2.2 do SIWZ; - Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.2 do SIWZ; - Harmonogramie prac - załącznik nr 8.2 do SIWZ - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.61.00.00-4, 50.41.32.00-5, 35.11.13.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi przeglądu technicznego i serwisowania (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) instalacji hydrantów zewnętrznych, hydrantów wewnętrznych z wężami półsztywnymi oraz z wężami składanymi płasko zlokalizowane w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - Formularzu asortymentowo- cenowym - załącznik nr 2.3 do SIWZ; - Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.3 do SIWZ; - Harmonogramie prac - załącznik nr 8.3 do SIWZ - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.61.00.00-4, 50.41.32.00-5, 35.11.13.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi przeglądu technicznego - legalizacji gaśnic, remontu (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) zakup nowych gaśnic oraz skasowanie starych gaśnic w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków a także zakup oznakowania ewakuacyjnego i oznakowania ochrony ppoż..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - Formularzu asortymentowo- cenowym - załącznik nr 2.4 do SIWZ; - Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.4 do SIWZ; - Harmonogramie prac - załącznik nr 8.4 do SIWZ - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.61.00.00-4, 50.41.32.00-5, 35.11.13.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi przeglądu technicznego i serwisowania (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) przeciwpożarowych wyłączników prądu w 9 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany - Formularzu asortymentowo- cenowym - załącznik nr 2.5 do SIWZ; - Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.5 do SIWZ; - Harmonogramie prac - załącznik nr 8.5 do SIWZ - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.61.00.00-4, 50.41.32.00-5, 35.11.13.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi przeglądu technicznego i serwisowania ( konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) drzwi przeciwpożarowych w 7 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - Formularzu asortymentowo- cenowym - załącznik nr 2.6 do SIWZ; - Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.6 do SIWZ; - Harmonogramie prac - załącznik nr 8.6 do SIWZ - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.61.00.00-4, 50.41.32.00-5, 35.11.13.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-056/2025 Wykonanie modernizacji pomieszczeń nr 210 i 211 w budynku C-2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 11-17
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia
- Remont nawierzchni chodników wzdłuż ul. Gubińskiej we Wrocławiu
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław.
- Remont sieci trakcyjnej na Pl. Dominikańskim we Wrocławiu w formule " projektuj i buduj"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia Przeglądów okresowych 9 i 18 miesięcznych oraz konserwacja systemu pomiaru jakości powietrza w Tunelu pod Świną w Świnoujściu w 2025 r.
- Przeglądy sprzętu medycznego
- Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- Przeglądy i bieżące utrzymanie urządzeń zabawowych, sportowych i rekreacyjnych na terenach komunalnych
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych administrowanych przez Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy na terenie kraju
- Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynku Krajowej Informacji Skarbowej przy ul. Warszawskiej 5 w Bielsku-Białej
więcej: Gaśnice przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.