eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytykDostawa używanego samochodu pożarniczego dla O.S.P. we Wrzeszczowie. Data produkcji samochodu nie wcześniej niż 1988 rok; przebieg poniżej 130 000 km; zbiornik wody 1500 l - nowy, napęd 4x2 , wyposażenie węże ssawne i tłoczne, ciśnienie autopompy min. 160



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Przytyk: Dostawa używanego samochodu pożarniczego dla O.S.P. we Wrzeszczowie. Data produkcji samochodu nie wcześniej niż 1988 rok; przebieg poniżej 130 000 km; zbiornik wody 1500 l - nowy, napęd 4x2 , wyposażenie węże ssawne i tłoczne, ciśnienie autopompy min. 16001/min, 2 szybkie natarcia po 90m zwijane elektrycznie, kabina 7 osób, skrzynia biegów automatyczna, ABS i ASR, maszt oświetleniowy pneumatyczny.
Numer ogłoszenia: 189689 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytyk, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, tel. 048 6180095 w. 35, fax 048 6180087.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego samochodu pożarniczego dla O.S.P. we Wrzeszczowie. Data produkcji samochodu nie wcześniej niż 1988 rok; przebieg poniżej 130 000 km; zbiornik wody 1500 l - nowy, napęd 4x2 , wyposażenie węże ssawne i tłoczne, ciśnienie autopompy min. 16001/min, 2 szybkie natarcia po 90m zwijane elektrycznie, kabina 7 osób, skrzynia biegów automatyczna, ABS i ASR, maszt oświetleniowy pneumatyczny..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego samochodu pożarniczego dla O.S.P. we Wrzeszczowie. Data produkcji samochodu nie wcześniej niż 1988 rok; przebieg poniżej 130 000 km; zbiornik wody 1500 l - nowy, napęd 4x2 , wyposażenie węże ssawne i tłoczne, ciśnienie autopompy min. 16001/min, 2 szybkie natarcia po 90m zwijane elektrycznie, kabina 7 osób, skrzynia biegów automatyczna, ABS i ASR, maszt oświetleniowy pneumatyczny. Pojazd zarejestrowany i ubezpieczony. W przypadku sprowadzonego z poza terytorium Polski samochodu nie zarejestrowanego i nie ubezpieczonego, samochód winien być oclony, posiadać badanie techniczne rozszerzone, aktualną opinię techniczną rzeczoznawcy o oferowanym pojeździe i opinię Zespołu Technicznego ZW ZOSP RP odnośnie stanu pojazdu i przydatności z operacyjnego punktu widzenia. Trzy zdjęcia: bok, perspektywa z tyłu i z przodu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Warunki ogólne 5.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp; 5.2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat podobne zamówienia min.1 dostarczona jednostka oraz udokumentują że w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali zamówienia wartości co najmniej przedłożonej oferty, podając nazwy, adresy zamawiających oraz rodzaje sprzętu zrealizowanych w ramach tych zamówień c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/ posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli dostarczone informacje są nieprawdziwe. 5.3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) 5.3.1. Wymagania określone w pkt 5.1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej). Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. 5.3.2.Wymagania określone w pkt 5.1.1.b) i 5.2 winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. 5.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 5.4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2. nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnyc:, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.1.0 Wypełniony druk oferty 6.1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych;, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.2.1. Wykaz dostaw min.1 wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością tj. dostarczanego pojazdu pożarniczego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie (min.1 szt referencji). 6.2.2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu do wysokości minimum 50 000 PLN. 6,2.3 a) Pojazd zarejestrowany i ubezpieczony - kopia dowodu rejestracyjnego. b) W przypadku sprowadzonego z poza terytorium Polski samochodu nie zarejestrowanego i nie ubezpieczonego, samochód winien być oclony, posiadać badanie techniczne rozszerzone, aktualną opinię techniczną rzeczoznawcy o oferowanym pojeździe i opinię Zespołu Technicznego ZW ZOSP RP odnośnie stanu pojazdu i przydatności z operacyjnego punktu widzenia ( kopie dokumentów). c) Trzy zdjęcia: bok, perspektywa z tyłu i z przodu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytyk.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przytyku, 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57, pokój nr 34 lub za zaliczeniem pocztowym.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przytyku, 26-650 Przytyk, ul. Zacheta 57, pokój nr 24 tj. Sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.