Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Lubliniec: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do badań w laboratorium SPZOZ Lubliniec. Znak sprawy ZP/09/11
Numer ogłoszenia: 189690 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 350 63 86, faks 034 3565870.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do badań w laboratorium SPZOZ Lubliniec. Znak sprawy ZP/09/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - dzierżawa aparatu wraz z dostawą odczynników do badań hematologicznych, Pakiet nr 2 - dzierżawa aparatu wraz z dostawą odczynników do oznaczeń mikrobiologicznych, Pakiet nr 3 - dzierżawa aparatu wraz z dostawą odczynników do oznaczeń immunochemicznych, Pakiet nr 4 - dzierżawa aparatu wraz z dostawą odczynników do oznaczeń biochemicznych. Pakiet nr 5 - dzierżawa koagulometru wraz z dostawą odczynników Pakiet nr 6 - testy diagnostyczne typu COMBUR 10 lub równoważne, spełniające poniższe parametry, do aparatu Miditron Junior 2. Pakiet nr 7 - odczynniki i materiały zużywalne do aparatu AVL TYP 988-3 i aparatu OMNI 4 Pakiet nr 8 - testy diagnostyczne Pakiet nr 9 - krążki/testy dla bakteriologii Pakiet nr 10 - podłoża bakteriologiczne Pakiet nr 11 - testy do wykrywania Helicobacter Pylori w Pracowni endoskopowej Pakiet nr 12 - testy diagnostyczne do aparatu CARDIAC, do oznaczania D-DIMER we krwi pełnej heparynowanej Szczegółowy opis poszczególnych pakietów zawiera załącznik nr 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z pakietami. Każdy pakiet zostanie rozpatrzony indywidualnie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.43.45.20 - Analizatory krwi 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) uzupełniony wykaz asortymentowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ b) formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie dot. wyrobów medycznych - zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ d) ewentualny wykaz części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom, brak wykazu oznacza brak podwykonawców e) dokument potwierdzający upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki, aktualny rejestr handlowy lub inny dokument) f) ewentualne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlubliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej,
42 - 700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 9,
tel. 34/350-63-86, fax. 34/356-58-70
Adres poczty elektronicznej e-mail: spzoz.lc@poczta.fm.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - SPZOZ w Lublińcu, przy ul. Sobieskiego 9, pokój nr 68 ( Sekretariat Dyrekcji)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi w Pyskowicach
- " Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ul. Kochcickiej w Lublińcu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi, przy ul. R. Traugutta w Pyskowicach na działkach nr 526/28, 856/28, 857/28, 854/28
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania badań metodami biologii molekularnej w kierunku wykrywania RNA WNV w pojedynczych donacjach wraz z dzierżawą aparatury do badań próbek osocza
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- "Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych"
- Produkty lecznicze.
- Odczynniki do badania krwi.
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.