eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzebudowa istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych (pochylni) na Osiedlu Kaszubskim 7 wraz z oświetleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Zielona Góra: Przebudowa istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych (pochylni) na Osiedlu Kaszubskim 7 wraz z oświetleniem
Numer ogłoszenia: 189716 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Miłosierdzia Bożego Zielona Góra , os. Kaszubskie 7, 65-547 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3200010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko - Katolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych (pochylni) na Osiedlu Kaszubskim 7 wraz z oświetleniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych (pochylni) na Osiedlu Kaszubskim 7 wraz z oświetleniem, polegających na: a) przebudowie istniejącego ciągu pieszego o nawierzchni z płytek betonowych 35 x 35 x 5 cm i asfaltu na pochylnię dla osób niepełnosprawnych o długości 132,28m, szerokości 1,25 m z dwiema mijankami, wykonaną z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej. Wysokość poręczy 0,75 i o,90 m. Słupki wykonane z metalu malowanego proszkowo o średnicy 40 mm w rozstawie 1,10 m z kołnierzem ochronnym. Jako obrzeża zastosowano murki żelbetowe. b) wykonania oświetlenia wzdłuż trasy podjazdu dla osób niepełnosprawnych (pochylni). Zaprojektowano 5 słupów oświetleniowych. Oświetlenie będzie sterowane z tablicy rozdzielczej Kościoła..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie 3 robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie: chodników, platform dla niepełnosprawnych, oświetlenia itp., o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. (2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że minimum jedna osoba - kierownik budowy, która będzie wykonywać zamówienie posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, oraz jedna osoba która będzie kierować wykonaniem oświetlenia posiada uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodne z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz.1118) oraz osoby te należą do Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku (Dz. U z 2006 r., Nr 83 poz. 578) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą, niż 100 tys. zł. (2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali zdolność kredytową min. 50 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w § 5 ust. 1 niniejszej SIWZ przez wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) d) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 16). e) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. f) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mb.zielgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. MIŁOSIERDZIA BOŻEGO w Zielonej Górze Osiedle Kaszubskie 7 65-247 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. MIŁOSIERDZIA BOŻEGO w Zielonej Górze Osiedle Kaszubskie 7 65-247 Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.