Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 18972 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii , ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego. Liczba pakietów- 16. Wartość szacunkowa bez VAT: 697.785,13 zł netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.18.43.00 - Sztuczne części serca 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 24.11.13.00 - Hel 33.14.16.13 - Pojemniki na krew 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na łączną kwotę 14.660,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100). W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego pakietu wynosi odpowiednio: 1.Pakiet nr 1- 5 620,00 PLN 2.Pakiet nr 2- 150,00 PLN 3.Pakiet nr 3- 1 620,00 PLN 4.Pakiet nr 4- 30,00 PLN 5.Pakiet nr 5- 40,00 PLN 6.Pakiet nr 6- 70,00 PLN 7.Pakiet nr 7- 30,00 PLN 8.Pakiet nr 8- 20,00 PLN 9.Pakiet nr 9- 330,00 PLN 10.Pakiet nr 10- 160,00 PLN 11.Pakiet nr 11- 170,00 PLN 12.Pakiet nr 12- 3 020,00 PLN 13.Pakiet nr 13- 170,00 PLN 14.Pakiet nr 14- 80,00 PLN 15.Pakiet nr 15- 1 980,00 PLN 16.Pakiet nr 16- 1 170,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. V., według formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru- Załącznik nr 3A do SIWZ (Uwaga! w przypadku kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa oddzielnie przedmiotowe oświadczenie); 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru- Załącznik nr 3B do SIWZ (Uwaga! w przypadku kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w danym postępowaniu); Sytuacja podmiotowa wykonawców: 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. V.1.3) i V.1.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie V.2.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie V.2.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie V.2 zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis punktu V.3 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ikard.pl (wersja elektroniczna) i/lub Instytut Kardiologii w Warszawie, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, pokój nr 337, III piętro (wersja papierowa).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Instytut Kardiologii w Warszawie, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, pokój nr 337, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 pozycji: 1.Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych- 50.000 szt., 2.Kraniki infuzyjne trójdrożne- 30.000 szt., 3.Opaska uciskowa z zatrzaskiem- 200 szt., 4.Kieliszki do leków- 5.500 op., 5.Łopatka drewniana do języka- 50 op., 6.Słój na mocz /tulipan/- 100 szt., 7.Worki do dobowej zbiórki moczu- 9.000 szt., 8.Basen plastikowy- 30 szt., 9.Uchwyty na worki na mocz- 350 szt., 10.Kubki do moczu-25.000,00 szt., 11.Termometry lekarskie- 5.000 szt., 12.Kanki do lewatywy- 50 szt., 13.Przyrząd do przetaczania krwi TS- 30.000 szt., 14.Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych IS- 85.000 szt., 15.Cewnik do drenażu klatki piersiowej typu Torax z troakarem- 50 szt., 16.Cewnik do drenażu klatki piersiowej typu Torax- 3.600 szt., 17.Strzykawki jednorazowego użytku- 48.000 szt., 18.Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 2 ml- 410 op.; Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 5 ml- 700 op.; Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku, 10 ml- 2.200 op.; Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku, 20 ml- 1.000 op.; Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 100 ml- 4.000 szt.; Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku, 1 ml do insuliny- 60 op.; 19.Igły jednorazowego użytku 0,5x25 - 0,9x40-1.500 op.; Igły jednorazowego użytku 1,1x40 - 1,2x40- 2.500 op., 20.Igły do pobierania płynu z butelki- 18.000 szt.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.19.40.00-6, 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja- Worki do godzinowej diurezy typu Ureofix- 400 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji: 1. Podkłady chirurgiczne z włókniny celulozowej- 21 000 szt. 2. Podkłady chłonne dla chorych- 3.500 szt.; Podkłady chłonne dla chorych- 12.500 szt., 3. Prześcieradła 50cm x 50 m papierowe, białe- 1.300 rolek, 4. Prześcieradła 60cm x 80 m; papierowe, białe- 1.300 rolek, 5. Prześcieradła 60cm x 70 m z włókniny celulozowej, zielone- 500 rolek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja- Czepki chirurgiczne uniwersalne w kształcie beretu - 11.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Czepki chirurgiczne z opaską pochłaniającą pot- 5.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Czepki chirurgiczne męskie typu furażerka - 11.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Czepki chirurgiczne damskie typu furażerka - 4.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Czepki chirurgiczne elastyczne typu czapka - 5.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje: 1. Maski chirurgiczne trójwarstwowe wiązane na troki- 38.000 szt. 2. Maski chirurgiczne trzywarstwowe na gumki- 5.000 szt. 3. Fartuchy fizelinowe- 6 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Butla z helem do pomp kontrapulsacyjnych - 10 op.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje: 1. Worki do pobierania, przechowywania i preparatyki krwi Pojedyncze 450 ml- 700 szt. 2. Worki do pobierania, przechowywania i preparatyki krwi Podwójne 450-300 ml- 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje: 1. Zestaw do aparatu Medrad Stellant CT- 600 szt., 2. Złącza niskiego ciśnienia- 5.000 szt., 3. Zestaw do aparatu Medrad Spectris Solaris EP MR- 500 szt., 4. Łącznik Typu T- 500 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - 1. Coile odczepialne- 14 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - 1. Cewniki do pomiaru ciśnienia zaklinowania- 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - 1. Okludery do zamykania drożnego otworu owalnego typu podwójnej parasolki- 8 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - 1. Kaniule obwodowe z dodatkowym portem do wstrzyknięć- 45.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Hel »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.