eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceWymiana nietypowej i typowej stolarki okiennej w lokalach komunalnych na terenie miasta Siedlce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Siedlce: Wymiana nietypowej i typowej stolarki okiennej w lokalach komunalnych na terenie miasta Siedlce
Numer ogłoszenia: 189745 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nietypowej i typowej stolarki okiennej w lokalach komunalnych na terenie miasta Siedlce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na nowe okna PCV i drzwi balkonowe oraz dostawa i montaż nowej stolarki w otworach wykonanych zgodnie z TS-L/B.03.03.06 w budynkach i lokalach komunalnych Miasta Siedlce. I. Zakres robót: Demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych łącznie z wywiezieniem na wysypisko śmieci i utylizacją. Montaż nowych okien i drzwi balkonowych z PCV (obsadzenie ościeżnic okiennych na kotwy lub dyble, ustawienie, opiankowanie, założenie skrzydeł okiennych, regulacja okuć) oraz obróbka zewnętrzna i wewnętrzna (uzupełnienie ubytków glifów zaprawą tynkarską, pomalowanie glifu, ewentualnie listwowanie oraz połączenie okien za pomocą łącznika - według potrzeb). Montaż parapetów wewnętrznych (obsadzenie, wkucie w glify, opiankowanie, obróbka zaprawą tynkarską, silikonowanie, montaż wsporników - według potrzeb). Montaż parapetów zewnętrznych (przykręcenie parapetów, opiankowanie, silikonowanie - według potrzeb). II. Rodzaje materiałów: Okna z profili PCV, białych, łączonych na skos, pięciokomorowe. Rygiel dolny z profilem zewnętrznym odprowadzającym wodę. Uszczelka między skrzydłem a ramą ościeżnicy elastyczna ściskana podczas zamknięcia ramą ościeżnicy. Szyby o współczynniku U -1,1. Skrzydła uchylne i rozwierane. Okucia obwiedniowe. Obrót za pomocą zawiasów przegubowych wewnętrznych umożliwiających otwieranie do środka i przejście na otwieranie uchylne. Zawiasy górne sprzężone z ogranicznikiem, ograniczają otwarcie uchylne i stabilizują otwieranie do środka. Część skrzydeł stała a część rozwierana lub uchylna. Klamki białe. Stolarka budowlana musi posiadać cechy wyrobu budowlanego wprowadzonego do obrotu i nadającego się do stosowania przy wykonywaniu robót zgodnie z art. 4 i art. 5 Ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). Parapety z PCV o szerokości do 20 cm . Podokiennik blaszany /biały lub kolorowy/. III. Wymiary stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych (podokienników). Lp. Nazwa jednostka ilość jednostek I. Okna. - - 1. 550 x 1100 szt. 1 2. 900 x 1400 szt. 1 3. 960 x 1630 szt. 17 4. 950 x 1200 szt. 3 5. 1000 x 1300 szt. 3 6. 1050 x 1230 szt. 4 7. 1050 x 1500 szt. 6 8. 1100 x 1650 szt. 2 9. 1150 x 1800 szt. 6 10. 1170 x 1150 szt. 1 11. 1170 x 1450 szt. 4 12. 1460 x 1460 szt. 5 13. 1460 x 1700 szt. 2 14. 1500 x 1300 szt. 1 15. 1500 x 1460 szt. 36 16. 1500 x 1700 szt. 8 17. 1550 x 1550 szt. 1 18. 1700 x 1700 szt. 2 19. 1760 x 1460 szt. 7 20. 1760 x 1630 szt. 5 21. 1800x 1460 szt. 2 22. 1950 x 1150 szt. 4 23. 2000 x 1460 szt. 29 24. 2000 x 1650 szt. 1 25. 2300 x 1460 szt. 1 26. 2400 x1460 szt. 1 Razem szt. 153 II. Drzwi balkonowe. 1. 700 x 1900 szt. 1 2. 850 x 2200 szt. 1 3. 900 x 2100 szt. 2 4. 900 x 2300 szt. 4 5. 1500 x 2500 szt. 3 Razem szt. 11 III. Podokiennik zewnętrzny blaszany 0.75mm, - szerokość do 20cm, mb 169 IV. Parapet wew. PCV szer. do 20 cm. mb 178 Szczegółowe szkice okien zawarte są dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Wykonawca przed wykonaniem zamówienia winien dokonać ponownych pomiarów w celu uniknięcia błędu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000 zł (trzy tysiące złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na : Wymiana nietypowej i typowej stolarki okiennej w lokalach komunalnych na terenie miasta Siedlce. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 745 do 1545 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł obejmującą swym zakresem wymianę stolarki okiennej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 80 000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 80 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę, tj. wymianę stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót Dokumenty powyższe należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.um.gov.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 13 zł brutto + koszt przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.