eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Budowa 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Grudziądz: Budowa 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 189747 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wykonanie roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na OM/ Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Orientacyjny zakres prac do wykonania: 1.Budynek nr 9: Budynek mieszkalny 27-rodzinny o pow. użytkowej 1 371,84 m2, 4-kondygnacyjny całkowicie podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym oraz z jedną kondygnacją podziemną w której zlokalizowano garaż 15-stanowiskowy oraz komórki lokatorskie dla każdego lokalu mieszkalnego, każde mieszkanie posiada niezależny balkon dostępny z pokoju dziennego, w kondygnacji parteru taras, który zastępuje balkon. 2. Budynek nr 10: Budynek mieszkalny 25-rodzinny o pow. użytkowej 1 432,39 m2, 4-kondygnacyjny całkowicie podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym oraz jedną kondygnacją podziemną, w której zlokalizowano garaż 8-stanowiskowy oraz komórki lokatorskie dla każdego lokalu mieszkalnego, każde mieszkanie posiada niezależny balkon dostępny z pokoju dziennego, w kondygnacji parteru taras, który zastępuje balkon. 3. Ogólna charakterystyka budynków: Budynki mieszkalne, wielorodzinne w technologii tradycyjnej, ściany zewnętrzne kondygnacji naziemnych dwuwarstwowe z bloczków sylikatowych na zaprawie klejowej cienkowarstwowej ocieplone płytami styropianowymi EPS 70-038 gr.15cm, ściany piwnic z bloczków betonowych gr.24cm ocieplone płytami z polistyrenu ekstrudowanego XPS gr. 10cm, strop nad piwnicą z prefabrykowanych płyt filigran z nadbetonem o łącznej gr.20cm, pozostałe stropy belkowe gęstożebrowe gr. 24cm ocieplane styropianem akustycznym, dach wielospadowy z nachyleniem 25o o konstrukcji drewnianej, pokryty blachą stalową powlekaną łączoną na rąbek stojący na pełnym deskowaniu, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe systemowe, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, kanały wentylacyjne z bloczków z betonu lekkiego, poddasze nieużytkowe ocieplone wełną mineralną, okna PCV z mikrowentylacją o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna Umax = 1,3 W/m2K z parapetami systemowymi, nawiewnikami higrosterowalnymi, w każdym oknie jedno skrzydło rozwierno-uchylne, w poziomie parteru od strony tarasu okna wyposażone w rolety zewnętrzne. W elewacji występują fragmenty dekoracyjne; na attykach blacha aluminiowa powlekana łączona na rąbek stojący oraz miejscowo deska kompozytowa laminowana drewnopodobna. W budynku zaprojektowano: instalację wodno-kanalizacyjną niskoszumową, instalację c.o. i c.w.u. opomiarowaną, instalację elektryczną gniazd wtyczkowych, oświetleniową, teletechniczną (telefoniczną, internetową, telewizji kablowej, domofonową, monitoringu), wentylację garaży podziemnych 4. Wykończenie części wspólnych budynków; ściany i sufity - tynk zwykły kat. III w klatkach schodowych i we wiatrołapach do wysokości 1,50m od posadzki wyprawiony tynkiem mozaikowym, powyżej gruntowany dwukrotnie malowany farbą emulsyjną odporną na ścieranie, garaż-tynk zwykły kat. III malowany na pełną wysokość farbą emulsyjną odporną na ścieranie do zastosowań zewnętrznych, pozostałe pomieszczenia piwniczne i komórki lokatorskie - tynk zwykły kat. II malowany farbą emulsyjną odporną na ścieranie do zastosowań zewnętrznych, posadzki: klatki schodowej (wiatrołapy, podesty, stopnice i podstopnice do poziomu piwnic) oraz posadzki balkonów i tarasu z płytek ceramicznych antypoślizgowych R10 na zaprawie mrozoodpornej, w garażu posadzka przemysłowa, pozostałe posadzki w piwnicy betonowe zatarte na gładko, brama garażowa segmentowa, ocieplona, sterowana pilotem, drzwi do pom. technicznych wejściowe do klatek schodowych - malowane proszkowo, fabrycznie wykończone, z kompletem okuć, instalacja wodno-kanalizacyjna z rur PE i PP opomiarowana, wodomierze wraz z oplombowaniem z nakładką do odczytu radiowego, instalacja c.o. z rur PE z rozdziałem dolnym, opomiarowana (ciepłomierze dla poszczególnych mieszkań instalowane w szachtach na klatkach schodowych), grzejniki typu 22KV wyposażone w głowice termostatyczne, oprawy oświetleniowe - ledowe z czujnikiem ruchu, oświetlenie komórek lokatorskich, domofon cyfrowy z unifonami i brelokami dla każdego lokalu mieszkalnego, 5. Wykończenie lokali mieszkalnych w budynku nr 9; -ściany i sufity: tynk zwykły kat. III jednokrotnie malowany farbą emulsyjną z gruntowaniem, -posadzki: podłoża betonowe zatarte na gładko, bez wykładzin i listew podłogowych, -drzwi wejściowe do mieszkań: skrzydła okleinowane okleiną drewnopodobną z uszczelką obwiedniową, z ościeżnicą systemową dopasowaną do skrzydeł z kompletem okuć, -skrzydła i ościeżnice drzwi wewnątrzlokalowe - brak wyposażenia, -armatura i przybory sanitarne (wanny, muszle ustępowe, umywalki, zlewozmywaki, baterie) - brak wyposażenia, podejścia zakończone korkiem lub zaworem kulowym, -osprzęt elektryczny (gniazdka el. RTV, wyłączniki, oprawy oświetleniowe) - brak wyposażenia, -kuchenki elektryczne stojące z płytą ceramiczną /4 pola grzejne/, 3-fazowe z piekarnikiem z podłączeniem, 6. Wykończenie lokali mieszkalnych w budynku nr 10; -ściany i sufity: w łazienkach płytki ceramiczne glazurowane do wys. 2,10m oraz w pom. kuchni w obrębie urządzeń sanitarnych do wys. 1,5m od posadzki układane na wyprawie tynku kat. II oraz izolacji wodoszczelnej, pozostałe pom. tynk zwykły kat. III, wykończony gładzią szpachlową, dwukrotnie malowany farbą emulsyjną z gruntowaniem, -wykładziny podłogowe: w pokojach i przedpokojach panele podłogowe drewnopodobne AC4 na warstwie wygłuszającej wykończone listwami podłogowymi drewnopodobnymi, w kuchniach i w łazienkach płytki ceramiczne podłogowe układane na zaprawie klejowej z wykończeniem cokolikami z płytek ceramicznych podłogowych, -drzwi wejściowe do mieszkań: skrzydła okleinowane okleiną drewnopodobną z uszczelką obwiedniową, z ościeżnicą systemową dopasowaną do skrzydeł z kompletem okuć, -skrzydła i ościeżnice drzwi wewnątrzlokalowe: skrzydła okleinowane okleiną drewnopodobną z uszczelką obwiedniową, z ościeżnicą systemową dopasowaną do skrzydeł z kompletem okuć, -armatura i przybory sanitarne (wanny, muszle ustępowe, umywalki, zlewozmywaki, baterie, zawory, do pralek - pełne wyposażenie, -osprzęt elektryczny - gniazdka elektr, RTV, wyłączniki - pełne wyposażenie, bez oprawy oświetleniowej, -kuchenki elektryczne stojące z płytą ceramiczną /4 pola grzejne/, 3-fazowe z piekarnikiem z podłączeniem, 7. Infrastruktura towarzysząca: zjazdy do garaży z odwodnieniem liniowym, opaska przy budynkach z kostki brukowej, droga wewnętrzna i miejsca postojowe z kostki brukowej, zieleń osiedlowa, plac zabaw, altana śmietnikowa, oświetlenie terenu oraz przyłącza sanitarne i elektryczne. 8.Wybrany w ramach przetargu Wykonawca wykona własnym kosztem i staraniem: a) osuszanie budynku z wilgoci technologicznej i ogrzewanie pomieszczeń w okresie obniżonych temperatur w trakcie wykonywania robót. b) plombowanie wodomierzy ciepłej i zimnej wody oraz ciepłomierzy na klatce schodowej, c) projekt organizacji robót i zagospodarowania placu budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) tymczasowe zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, e) wymagane rysunki warsztatowe, f) ewentualny projekt organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami dla potrzeb zajęcia pasa drogowego w tym formalności dotyczące zajęcia pasa drogowego oraz wniesienia opłat z tym związanych, g) zorganizuje i utrzyma zaplecze socjalno - techniczne budowy, wykona drogi tymczasowe i zabezpieczenia BHP terenu budowy: w tym niezbędne osłony i wygrodzenia na czas trwania robót, h) przeprowadzi wymagane przepisami niezbędne próby techniczne i badania na etapie realizacji robót (wszelkie próby techniczne instalacji, badanie stopnia zagęszczenia gruntu pod nawierzchnie utwardzone itp.), i) przywróci do stanu sprzed realizacji wszelkie zniszczone lub naruszone w czasie budowy istniejące składniki majątkowe (drogi, chodniki, nawierzchnie trawiaste, urządzenia terenowe, budowle, itp.), j) uporządkuje miejsce tymczasowego złożenia ziemi z wykopów a wszystkie odpady budowlane wywiezie z terenu budowy na wysypisko stanowiące miejsce stałego ich składowania, k) sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 160 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, zbiorowego zamieszkania o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi: * osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej * osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych * osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowo - kanalizacyjnych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna - posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 10% wartości oferowanej ceny - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, 2. Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Spółka z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Spółka z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86 -300 Grudziądz sekretariat wejście A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.