Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-28
Grudziądz: Budowa 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 189747 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wykonanie roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na OM/ Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Orientacyjny zakres prac do wykonania: 1.Budynek nr 9: Budynek mieszkalny 27-rodzinny o pow. użytkowej 1 371,84 m2, 4-kondygnacyjny całkowicie podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym oraz z jedną kondygnacją podziemną w której zlokalizowano garaż 15-stanowiskowy oraz komórki lokatorskie dla każdego lokalu mieszkalnego, każde mieszkanie posiada niezależny balkon dostępny z pokoju dziennego, w kondygnacji parteru taras, który zastępuje balkon. 2. Budynek nr 10: Budynek mieszkalny 25-rodzinny o pow. użytkowej 1 432,39 m2, 4-kondygnacyjny całkowicie podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym oraz jedną kondygnacją podziemną, w której zlokalizowano garaż 8-stanowiskowy oraz komórki lokatorskie dla każdego lokalu mieszkalnego, każde mieszkanie posiada niezależny balkon dostępny z pokoju dziennego, w kondygnacji parteru taras, który zastępuje balkon. 3. Ogólna charakterystyka budynków: Budynki mieszkalne, wielorodzinne w technologii tradycyjnej, ściany zewnętrzne kondygnacji naziemnych dwuwarstwowe z bloczków sylikatowych na zaprawie klejowej cienkowarstwowej ocieplone płytami styropianowymi EPS 70-038 gr.15cm, ściany piwnic z bloczków betonowych gr.24cm ocieplone płytami z polistyrenu ekstrudowanego XPS gr. 10cm, strop nad piwnicą z prefabrykowanych płyt filigran z nadbetonem o łącznej gr.20cm, pozostałe stropy belkowe gęstożebrowe gr. 24cm ocieplane styropianem akustycznym, dach wielospadowy z nachyleniem 25o o konstrukcji drewnianej, pokryty blachą stalową powlekaną łączoną na rąbek stojący na pełnym deskowaniu, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe systemowe, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, kanały wentylacyjne z bloczków z betonu lekkiego, poddasze nieużytkowe ocieplone wełną mineralną, okna PCV z mikrowentylacją o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna Umax = 1,3 W/m2K z parapetami systemowymi, nawiewnikami higrosterowalnymi, w każdym oknie jedno skrzydło rozwierno-uchylne, w poziomie parteru od strony tarasu okna wyposażone w rolety zewnętrzne. W elewacji występują fragmenty dekoracyjne; na attykach blacha aluminiowa powlekana łączona na rąbek stojący oraz miejscowo deska kompozytowa laminowana drewnopodobna. W budynku zaprojektowano: instalację wodno-kanalizacyjną niskoszumową, instalację c.o. i c.w.u. opomiarowaną, instalację elektryczną gniazd wtyczkowych, oświetleniową, teletechniczną (telefoniczną, internetową, telewizji kablowej, domofonową, monitoringu), wentylację garaży podziemnych 4. Wykończenie części wspólnych budynków; ściany i sufity - tynk zwykły kat. III w klatkach schodowych i we wiatrołapach do wysokości 1,50m od posadzki wyprawiony tynkiem mozaikowym, powyżej gruntowany dwukrotnie malowany farbą emulsyjną odporną na ścieranie, garaż-tynk zwykły kat. III malowany na pełną wysokość farbą emulsyjną odporną na ścieranie do zastosowań zewnętrznych, pozostałe pomieszczenia piwniczne i komórki lokatorskie - tynk zwykły kat. II malowany farbą emulsyjną odporną na ścieranie do zastosowań zewnętrznych, posadzki: klatki schodowej (wiatrołapy, podesty, stopnice i podstopnice do poziomu piwnic) oraz posadzki balkonów i tarasu z płytek ceramicznych antypoślizgowych R10 na zaprawie mrozoodpornej, w garażu posadzka przemysłowa, pozostałe posadzki w piwnicy betonowe zatarte na gładko, brama garażowa segmentowa, ocieplona, sterowana pilotem, drzwi do pom. technicznych wejściowe do klatek schodowych - malowane proszkowo, fabrycznie wykończone, z kompletem okuć, instalacja wodno-kanalizacyjna z rur PE i PP opomiarowana, wodomierze wraz z oplombowaniem z nakładką do odczytu radiowego, instalacja c.o. z rur PE z rozdziałem dolnym, opomiarowana (ciepłomierze dla poszczególnych mieszkań instalowane w szachtach na klatkach schodowych), grzejniki typu 22KV wyposażone w głowice termostatyczne, oprawy oświetleniowe - ledowe z czujnikiem ruchu, oświetlenie komórek lokatorskich, domofon cyfrowy z unifonami i brelokami dla każdego lokalu mieszkalnego, 5. Wykończenie lokali mieszkalnych w budynku nr 9; -ściany i sufity: tynk zwykły kat. III jednokrotnie malowany farbą emulsyjną z gruntowaniem, -posadzki: podłoża betonowe zatarte na gładko, bez wykładzin i listew podłogowych, -drzwi wejściowe do mieszkań: skrzydła okleinowane okleiną drewnopodobną z uszczelką obwiedniową, z ościeżnicą systemową dopasowaną do skrzydeł z kompletem okuć, -skrzydła i ościeżnice drzwi wewnątrzlokalowe - brak wyposażenia, -armatura i przybory sanitarne (wanny, muszle ustępowe, umywalki, zlewozmywaki, baterie) - brak wyposażenia, podejścia zakończone korkiem lub zaworem kulowym, -osprzęt elektryczny (gniazdka el. RTV, wyłączniki, oprawy oświetleniowe) - brak wyposażenia, -kuchenki elektryczne stojące z płytą ceramiczną /4 pola grzejne/, 3-fazowe z piekarnikiem z podłączeniem, 6. Wykończenie lokali mieszkalnych w budynku nr 10; -ściany i sufity: w łazienkach płytki ceramiczne glazurowane do wys. 2,10m oraz w pom. kuchni w obrębie urządzeń sanitarnych do wys. 1,5m od posadzki układane na wyprawie tynku kat. II oraz izolacji wodoszczelnej, pozostałe pom. tynk zwykły kat. III, wykończony gładzią szpachlową, dwukrotnie malowany farbą emulsyjną z gruntowaniem, -wykładziny podłogowe: w pokojach i przedpokojach panele podłogowe drewnopodobne AC4 na warstwie wygłuszającej wykończone listwami podłogowymi drewnopodobnymi, w kuchniach i w łazienkach płytki ceramiczne podłogowe układane na zaprawie klejowej z wykończeniem cokolikami z płytek ceramicznych podłogowych, -drzwi wejściowe do mieszkań: skrzydła okleinowane okleiną drewnopodobną z uszczelką obwiedniową, z ościeżnicą systemową dopasowaną do skrzydeł z kompletem okuć, -skrzydła i ościeżnice drzwi wewnątrzlokalowe: skrzydła okleinowane okleiną drewnopodobną z uszczelką obwiedniową, z ościeżnicą systemową dopasowaną do skrzydeł z kompletem okuć, -armatura i przybory sanitarne (wanny, muszle ustępowe, umywalki, zlewozmywaki, baterie, zawory, do pralek - pełne wyposażenie, -osprzęt elektryczny - gniazdka elektr, RTV, wyłączniki - pełne wyposażenie, bez oprawy oświetleniowej, -kuchenki elektryczne stojące z płytą ceramiczną /4 pola grzejne/, 3-fazowe z piekarnikiem z podłączeniem, 7. Infrastruktura towarzysząca: zjazdy do garaży z odwodnieniem liniowym, opaska przy budynkach z kostki brukowej, droga wewnętrzna i miejsca postojowe z kostki brukowej, zieleń osiedlowa, plac zabaw, altana śmietnikowa, oświetlenie terenu oraz przyłącza sanitarne i elektryczne. 8.Wybrany w ramach przetargu Wykonawca wykona własnym kosztem i staraniem: a) osuszanie budynku z wilgoci technologicznej i ogrzewanie pomieszczeń w okresie obniżonych temperatur w trakcie wykonywania robót. b) plombowanie wodomierzy ciepłej i zimnej wody oraz ciepłomierzy na klatce schodowej, c) projekt organizacji robót i zagospodarowania placu budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) tymczasowe zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, e) wymagane rysunki warsztatowe, f) ewentualny projekt organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami dla potrzeb zajęcia pasa drogowego w tym formalności dotyczące zajęcia pasa drogowego oraz wniesienia opłat z tym związanych, g) zorganizuje i utrzyma zaplecze socjalno - techniczne budowy, wykona drogi tymczasowe i zabezpieczenia BHP terenu budowy: w tym niezbędne osłony i wygrodzenia na czas trwania robót, h) przeprowadzi wymagane przepisami niezbędne próby techniczne i badania na etapie realizacji robót (wszelkie próby techniczne instalacji, badanie stopnia zagęszczenia gruntu pod nawierzchnie utwardzone itp.), i) przywróci do stanu sprzed realizacji wszelkie zniszczone lub naruszone w czasie budowy istniejące składniki majątkowe (drogi, chodniki, nawierzchnie trawiaste, urządzenia terenowe, budowle, itp.), j) uporządkuje miejsce tymczasowego złożenia ziemi z wykopów a wszystkie odpady budowlane wywiezie z terenu budowy na wysypisko stanowiące miejsce stałego ich składowania, k) sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 160 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, zbiorowego zamieszkania o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi: * osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej * osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych * osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowo - kanalizacyjnych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna - posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 10% wartości oferowanej ceny - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, 2. Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Spółka z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Spółka z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86 -300 Grudziądz sekretariat wejście A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wywóz odpadów komunalnych - znak sprawy: Z/57/PN/24
- Modernizacja Oddz Psych Dzieci i Młodz w Regional Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Grudz, w celu podnie bezpiecz pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zak psychdzieci i młodz
- "Przebudowa ulicy Kunickiego", droga powiatowa nr 3121 C, przebudowa od km 0+000,00 do 0+683,46 km"
- Przebudowa oddziału mieszkalnego B IV Pawilonu B w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu.
- Odbiór segregowanych odpadów stałych z nieruchomości Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w latach 2024-2026
- Wymiana złóż filtracyjnych w dwóch filtrach pionowych o poj. 6000 l oraz czyszczenie wew. dwóch zbiorników hydroforowych o poj. 400 l na terenie kompleksu wojskowego (...) - sprawa nr 46/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Janowiec Kościelny" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont sali sensorycznej oraz malowanie sal dydaktycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Krakowie przy ul. Myśliwskiej 64
- "BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE"
- Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie gminy Janowiec Kościelny
- Budowa budynku dydaktyczno - socjalnego do obsługi pawilonu dydaktyczno - szkoleniowego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie. Etap IV.
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.