Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Warszawa: Dostawa sztucznego lodowiska dla Białołęckiego Ośrodka Sportu
Numer ogłoszenia: 189783 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Białołęcki Ośrodek Sportu, ul. Światowida 56, 03-185 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 676-50-72, fax 0-22 6768215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bos.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sztucznego lodowiska dla Białołęckiego Ośrodka Sportu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego, sezonowego, demontowanego, sztucznego lodowiska wraz wyposażeniem w kontenery przystosowane na wypożyczalnię łyżew oraz wykładziny zabezpieczające ciągi piesze, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 28.82.20.00 - Ogrodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.82.00 - Ogrodzenia Oryginalny kod CPV: 29.23.13.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium 10000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 5.wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia co najmniej 1 dostawę o wartości netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 300000 zł , odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed rozpoczęciem postępowania co najmniej jednej dostawy o wartości netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 300000 zł, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; 6.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców jeżeli wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z zapisem art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 7.dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 8.ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bos.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białołęcki Ośrodek Sportu 03-185 Warszawa ul. Światowida 56 - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Białołęcki Ośrodek Sportu 03-185 Warszawa ul. Światowida 56 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Demontaż , dostawa i montaż nowej linii diagnostycznej, dwóch fabrycznie nowych podnośników czterokolumnowych, nr postępowania 123/Cot/24/MR/PMP
- DRUK I DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA UDT ZP-DS-34/24
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wąski Dunaj 4/6/8 m 3, J. i J. Śniadeckich 1/15 m 13 (w podziale na 2 części)
- Dostawa opraw oświetleniowych oraz świetlówek dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych
- Remont pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce E oraz A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa łóżek porodowych sygnatura sprawy: 147-W-D-06-2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z budową systemu wodociągowego i zarządzania gospodarką wodną w Gminie Zawonia
- Budowa miniboiska dla dzieci o nawierzchni ze sztucznej trawy przy ul. Astrowej w Polkowicach
- Dostawa ogrodzenia wraz z montażem: Część 1 dla zad. nr 07130 pn. Rozbudowa cmentarza przy ul. Kiełczowskiej Część 2 dla zad. nr 07140 pn. Budowa cmentarza komunalnego przy ul. Ibn Siny Awicenny
- Wykonanie remontu ogrodzenia Skweru Ormiańskiego przy ul. Powsińskiej w dzielnicy Mokotów
- Wykonanie remontu budynku przy ul. Kleszczowej 22: Część I - remont balkonów i elewacji Część II - remont ogrodzenia budynku
- Modernizacja boiska sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Nowe Zduny.
więcej: Drut i kabel izolowany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.