Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-28
Wrocław: UMW/AZ/PN-71/15 Prenumerata naukowych czasopism wydawców zagranicznych wraz z seriami i suplementami na 2016 rok
Numer ogłoszenia: 189807 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-71/15 Prenumerata naukowych czasopism wydawców zagranicznych wraz z seriami i suplementami na 2016 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, terminowa dostawa, usługa dostępu online i obsługa prenumeraty naukowych czasopism wydawców zagranicznych wraz z seriami i suplementami na 2016 rok w wersjach: print, print+online lub online, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6 50-368 Wrocław. 2.Zamawiana prenumerata obejmuje 30 tytułów czasopism wraz z seriami i suplementami wg 3 różnych modeli subskrypcji (print, print+online lub online) oraz bezpłatnymi dostępami online lub wersjami print przysługującymi z tytułu prenumeraty, które Wykonawca wskaże poprzez za-znaczenie w kolumnie (Bezpłatny online/print). 3.Załącznik nr 1 zawiera tytuły czasopism, ich ISSN, nazwę wydawcy oraz model subskrypcji. 4.Dostawa czasopism w wersji print powinna następować w trybie standardowym sukcesywnie w ciągu 2016 r., a po jego upływie, aż do wyczerpania numerów lub tytułów wydanych w 2016 roku, w możliwie najkrótszym terminie od ich opublikowania, lecz nie później niż do 31.03.2017 r. 5.Wykonawca zapewni dostęp online do prenumerowanych czasopism w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Do Wykonawcy należy zakwalifikowanie Zamawiającego do odpowiedniej grupy (tier) przy uwzględnieniu poniższych danych: typ biblioteki: biblioteka naukowa, biblioteka uczelni wyższej; typ szkoły: uniwersytet medyczny; nadawane stopnie: lic., mgr, dr, dr hab.; FTE: a) studenci stacjonarni + pracownicy naukowi - 4.267 + 1.070; b) studenci ogółem + pracownicy naukowi - 5.572 + 1.070; instytucja/jednostka rządowa - tak (jednostka sektora finansów publicznych); instytucja non-profit - tak. 6.Zamawiający będzie miał zapewniony dostęp do prenumerowanych czasopism ze wszystkich komputerów znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego i jego podjednostek, identyfikujących się zgłoszonymi numerami IP oraz za pośrednictwem serwera HAN. Lista autoryzowanych adresów IP będzie stanowić Załącznik nr 2 do umowy. 7.Wykonawca zapewni dostęp do miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wy-korzystania czasopism elektronicznych przez Zamawiającego. 8.Pakiet prenumerowanych czasopism elektronicznych objęty będzie prawem do archiwizacji, o ile wydawca oferuje taką możliwość, a Zamawiający zachowa dostęp do wydań, które ukazały się do czasu wygaśnięcia prenumeraty. 9.Wykonawca jest zobowiązany uruchomić, nie później niż do 31.01.2016 r., serwis elektroniczny do udostępniania czasopism online, w odniesieniu do tytułów dostępnych w ramach modelu print+online i online oraz przysługujących dostępów bezpłatnych. Zamawiający nie dopuszcza udostępniania czasopism w wersji elektronicznej na zasadzie podawania linków do stron wydawcy i rejestracji na tych stronach. 10.Wykonawca powinien posiadać serwis elektroniczny do obsługi prenumeraty czasopism, dostęp-ny dla Zamawiającego w trybie online (realizacja prenumeraty, reklamacje, itp.). 11.Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania zgłoszeń reklamacyjnych ilościowych i jakościowych otrzymywanych od zamawiającego oraz ich realizacji w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące. 12.Zamawiający i Wykonawca wskażą osoby odpowiedzialne za współpracę i uprawnione do kontaktów. 13.Wykonawca zapewnia całkowitą obsługę odpraw celnych dostarczanych czasopism i ponosi wszystkie związane z tym koszty. 14.Cena oferowana za prenumeratę obejmuje wszystkie należności związane z realizacją dostawy i uwzględnia rabaty gwarantowane uczestnikom konsorcjów (cena DDP).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00 - Czasopisma 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-71/15
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. dwie dostawy czasopism zagranicznych o wartości brutto minimum 100 000,00 PLN każda (słownie: sto tysięcy PLN i 00/100). Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Częstotliwość generowania statystyk (liczba wejść do tytu-łu czasopisma i liczba ściągnię-tych pełnych tekstów tytułu czasopisma) - 5
- 3 - Możliwość customizacji plat-formy - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w razie: a) zmiany stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; b) wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. a, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; c) zmiany danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy; d) zmian organizacyjnych Zamawiającego (między innymi zmiany miejsca dostawy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2015 nr PN - 71 / 15
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2015 nr PN - 71 / 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. K. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.113.1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dostawa czasopism powinna następować w trybie standardowym sukcesywnie w ciągu 2016 r., a po jego upływie, aż do wyczerpania numerów lub tytułów wydanych w 2016 r., w możliwie najkrótszym terminie od ich opublikowania, lecz nie później niż do 31.03.2017 r. 2. Wykonawca zapewni dostęp online do prenumerowanych czasopism w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca zapewni dostęp online do prenumerowanych czasopism bez embarga czasowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana systematyki jednostki ewidencyjnej, dostosowanie identyfikatorów działek, budynków, lokali i jednostek rejestrowych do rozporządzenia egib. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej i zawiadomień
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Czasopisma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.