Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Opole: Instalacja elektryczno-logiczna
Numer ogłoszenia: 189846 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Opolu , ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. 77 453 14 52, faks 77 423 01 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stat.gov.pl/opole/index_PLK_HTML.htm
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.stat.gov.pl/opole/49_PLK_HTML.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja elektryczno-logiczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie instalacji elektryczno-logicznej, będących przedmiotem postępowania o zamówienie nr WA - 2900 - 1/2012. Przedmiot zamówienia jest opisany w Projekcie budowlano-wykonawczym sieci komputerowej oraz przebudowy układu zasilania w budynku przy ul. Krakowskiej 53A w Opolu - aktualizacja, autorstwa PRACOWNI PROJEKTOWEJ KAROL DRZAZGA, poszerzony o Przedmiar robót -przebudowa sieci światłowodowej. Z robót wyłącza się zasilanie układu kimatyzacji. 2.Realizacja robót odbywać się będzie w obiekcie czynnym bez możliwości wyłączenia i pełnego udostępnienia miejsca realizacji zamówienia. 3.Kolejność wykonania poszczególnych elementów robót wykonawca ma obowiązek uzgadniać z Kierownikiem Wydziału Administracyjnego zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.33.40.00 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie instalacji lub sieci elektryczno-logicznej, o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 50 000 PLN Na podstawie wykazu, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie instalacji lub sieci elektryczno-logicznej, o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 50 000 PLN, z podaniem wartości zamówień, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających, na rzecz których było realizowane zamówienie oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg formuły: [Wykonawca warunek spełnia - Wykonawca warunku nie spełnia]
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie przez wykonawcę odpowiednim do wykonania zamówienia potencjałem technicznym. W oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunku wg formuły: [Wykonawca warunek spełnia - Wykonawca warunku nie spełnia]
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobą przewidywaną przez wykonawcę do kierowania robotami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, legitymującą się uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych lub równoważne i przynależnością do właściwej izby samorządowej budownictwa. W oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunku wg formuły: [Wykonawca warunek spełnia - Wykonawca warunku nie spełnia]
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy gwarantująca wykonanie przez wykonawcę zamówienia. W oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunku wg formuły: [Wykonawca warunek spełnia - Wykonawca warunku nie spełnia]
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/opole/49_PLK_HTML.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Opolu, ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B, 45-064 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Opolu, 45-064 Opole, ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B - portiernia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu".
- Dostawa i instalacja oprogramowania
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.