Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Konstancin-Jeziorna: Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2012 roku - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 189851 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2012 roku - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i remontów dróg gminnych o nawierzchni z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. 1) Zadaniem Wykonawcy będzie systematyczna naprawa i remonty dróg gminnych by nawierzchnie drogowe (chodniki, place, jezdnie itp.) wykonane z elementów betonowych (kostka betonowa, kostka kamienna, płyty betonowe itp.) były możliwe do użytkowania i zapewniały bezpieczeństwo użytkownikom. Opis standardowych czynności remontowych podany jest w specyfikacjach technicznych. 2) Zamawiający zakłada, że w ramach zamówienia będzie też wykonywane ułożenie odcinków chodników, dojść, jezdni o powierzchni większej niż wynikająca z typowych napraw, również w miejscach gdzie do tej pory nie było nawierzchni betonowych. Typowe czynności w ramach tych robót to: wykonanie lub uzupełnienie oraz zagęszczenie podbudowy, ustawienie obrzeży i krawężników oraz ułożenie nawierzchni z kostki betonowej. 3) Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać inne roboty. Zestawienie robót, wraz z zaplanowaną ilością, podane jest w załączonym przedmiarze robót 4) Wykonawca nie będzie wnosił zastrzeżeń ani roszczeń w jakiejkolwiek formie, jeśli ilość robót rzeczywiście wykonanych a następnie rozliczonych na podstawie obmiarów powykonawczych, będzie inna niż podana ww. przedmiarze..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA
- Zakład Robót Ogrodniczo-Drogowych Sawicka Michalina, ul. Szwedzka 9, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107194,50
Oferta z najniższą ceną: 107194,50 / Oferta z najwyższą ceną: 107194,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający udziela Wykonawcy zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosiła 174.454,50 zł netto / nr umowy DG.272.1.5.2012 z dnia 26.03.2012 r.) i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o którym mowa ww. umowie (tj. remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna). Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy ZP.271.26.2012), a udzielenie zamówienia uzupełniającego zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z powyższym zachodzą ustawowe przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Konstancin-Jeziorna"
- Zakup i dostawa śruty sojowej (8x27) i rzepakowej(18x27), rok 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.