eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekModernizacja strażnicy OSP w Barlinku na Gminne Centrum Ratownictwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Barlinek: Modernizacja strażnicy OSP w Barlinku na Gminne Centrum Ratownictwa
Numer ogłoszenia: 189889 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131438 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, faks 095 7461704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja strażnicy OSP w Barlinku na Gminne Centrum Ratownictwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strażnicy OSP w Barlinku na Gminne Centrum Ratownictwa. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac niezbędnych do dokończenia adaptacji budynku warsztatowego na Gminne Centrum Ratownictwa, a w tym: a) robót budowlanych w zakresie wyburzeń, demontażu; b) robót budowlanych w zakresie odtworzenia i wykonania elementów budynku; c) izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; d) izolacji termicznych; e) wykończeń wewnętrznych; f) wykończeń zewnętrznych; g) instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnych; h) instalacji elektrycznych; i) wentylacji mechanicznej; j) zmianę zagospodarowania terenu; k) wykonanie nowych przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz elektrycznego. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: a) Wytycznych projektowych w celu kontynuacji inwestycji stanowiących Załącznik Nr 11 do SIWZ. b) Projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. c) Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. d) Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności zakresu robót pomiędzy planem wykonania opisanym w przedmiarze robót, a dokumentacją projektową, przyjmuje się za właściwy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia określonym w dokumentacji projektowej - wytycznych projektowych w celu kontynuacji inwestycji i projekcie budowlanym. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy. 3. Jeżeli w Projekcie budowlanym (Załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SIWZ) lub Wytycznych projektowych w celu kontynuacji inwestycji (Załącznik nr 11 do SIWZ) do opisu elementów przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, przedmiotów lub towarów o parametrach równych lub lepszych niż przywołane. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.25 - Roboty budowlane w zakresie obiektów służb ratunkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano Montażowe MADEX Waldemar Borowski, ul. Pełczycka 3a, Barlinek, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2509242,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1305092,12

  • Oferta z najniższą ceną: 1305092,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1912294,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.