Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Oświęcim: Przeciwdziałanie i usuwanie szkód powodziowych na potoku Rutka w km 4+100 - 4+600 w miejscowości Kwaczała, gmina Alwernia, powiat chrzanowski Etap I 4+300 - 4+600.
Numer ogłoszenia: 189893 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeciwdziałanie i usuwanie szkód powodziowych na potoku Rutka w km 4+100 - 4+600 w miejscowości Kwaczała, gmina Alwernia, powiat chrzanowski Etap I 4+300 - 4+600..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie szkód powodziowych na potoku Rutka w km 4+300 - 4+600 w miejscowości Kwaczała, gmina Alwernia, powiat chrzanowski na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez Zakład Wykonawstwa Nadzoru i Projektowania Melioracji, Wodociągów i Kanalizacji inż. Augustyn Kocimski Roboty będą realizowane na podstawie pozwolenia na budowę Wojewody Małopolskiego nr 57/10 znak: WI.II.7111-14-16-10 zdnia 13.07.2010 r. Potok Rutka objęty niniejszym projektem przebiega na odcinku od przepustu rurowego w ciągu ul. Kwiatowej tj. od km 4+100 do km 4+600 w rejonie mostu na ul. Krakowskiej w Kwaczale. Planowana inwestycja obejmuje: 1). wycinkę i karczowanie drzew i krzewów w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji, 2). umocnienie skarp i dna potoku: a). w km 4+266,6 - 4+380,1 skarpa lewa i prawa: umocnienie budowlami siatkowo - kamiennymi, w dnie: płyta betonowa ażurowa, szer. dna 2,0 m, d). w km 4+380,1 - 4+404,5 skarpa lewa: umocnienie budowlami siatkowo - kamiennymi, skarpa prawa: umocnienie elementami żelbetowymi typu L, w dnie: płyta betonowa ażurowa, szer. dna 2,0 m, e). w km 4+404,5 - 4+533,0: skarpa lewa i prawa: umocnienie budowlami siatkowo - kamiennymi, w dnie: płyta betonowa ażurowa, szer. dna 2,0 m, f). 4+533,0 - 4+591,6: skarpa lewa i prawa: umocnienie elementami żelbetowymi typu L, w dnie: płyta betonowa ażurowa, szer. dna: 4,0 m, 3). korektę spadku podłużnego dna potoku: a). w km 4+300 - 4+394,5 I = 7,05 (promil), b). w km 4+394,5 - 4+591,6 I = 10,25 (promil). 4). zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego stosownie do uzgodnień branżowych (rurociąg gazowy - na odcinku w km 4+300 - 4+600 przekroczenie pod dnem potoku w dwóch miejscach w km 4+430 - fi 25 mm, 4+535 - fi 25 mm), 5). plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna, 6). humusowanie i obsiew skarp potoku. 7). rozbiórka i wykonanie nowego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych. - Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. - W rejonie dróg oraz urządzeń podziemnych roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z administratorami dróg oraz z właścicielami urządzeń i w razie potrzeby pod ich nadzorem. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa oraz załączniki do siwz: przedmiar robót i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 2. Wadium: 2.1 Wadium wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O / KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w IR Oświęcim ul. Strzelecka 10 Dziennik Podawczy (pok. nr 7). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 2.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłat kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i/lub 5 Ustawy. - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. ust. 4a i/lub 5 Ustawy każdego z tych wykonawców - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 2.3. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2.4. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 2.5. Zgodnie z art. 148 ust.4 ustawy w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wartość 1 roboty budowlanej nie mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uznaje robotę w zakresie regulacji rzek lub potoków lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach. z tym, że zakres tej roboty musi obejmować wykonanie ubezpieczenia z koszy siatkowo - kamiennych lub prefabrykowanych elementów żelbetowych typu L. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej: koparka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno - budowlane w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a). których obroty za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat) w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł - słownie: jeden milion 00/100 złotych). b). którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość złożonej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z rozdziałem V ust.4A) siwz jest zobowiązany do przedłożenia następującego dokumentu - należy wypełnić i dołączyć do oferty druk INFORMACJA O OBROTACH stanowiący załącznik nr 5 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: - zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. - zmiany harmonogramu realizacji robót w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. 2. Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: - zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, - zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, - zmiana kont bankowych, - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 ustawy pzp, - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, zmiany harmonogramu realizacji robót w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram, - zmiany terminu, - zmian technicznych i technologicznych, wystąpienia okoliczności określonych w par. 2 projektu umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10 tel. (033) 844-72-30; fax. (033) 843-19-41..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10 - Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA 2025 ROK
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
- Roboty bud. na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu, poleg. na wyk. zadania związanego z budową przyłącza kanalizacji deszczowej dla baraku murowanego o nr inw. B-144
- ADAPTACJA CZĘŚCI PAWILONU GŁÓWNEGO SZPITALA NA LABORATORIUM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ, WYBUDUJ
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego zejścia na plażę w Łukęcinie w sąsiedztwie Ośrodka AGH - DE-dzp.272-83/25
- Roboty podczyszczeniowe na terenie administrowanym przez Urząd Morski w Gdyni w szacunkowej ilości 25 000 m 3 w roku 2025
- Przebudowa 2 stawów retencyjnych na terenie Gminy Lubrza w miejscowości Bucze oraz Zagórze
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego gromadzeniu wód opadowych, roztopowych i powierzchniowych w miejscowości Kowale Oleckie
- Remont jazu w km 8+148 na kanale Bobrek
- "Budowa ziemnego zbiornika wodnego małej retencji w miejscowości Białobłocie"
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.