Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Częstochowa: Wybór inkasentów na pobieranie opłaty targowej od podmiotów prowadzących sprzedaż na targowiskach w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 189901 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór inkasentów na pobieranie opłaty targowej od podmiotów prowadzących sprzedaż na targowiskach w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasentów na pobieranie opłaty targowej od podmiotów prowadzących sprzedaż w nw. miejscach w Częstochowie: przy ul. Faradaya; przy ul. Radomskiej; przy ul. Legionów, ul. Złotej, ul. Żużlowej; przy Promenadzie Cz. Niemena; przy ul. Wały Dwernickiego; przy ul. Poselskiej; przy ul. Olsztyńskiej - ul. Orlik-Rückemanna; przy ul. Jana III Sobieskiego - ul. Pułaskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00 - Usługi pobierania opłat .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej usługi zbieżnej z przedmiotem zamówienia (np. pobieranie opłaty targowej, opłaty skarbowej, pośrednictwo pieniężne)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku spółek cywilnych od oferty należy dołączyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę jak i na każdego ze wspólników. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług zbieżnych z przedmiotem zmówienia, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres wykonywania usługi, opis wykonanych usług, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. 7.Wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert ze stawką za inkaso O ( zero ) procent..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: bwojciechowska@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Finansowo - Księgowy, pokój nr 204, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Faradaya.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Faradaya.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Radomskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Radomskiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Legionów, ul. Złotej, ul. Żużlowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Legionów, ul. Złotej, ul. Żużlowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy Promenadzie Cz. Niemena.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy Promenadzie Cz. Niemena.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Wały Dwernickiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Wały Dwernickiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Poselskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Poselskiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Olsztyńskiej - ul. Orlik-Rückemanna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Olsztyńskiej - ul. Orlik-Rückemanna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Jana III Sobieskiego - ul. Pułaskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej przy ul. Jana III Sobieskiego - ul. Pułaskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła - 12 części.
- Prace modernizacyjne dot. projektu "Praktyczne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start - poprawa jakości kształcenia w szkołach zawodowych w Częstochowie" - IV części.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.