Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Gdynia: modernizacja sieci systemu monitoringu wizyjnego
Numer ogłoszenia: 189923 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4646 Gdynia, ul. M. C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265236; 0601 635737, fax 058 6265236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4646.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja sieci systemu monitoringu wizyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja sieci systemu monitoringu wizyjnego na terenie jednostki wojskowej 4646 Gdynia zgodnie z projektem wg następujących założeń: rozmieszczenie 12 dodatkowych kamer systemu monitoringu wizyjnego wraz z urządzeniami towarzyszącymi tj. czujkami ruchu i lamp oświetleniowych zasilanych siecią prowadzoną trasą istniejących kabli teletechnicznych i elektrycznych, modernizacja centrum systemu monitoringu wizyjnego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy PZP - oświadczenie wykonawcy; 2. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy PZP - oświadczenie wykonawcy; 3. posiadają koncesję wydaną przez MSWiA na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie przepisami Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 27 sierpnia 1997r Dz.U. z 1997r nr 114, poz. 740 - przedstawienie koncesji; 4. Posiadają pracowników zdolnych do wykonania instalacji systemów kontroli wizyjnej, którzy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyższą oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych wymagane przepisami Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r o ochronie informacji niejawnych Dz.U. Nr 11, poz. 95 z poźn.zm., pracownika posiadającego licencję II-go stopnia pracownika ochrony dla projektantów i I stopnia dla instalatorów - wykaz pracowników wraz z ich uprawnieniami; 5. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie przedmiotu zamówienia - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie; 6. Nie zalegają z opłatą podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - oświadczenie wykonawcy; 7. zapoznali się z przedmiotem zamówienia i dokumentacją i nie wnoszą do nich zastrzeżeń - oświadczenie wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawcy ubiegający się o zamówienie do składanej oferty muszą załączyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 i 22 ust. 1 Ustawy PZP zgodnie ze wzorem stanowiącym zał.nr 3 do SIWZ; 2. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki cywilnej jeżeli tak prowadzona jest działalność gospodarcza, świadczące o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz pracowników zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyższą oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych wymagane przepisami Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r o ochronie informacji niejawnych Dz.U. Nr 11, poz. 95 z poźn.zm., pracownika posiadającego licencję II-go stopnia pracownika ochrony dla projektantów i I stopnia dla instalatorów wraz z kopiami tych poświadczeń opatrzonych klauzulą ZA ZGODNOść Z ORYGINAłEM 4. kserokopię koncesji wydanej przez MSWiA na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie przepisami Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 27 sierpnia 1997r Dz.U. z 1997r nr 114, poz. 740; 5. Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i dokumentacją i nie wnoszeniu do nich zastrzeżeń zgodnie z zal.nr 8 do SIWZ 6. Spółka cywilna składa umowę spółki cywilnej 7. Konsorcjum składa umowę konsorcyjną, która winna zawierać określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 8. Wykonawcy, którzy występują wspólnie nie mogą złożyć osobnej oferty. 9. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub potwierdzonych za zgodność kopii przez składającego ofertę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4646.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-209 Gdynia ul. Skłodowskiej 2, Jednostka Wojskowa 4646 Gdynia bud.nr 3 pok.nr 10 parter w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 09:30, miejsce: 84-209 Gdynia ul. Skłodowskiej 2, Jednostka Wojskowa 4646 Gdynia bud.nr 3 pok.nr 10 parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.