Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-28
Warszawa: Nadbudowa budynku administracyjnego wraz z budową śluzy wjazdowej w Areszcie Śledczym w Grójcu
Numer ogłoszenia: 18992 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie, ul. Wiśniowa 50, 02-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6408045, fax 022 6408024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa budynku administracyjnego wraz z budową śluzy wjazdowej w Areszcie Śledczym w Grójcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej części parterowej (z zachowaniem dotychczasowego obrysu budynku), oraz nadbudowa z przeznaczeniem na ambulatorium i pomieszczenia biurowe budynku administracyjnego (po byłej pralni) w Areszcie Śledczym w Grójcu. Kształt i gabaryty dostosowane do istniejącego sąsiedniego budynku. Budynek nadbudowywany będzie połączony z budynkiem istniejącym na poziomie drugiego piętra. Zostanie także wykonany mur śluzy wjazdowej wysokości 5,0 m o długości 27,0 m z elementów betonowych oraz nawierzchnia śluzy z kostki brukowej ( około 80 m2) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej gr. 10 cm . Podstawowe dane: Parter budynku posiada dwa poziomy . Podłoga części niższej znajduje się poniżej poziomu terenu. Ta właśnie część budynku będzie trzykondygnacyjna, a część wyżej położona dwukondygnacyjna. Powierzchnia zabudowy - 265,1 m2 Powierzchnia netto - 529,2 m2 Powierzchnia użytkowa - 496.4 m2 Kubatura - 2590 m3 Na parterze budynku zaprojektowano szatnię z węzłem sanitarnym oraz wartownię z magazynami uzbrojenia. Bez zmian pozostaje śluza wjazdowa. Przed przystąpieniem do budowy wykonawca w porozumieniu z AŚ Grójec dokona niezbędnych wyburzeń istniejących części budynków. Przedmiotem zamówienia jest także wykonanie elementów śluzy wjazdowej - fragmentu ogrodzenia z prefabrykatów i nawierzchni z kostki betonowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.13 - Więzienia Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.13 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 50 000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.1 Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: A) Wypełnić druk OFERTA (załącznik nr 1) , który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. B) Wypełnić druk Formularz cenowy (załącznik nr 2), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. C) Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej III.2 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV.1 Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. IV.2 Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (pod rygorem wykluczenia z postępowania ): A) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 B) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D) Wykaz realizacji o podobnym charakterze zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, (budynki o oznaczeniu wg PKOB symbolem działu 12, o kubaturze minimum 2000m3 ) . IV.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wyżej wymienione dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV.4 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. IV.5 Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/portaladmin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-520 Warszawa, ul. Wiśniowa 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego (Warszawa ul. Wiśniowa 50) w pokoju nr 5 II p. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lisie Jamy i Dąbrowa wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Tymce
- Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
- Przebudowa i modernizacja dróg gminnych : Cz. I - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 319/13 w miejsc.Wola Chorzelowska, Cz.II Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej w Złotnikach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.