eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryUsługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Żary: Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd
Numer ogłoszenia: 189995 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178097 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707810, 4707874, faks 068 4707815.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi serwisowej pogwarancyjnej dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd. wyszczególnionej w załączniku nr 8. 2. Przeglądy serwisowe sprzętu odbywać sie będą cztery raz w ciągu roku, w terminie dogodnym, ustalonym wcześniej z Zamawiającym. 3. W zakres czynności serwisowych urządzenia wchodzi: a) przeprowadzenie rutynowych czynności konserwacyjnych i regulacyjnych, zgodnie z zaleceniami producenta (karta konserwacji - załącznik nr 2, 3), b) przeprowadzenie testów mechanicznych i elektronicznych, c) przeprowadzenie testów izotopowych (energii, liniowości, jednorodności) oraz ładowanie macierzy korekcyjnych, d) naprawa wykrytych uszkodzeń, e) usunięcie nieprawidłowości działania urządzenia (regulacja), f) zainstalowanie na stacji do opracowywania badań oprogramowania antywirusowego z licencją i kodem aktywacyjnym na czas trwania umowy, g) przeszkolenie nowych pracowników w zakresie obsługi urządzenia i istniejącego oprogramowania do opracowywania badan, 4. W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć naprawę w ciągu 48 godzin od potwierdzenia otrzymania pisemnego potwierdzenia (wyłączając dni wolne od pracy). O ile nie zajdą okoliczności nadzwyczajne, ukończenie naprawy winno nastąpić w ciągu 48 godzin od terminu rozpoczęcia. 5. Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego będące przedmiotem zamówienia mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji, napraw określonego sprzętu medycznego, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń. 6. Naprawy sprzętu medycznego będą realizowane w oparciu o pisemne zlecenie Zamawiającego, które zostanie poprzedzone szczegółową kalkulacją przygotowaną przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do poinformowania o zaistniałym fakcie Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wpisu do Paszportu Technicznego dla danego urządzenia oraz potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy. 9. Czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.42.10.00 - 55.42.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDISO Polska Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 133D, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370993,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 455346,00

  • Oferta z najniższą ceną: 455346,00 / Oferta z najwyższą ceną: 455346,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.