Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Bogatynia: Przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia p.n. Rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Bogatynia
Numer ogłoszenia: 190000 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, fax 075 77 39480, 7731945.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia p.n. Rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Bogatynia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia p.n. Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bogatynia. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, koncepcji gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bogatynia, wstępnym studium wykonalności projektu p.t. Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bogatynia, karcie potencjalnego przedsięwzięcia do dofinansowania z Funduszu Spójności. Wszystkie wymienione powyżej dokumenty stanowią integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 240.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawcy muszą spełnić następujący warunek: 2.1. W okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali: - jedną usługę (zakończoną) polegającą na przeprowadzeniu oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (opracowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach) o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00zł; - maksymalnie dwie usługi (zakończone) polegającą na przeprowadzeniu oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (opracowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach) o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00zł. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (Część III SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku określonym w pkt 14.5 SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 Część III SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 9.1.2.1 SIWZ (załącznik nr 3 Część III SIWZ). Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie (np. referencje). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Bogatynia ul. 1-go Maja 29 59-920 Bogatynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Organizacja i realizacja imprezy masowej "Wakacje z energią"
- Przebudowa ogrodzenia przy Przedszkolu Nr 3 w Bogatyni
- Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku POZ przy ul. Wyczółkowskiego 15
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 8 obrębów na terenie powiatu pińczowskiego
- Budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji sanitarnej w Miałach (opracowanie dokumentacji projektowej)
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.