eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromadka › Zaciągnięcie kredytów bankowych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury gminnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-30

Gromadka: Zaciągnięcie kredytów bankowych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury gminnej.
Numer ogłoszenia: 190004 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125867 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gromadka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7382452, faks 075 7382472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytów bankowych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury gminnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia Zaciągniecie kredytów bankowych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury gminnej: Zadanie nr 1- Zaciągnięcie długoterminowego bankowego kredytu na zadanie : Remont dróg gminnych z włączeniem do drogi krajowej A18 , Zadanie nr2- Zaciągnięcie krótkoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego na zadanie inwestycyjne: Sieć wodociągowa z przyłączami i sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami Motyle-Pasternik -Nowa Kuźnia, gmina Gromadka, etap: budowa sieci wodociągowej Pasternik -Nowa Kuźnia z przesyłem do Oczyszczalni w Gromadce. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 - Zaciągnięcie długoterminowego bankowego kredytu na zadanie: Remont dróg gminnych z włączeniem do drogi krajowej A18 : 1) w kwocie 394 000,00 PLN , 2) termin realizacji zamówienia: 25 lipiec 2010 r., 3) zaciągany na 10 lat, z czasookresem spłaty w latach 2011-2020 w 40 kwartalnych ratach , 4) spłata odsetek od niespłaconego kredytu , dokonywać się będzie na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca stycznia roku następującego, po roku uruchomienia pierwszej transzy kredytu, 5) dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, 6) o wielkości przypadających do spłaty na koniec okresu odsetek, bank powiadomi zamawiającego, , co najmniej na trzy dni przed terminem ich zapłaty , 7) Zamawiający zabezpiecza kredyt w postaci weksla in blanco - Gmina złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w dniu podpisania umowy , 8) Wypłata kredytu ma nastąpić na rachunek budżetu Gminy Gromadka Nr 08 8644 0000 0019 8000 2000 0020 . 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 - Zaciągnięcie krótkoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego na zadanie: Sieć wodociągowa z przyłączami i sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami Motyle-Pasternik -Nowa Kuźnia, gmina Gromadka, etap: budowa sieci wodociągowej Pasternik -Nowa Kuźnia z przesyłem do Oczyszczalni w Gromadce : 1) w kwocie 2480 000,00 PLN , 2) termin realizacji zamówienia, w 2-ch transzach: a) na dzień 08 czerwca 2010 r. 1 275 000,00 zł b) na dzień 20 wrzesień 2010 r. 1 205 000,00 zł , 3) termin spłaty do 31 grudnia 2010 r. , 4) spłata odsetek od niespłaconego kredytu , dokonywać się będzie na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, następującego po dacie uruchomienia pierwszej transzy kredytu , kredytu, 5) dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji , 6) o wielkości przypadających do spłaty na koniec okresu odsetek, bank powiadomi zamawiającego, , co najmniej na trzy dni przed terminem ich zapłaty , 7) Zamawiający zabezpiecza kredyt w postaci weksla in blanco - Gmina złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w dniu podpisania umowy , 8)Wypłata kredytu ma nastąpić na rachunek budżetu Gminy Gromadka Nr 08 8644 0000 0019 8000 2000 0020 ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Chojnowie, ul. Rynek 18/19, 59-225 Chojnów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292990,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213862,99

  • Oferta z najniższą ceną: 213862,99 / Oferta z najwyższą ceną: 213862,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.