Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Kościerzyna: Dostawa 16 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów) oraz jednej stacji dokujacej na potrzeby Nadleśnictwa Kościerzyna wg specyfikacji technicznej
Numer ogłoszenia: 190035 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kościerzyna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862869, fax 058 6862869.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/koscierzyna
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 16 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów) oraz jednej stacji dokujacej na potrzeby Nadleśnictwa Kościerzyna wg specyfikacji technicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 16 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów) oraz jednej stacji dokującej na potrzeby Nadleśnictwa Kościerzyna wg specyfikacji technicznej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2500,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) b.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d.Akceptują warunki Zamawiającego zawarte w umowie na dostawę e.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 - Pzp f.Zapoznali się z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia g.Wykonawca udzieli min.. 24 miesięcznej gwarancji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego zdolności ekonomicznej i finansowej na zrealizowanie w/w zamówienia 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 100000 zł brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do SIWZ 7.złożą zaparafowany wzór umowy na dostawę - załącznik nr 3 do SIWZ 8.złożą stosowne Oświadczenie zgodne z art. 22 i 24 - załącznik nr 1 do SIWZ 9.złożą wypełniony formularz ofertowy z podaną ceną netto, brutto oraz z wyliczonym podatkiem VAT - załącznik nr 4 do SIWZ 10.Wykonawca złoży oświadczenie o oferowanym zakresie warunków gwarancyjnych i serwisowych ( minimum 24 miesiące) - załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena techniczna - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/koscierzyna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ bezpłatnie można odebrać w siedzibie Nadleśnictwa Kościerzyna - pok. nr 3 (parter) w godzinach 8.00-15.00 (w dni robocze) lub pocztą, po wysłaniu wniosku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Kościerzyna ul. M.Skłodowskiej-Curie 6 83-400 Kościerzyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa Świetlicy wiejskiej w Sarnowach jako miejsca aktywności społeczności lokalnej
- DZP/22/24 DOSTAWA TESTÓW I OPAKOWAŃ DO STERYLIZACJI
- Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie
- DZP/20/24 Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie sp. z o.o. - Placówka w Dzierżążnie
- Budowa Hali Sportowej w Łubianie
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów oraz oprogramowania biurowego i antywirusowego dla Zespołu Szkół Budowlanych w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętów oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Wspieramy jeleniogórskich zawodowców"
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienia chromatografu jonowego z wyposażeniem wraz ze szkoleniem użytkowników na potrzeby Wydziału Chemii, ul. Gronostajowa 2, 30-387 Kraków
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania II, 26/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.