Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Słupsk: Dostawa samochodu rozpoznawczo-ratowniczego
Numer ogłoszenia: 190044 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424001, fax 059 8426092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu rozpoznawczo-ratowniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu rozpoznawczo-ratowniczego 1. Rodzaj silnika - diesel. 2. Pojemność skokowa silnika - min 2000 cm³. 3. Moc silnika nie mniej niż 120 KM . 4. Silnik 4 cylindrowy. 5. Pięciostopniowa lub sześciostopniowa manualna skrzynia biegów. 6. ABS lub inny równoważny pomagający utrzymać panowanie nad pojazdem podczas nagłego, ostrego hamowania na śliskiej nawierzchni. 7. Rodzaj nadwozia - samochód 5 - osobowy, 5 - drzwiowy. 8. Min 8 poduszek (kurtyn) powietrznych. 9. Rok produkcji - bieżący 2008. 10. Regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach 11. Wspomaganie układu kierowniczego. 12. Wspomaganie układu hamulcowego. 13. Ogumienie letnie z felgami ze stopów lekkich( w tym koło zapasowe) - razem 5 sztuk. 14. Blokady przeciwuruchomieniowe - immobiliser 15. Inne blokady przeciw uruchomieniowe autoalarm lub blokada skrzyni biegów. 16. Trzecie światło stop. 17. Światła przeciwmgielne z przodu. 18. Fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości. 19. Fotele w drugim rzędzie z możliwością przesuwania i regulacją oparć. 20. Elektrochromatyczne lusterko tylne. 21. Centralny zamek. 22. Kolor nadwozia - czerwony. 23. Instalacja radiowa: antena , głośniki, radio - CD. 24. Klimatyzacja automatyczna. 25. Opony zimowe z felgami - 4 sztuki. 26. Gwarancja na okres co najmniej 3 lat, obejmująca wszelkie usterki mechaniczne oraz min 3-letnia gwarancja na wady lakieru i min 10- letnia gwarancja na perforację korozyjną blach . 27. Ładowność min 500 kg. 28. Komplet dywaników gumowych. 29. Gumowa wykładzina przestrzeni bagażowej. 30. Oznakowanie zewnętrzne zgodnie z Rozporządzeniem Nr 8 KG PSP z 2008 r. 31. Montaż belki sygnałowej z manipulatorem. 32. Montaż radiostacji. ! Pozostałe elementy wyposażenia jak w wersji standardowej dla oferowanego samochodu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust 1 pkt 1-4. 2) Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 pkt 1- 4 Prawa zamówień publicznych, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust 1 pkt 1-9 Prawa zamówień publicznych, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Ocena spełnienia ofert pod względem formalnym odbędzie się w systemie 0-1 oraz odnotowana zostania na druku urzędowym ZP - 17.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Formularz oferty Nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 2, 5) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7). Zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis) - Zał. Nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk Ip pok. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku"
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku".
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej z przebudową sieci elektroenergetycznej 0,4 kV w miejscowości Bruskowo Małe, gmina Redzikowo
- Remont dróg gminnych nr 119149G i nr 119050G na odcinku Siemianice - Niewierowo zlokalizowanych na dz. nr 120/2, 99, 67, 65/2 i 31 w obrębie ewidencyjnym Siemianice w Gminie Redzikowo
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Dworze
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Koperni",
- Dostawa 1szt. samochodu lekkiego dla KP PSP w Zakopanem
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mętowie
- Zakup lekkiego samochodu operacyjnego 4x4
- Zakup pojazdów strażackch.
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.