To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-15
Łódź: Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości
Numer ogłoszenia: 190090 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67715 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem nieruchomości i terenów do nich przynależnych niezabudowanych i zielonych wykazanych w załączniku nr 1a, 1b, 1c, do specyfikacji w zakresie: a) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości w tym: - biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, wc-ogólne - codzienne sprzątanie wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn, mycie jeden raz w tygodniu, - drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu, - okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie dwa razy w roku co sześć miesięcy, - pralnie i suszarnie - sprzątanie jeden raz w m-cu, - korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce składowania pojemników na odpady komunalne na nieruchomości (według potrzeb - częstotliwość i ilość gabarytów trudna do określenia uzależniona od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali). Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o usuniętych odpadach wielkogabarytowych w latach ubiegłych. b) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym niezabudowanych powierzchni przynależnych do nieruchomości oraz tarasów i schodów pawilonów w tym: - obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i gospodarczych zbiorowego użytku, tarasów i schodów pawilonów - codzienne sprzątanie, a - w okresie zimowym codzienne usuwanie skutków zimy - opad śniegu, gołoledź (użyty piasek należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi - koszt dostawy piasku do posypywania obciąża Wykonawcę), - tarasy i schody pawilonów w okresie od m-ca IV do m-ca X (dot: zadania 2 poz. 19 tj Dąbrowskiego 91 -192,11 m2, Dąbrowskiego 91a - 194,85 m2, Dąbrowskiego 91b - 194,74 m2 - wymienione powierzchnie zostały uwzględnione w powierzchni zewnętrznej)- mycie jeden raz na tydzień, c) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - w okresie wegetacji od m-ca IV do m-ca X: - sprzątanie śmieci - codziennie, - pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu, - grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego), - miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosianie traw (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego, uzależniona od dokonanych zniszczeń przez przechodniów)- koszt nasiona trawy obciąza Wykonawcę, d) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - po okresie wegetacji od m-ca XI do m-ca III: - sprzątanie śmieci - codziennie, - grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego), e) nadzorowania właściwego opróżniania pojemników na odpady oraz ich ustawiania w miejscach do tego przeznaczonych oraz nadzoru nad terminowym wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych w tych miejscach, f) zamieszczania ogłoszeń i informacji dla lokatorów w budynkach w miejscach wyznaczonych, g) wymiany przepalonych żarówek w nieruchomościach - koszt żarówek obciąża Wykonawcę, (Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o ilości wymienionych żarówek w latach ubiegłych), h) obowiązkowego wywieszania flag w nieruchomościach - zgodnie z określonym poniżej harmonogramem tj. flaga państwowa 1 maja - Święto Pracy, 2 maja - Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, 3 maja - Święto Narodowe Trzeciego Maja, 9 maja - Święto Narodowe Zwycięstwa i Wolności, 15 sierpnia - Dzień Wojska Polskiego, 31 sierpnia - Dzień Solidarności i Wolności, 1 września - rocznica wybuchu II wojny światowej oraz Dzień Weterana, 11 listopada - Narodowe Świeto Niepodległości, flaga miasta 19 stycznia - rocznica wyzwolenia więzienia na Radogoszczu, 15 maja - Święto Miasta, 13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II, 5 października - rocznica ustanowienia Świętej Faustyny Kowalskiej patronką Łodzi, flaga papieska 13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II, 16 czerwca - Dzień Papieża Jana Pawła II, Flagę państwową, miejską i papieską podnosi się nie wcześniej niż w dniu poprzedzającym święta i rocznice, a opuszcza się nie później niż w dniu bezpośrednio następującym po dniu, w którym przypada świętolub rocznica jak również na każde dodatkowe żądanie Zamawiającego - koszt flag obciąża Wykonawcę. i) usuwania na bieżąco plakatów i ogłoszeń z elewacji, słupów i innych miejsc do tego nieprzeznaczonych, j) zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np.nawisy śniegowe, sople lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające bezpieczeństwu ludzi); k) opróżniania i sprzątania lokali mieszkalnych i użytkowych zwalnianych w wyniku zgonów lub eksmisji - za odrębnym zleceniem w terminie 14 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego; l) wykonywania eksmisji do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z wyniesieniem ruchomości, transportem i wniesieniem ruchomości - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, ł) wymiany po okresie zimowym jeden raz w roku piasku w piaskownicach (środkiem transportu o ład. do 5,0 ton - dot: zad. 2 i 3 - dla jednej piaskownicy należy przyjąć 5,0 ton piasku) znajdujących się na terenach objętych zamówieniem - koszt obciąża Wykonawcę, a także (dotyczy: wszystkich zadań, również zadania nr 1, w którym nie występuje piaskownica) każdorazowo w przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia piasku odchodami zwierzęcymi lub innymi zanieczyszczeniami zagrażającymi bezpieczeństwu korzystających - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, m) wykonywania czynności porządkowych i pomocniczych (np. przenoszenie mebli na rzecz Zamawiającego) - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, Czynności wymienione powyżej Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy własnych pracowników i materiałów (flagi, piasek do piaskownic oraz do posypywania chodników w okresie zimy, żarówki, środki czystościowe do mycia, nasiona traw, własnych narzędzi i sprzętu (łopaty do śniegu, odkuwacze do lodu, kosiarki, podkaszarki, grabie, sekatory piły, miotły, szczotki, ścierki i tym podobne) oraz własnego transportu (samochód ciężarowy, ciągnik). 2/ W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności objętych zamówieniem z wyżej opisaną częstotliwością, która winna gwarantować: a) odpowiedni stan sanitarno-porządkowy posesji; b) odpowiedni stan bezpieczeństwa pożarowego posesji (opróźnianie strychów, korytarzy i piwnic z przedmiotów stwarzających zagrożenie); c) odpowiedni stan porządkowy terenów przynależnych niezabudowanych, tarasów i schodów pawilonów - także w zakresie zabezpieczenia od skutków oblodzeń i opadów śniegu (w okresie zimowym Zamawiający będzie wymagał natychmiastowego przystąpienia do usuwania skutków zimy w przypadku zaistnienia intensywnych opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi); d) odpowiedni stan estetyczny terenów zielonych przynależnych do posesji; 3/ Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej umowy z kompostownią.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 681669.87 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów przynależnych niezabudowanych i zielonych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. TOMEK, ul. Bednarska 9 m 158, 93-009 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 172428.91
- Oferta z najniższą ceną: 172428.91 oferta z najwyższą ceną: 178850.38
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów przynależnych niezabudowanych i zielonych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
- Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń Sp. z o. o., ul. Próchnika 5, 90-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 111528.12
- Oferta z najniższą ceną: 111093,60 oferta z najwyższą ceną: 111528.12
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów przynależnych niezabudowanych i zielonych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. TOMEK, ul. Bednarska 9 m 158, 93-009 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 397712.84
- Oferta z najniższą ceną: 366530.28 oferta z najwyższą ceną: 397712.84
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.