Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Poznań: Wykonanie projektu i na jego podstawie zainstalowanie sygnalizacji świetlnej dla zadań:
część I - droga wojewódzka nr 270 m. Koło skrzyżowanie ul. Wrocławskiej,
ul. Sienkiewicza i ul. Szkolnej, km 49+071
część II - droga wojewódzka nr 182 m. Wronki skrzyżowanie ul. Mickiewicza
i ul. Chrobrego, km 38+111
część III - droga wojewódzka nr 160 m. Międzychód skrzyżowanie
ul. Piłsudskiego z ul. 600 - lecia, km 100+331
Numer ogłoszenia: 190093 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych , ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 828 93 00, 8265392, faks (061) 852 01 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu i na jego podstawie zainstalowanie sygnalizacji świetlnej dla zadań: część I - droga wojewódzka nr 270 m. Koło skrzyżowanie ul. Wrocławskiej, ul. Sienkiewicza i ul. Szkolnej, km 49+071 część II - droga wojewódzka nr 182 m. Wronki skrzyżowanie ul. Mickiewicza i ul. Chrobrego, km 38+111 część III - droga wojewódzka nr 160 m. Międzychód skrzyżowanie ul. Piłsudskiego z ul. 600 - lecia, km 100+331.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu i na jego podstawie zainstalowanie sygnalizacji świetlnej dla zadań: część I - droga wojewódzka nr 270 m. Koło skrzyżowanie ul. Wrocławskiej, ul. Sienkiewicza i ul. Szkolnej, km 49+071 część II - droga wojewódzka nr 182 m. Wronki skrzyżowanie ul. Mickiewicza i ul. Chrobrego, km 38+111 część III - droga wojewódzka nr 160 m. Międzychód skrzyżowanie ul. Piłsudskiego z ul. 600 - lecia, km 100+331.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium osobno dla każdej części w wysokości: - dla części I: 1.000,00 PLN (jeden tysiąc zł) - dla części II: 2.000,00 PLN (dwa tysiące zł) - dla części III: 2.000,00 PLN (dwa tysiące zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegąjący wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i określone w SIWZ. 2. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz.331 ze zm.), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zaprojektował i zainstalował przynajmniej dwie acykliczne, akomodacyjne sygnalizacje świetlne.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym powierzone zostanie wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoby wskazane przez Wykonawcę musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu. Dopuszcza się ewentualną zmianę terminu umowy między innymi w następujących przypadkach: a) konieczności realizacji robót dodatkowych, która udokumentowana będzie zatwierdzonym protokołem konieczności, b) występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych pod warunkiem dokonania zgłoszenia w Dzienniku Budowy potwierdzonego przez inspektora nadzoru, c) w sytuacji, kiedy zmiany byłyby korzystne dla Zamawiającego, d) wystąpienia opóźnień lub przestojów zawinionych przez Zamawiającego, e) działania siły wyższej i klęsk żywiołowych mających bezpośredni wpływ na termin wykonania umowy Zmiana terminu realizacji umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania umowy i okresu rękojmi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51,pokój nr 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga wojewódzka nr 270 m. Koło skrzyżowanie ul. Wrocławskiej,ul. Sienkiewicza i ul. Szkolnej, km 49+071.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga wojewódzka nr 270 m. Koło skrzyżowanie ul. Wrocławskiej,ul. Sienkiewicza i ul. Szkolnej, km 49+071.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga wojewódzka nr 182 m. Wronki skrzyżowanie ul. Mickiewicza i ul. Chrobrego, km 38+111.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga wojewódzka nr 182 m. Wronki skrzyżowanie ul. Mickiewicza i ul. Chrobrego, km 38+111.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Droga wojewódzka nr 160 m. Międzychód skrzyżowanie ul. Piłsudskiego z ul. 600 - lecia, km 100+331.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga wojewódzka nr 160 m. Międzychód skrzyżowanie ul. Piłsudskiego z ul. 600 - lecia, km 100+331.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przejścia dla pieszych przez ul. Piotra Skargi na skrzyżowaniu z ul. Oławską we Wrocławiu
- Zaprojektowanie oraz remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Legionów z Lelewela w Toruniu
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.