eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaUsługi w zakresie całodobowej obsługi kotłów opalanych gazem wraz z automatyką, wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz urządzeń hydroforowych w budynkach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie ZGM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Bielsko-Biała: Usługi w zakresie całodobowej obsługi kotłów opalanych gazem wraz z automatyką, wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz urządzeń hydroforowych w budynkach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie ZGM.
Numer ogłoszenia: 190095 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Lipnicka 26/33, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8162790, fax 033 8145931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmbielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie całodobowej obsługi kotłów opalanych gazem wraz z automatyką, wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz urządzeń hydroforowych w budynkach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie ZGM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Całodobowa obsługa kotłów gazowych wraz z automatyką - Utrzymywanie zadanej temperatury wody w inst. c.o. - Obsługa i konserwacja wewn. inst. c.o. w okresie trwania sezonu grzewczego - Utrzymywanie właściwych parametrów c.w.u. - Całodobowa obsługa i konserwacja urządzeń hydroforowych - Zabezpieczenie niezbędnych materiałów do utrzymania należytej pracy kotłów, inst. c.o. - Zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej - Wywieszenie czytelnej informacji o formie /z podaniem numerów telefonów i adresów siedziby służb technicznych/ w budynkach objętych obsługą /wykaz budynków zał. nr 6 i 7 do umowy/ oraz bieżąca jej aktualizacja - Dokonywanie odczytów gazomierzy dla kotłowni gaz./jeden raz na koniec miesiąca/ Zamówienie dotyczy budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ul. Lipnicka 26 zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 6). Ilość obsługiwanych budynków może ulec zmianie w przypadku przejęcia w zarząd lub przekazania innemu zarządcy budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Oryginalny kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Oryginalny kod CPV: 50.53.12.00 - Konserwacja aparatury gazowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej Oryginalny kod CPV: 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn Kod CPV wg słownika 2008: 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn Oryginalny kod CPV: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Oryginalny kod CPV: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie stosuje się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się : 1.Wykonawcy posiadający uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania określonej w specyfikacji działalności. Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia t.j.: a/ świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń gazowych (kotłów gaz. powyżej 50 kW), inst. gazowej do 5 kPa b/ uprawnienia do naprawy i konserwacji regulatorów Mireco M i G c/ świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie obsługi konserwacji i napraw urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, 2.Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował z należytą starannością, minimum jedno zadanie o zakresie i wartości zbliżonej do zakresu i wartości niniejszego zamówienia, b/ Wykonawca musi dysponować min. 4-ma osobami mającym kwalifikacje do wykonania zamówienia, tzn.: jedną osobę z uprawnieniami kwalifikacyjnymi D , pozostałe osoby uprawnienia E oraz posiadające aktualne uprawnienia do konserwacji i naprawy AKP, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi znajdować się w takiej sytuacji finansowej, która zapewnia mu nieprzerwaną realizację zamówienia. Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, a także spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga - w przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta wspólna): a/ Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, b/ Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, c/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz). W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 2.Aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 3.Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (załącznik nr 2 do siwz). W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich chyba, że dokument opiewa na wszystkich Wykonawców. W przypadku, gdy kilku Wykonawców ubiega się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy to każdego z nich. 4.Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych (załącznik nr 2 do siwz). W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich chyba, że dokument opiewa na wszystkich Wykonawców. W przypadku, gdy kilku Wykonawców ubiega się wspólnie o udzielenie zamówienia - oświadczenie dotyczy to każdego z nich. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje personelem mającym wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia (min. 4 pracowników ) zgodnie z cz. IV pkt. 2b - załącznik nr 3 do siwz. 6.Kserokopię ważnych uprawnień kwalifikacyjnych D , E oraz uprawnień do naprawy i konserwacji urządzeń kontrolno-pomiarowych. 7.Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień - min. 3 zadania (wg części IV punkt 2a ) - załącznik nr 4 do siwz. 8.Aktualną polisę (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - załącznik nr 2 do siwz. 10.Oryginał pełnomocnictw, o których mowa w cz. XI pkt. 6 niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 11.Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia lub niepowierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 2 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, ul. Lipnicka 26, pokój nr 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, ul. Lipnicka 26, pokój nr 6 (dziennik podawcz).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.