eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RepkiTERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REPKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Repki: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REPKI
Numer ogłoszenia: 190104 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki , ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REPKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania p.n.: Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Repki - polegających na termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Wyrozębach z wymianą pokrycia na łączniku oraz ociepleniu stropodachu Domu Nauczyciela w Skrzeszewie 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - ocieplenie ścian i stropu budynku Szkoły Podstawowej w Wyrozębach (rozebranie podokienników zewnętrznych oraz wykonanie nowych z blachy powlekanej, demontaż oraz ponowny montaż drobnych elementów ze ścian, demontaż oraz ponowny montaż rur spustowych, zeskrobanie odstającej warstwy tynku nakrapianego oraz uzupełnienie brakujących tynków, zamocowanie listwy cokołowej, docieplenie ścian styropianem wyprawą elewacyjną oraz ościeży, ochrona narożników kątownikiem, naprawa instalacji odgromowej, montaż oraz demontaż rusztowań rurowych, izolacja stropu wełną mineralną oraz izolacja z folii na wełnie) - ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Wyrozębach (rozebranie pokrycia z papy oraz utylizacja papy, rozebranie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, montaż belek drewnianych krawędziowych na wspornikach stalowych, ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi wraz z pokryciem papą termozgrzewalną, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej oraz powlekanej, montaż rynien z PCV oraz rur spustowych, podłączenie instalacji odgromowej) - ocieplenie stropodachu Domu Nauczyciela w Skrzeszewie (rozebranie pokrycia z papy i obróbek blacharskich, rozebranie rynien oraz rur spustowych, montaż belek krawędziowych na wspornikach stalowych, przygotowanie powierzchni oraz ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi wraz z pokryciem papa termozgrzewalną, wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, montaż rynien z PCV oraz rur spustowych) - ocieplenie fundamentów i wykonanie opaski (rozebranie opaski betonowej, odkopanie fundamentów, ocieplenie ścian cokołu oraz wykonanie wyprawy z tynku żywicznego, wykonanie opaski betonowej) - remont schodów i daszków (wymiana pokrycia z papy na daszkach żelbetowych, wykonanie daszka stalowego oraz jego pokrycie, montaż daszka z profili aluminiowych, obłożenie schodów płytkami gresu oraz cokolika, malowanie farbą olejną balustrady) -wymiana pokrycia na łączniku (demontaż instalacji odgromowej, rozebranie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, rozebranie i utylizacja eternitu oraz wykonanie nowego pokrycia z blachy dachówkowej wraz z robotami towarzyszącymi, montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, przemurowanie kominów ponad dachem oraz wykonanie wyprawy akrylowej na kominach) 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykonawca wykaże, że: - wykonał co najmniej 2 zadania, którego przedmiotem była termomodernizacja obiektów budowlanych a wartość robót (min. 1 zadania) wynosiła co najmniej 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie i zgodnie ze sztuką budowlaną; ocena spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykonawca wykaże, że dysponuje osobami lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów posiadających: - dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł (sto tysięcy złotych). ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, Podpisany egzemplarz projektu umowy, Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie oraz określa następujące warunki takiej zmiany: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) klęski żywiołowe; c) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; g) wykonanie dodatkowych robót zamiennych; h) zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych; - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiany osobowe a) zmiana osób, realizująca przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub określone innymi ustawami; 3) Zmiany sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) konieczność realizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, 4) Zmiany organizacji spełnienia świadczeń w zakresie: a) konieczności zmiany finansowania na wniosek Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych b) zmiana zasad dokonywania odbiorów robót; 5) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.