Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Turek: Dostawa lekkiego specjalnego samochodu
rozpoznawczo - ratowniczego z napędem 4 x 4
z funkcją rozpoznawania zagrożeń chemiczno - ekologicznych
dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku
Numer ogłoszenia: 190105 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku , ul. 3 Maja 8, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 280 21 50, faks 0-63 280 21 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego specjalnego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z napędem 4 x 4 z funkcją rozpoznawania zagrożeń chemiczno - ekologicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego jednego lekkiego specjalnego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z napędem 4 x 4 z funkcją rozpoznawania zagrożeń chemiczno - ekologicznych. Pojazd używany do celów specjalnych. Rok produkcji 2009. Wymagane minimalne parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Miejsce realizacji dostawy - siedziba Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.; a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r Nr 223, poz.1655 ze zm.), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniu lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie uznaje się za ważne jeżeli jest wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku podmiotów zbiorowych, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
ul. 3 Maja 8,
62 - 700 Turek
tel.: 0 63 280 21 50 / faks: 0 63 280 21 57.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku , ul. 3 Maja 8, 62-700 Turek..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Miejskiej Turek wraz z niezbędną dokumentacją planistyczną"
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2024/2025 - rejon V
- Dostawa staplerów jednorazowych i ładunków do staplerów dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Turek w sezonie zimowym 2024/2025" w podziale na 3 części.
- Dostawa nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjnych - 2 szt.
- Dostawa dwóch pojazdów z nadwoziem typu pickup i z napędem 4 x 4 dla Centrum do Spraw Zdarzeń Radiacyjnych, Państwowej Agencji Atomistyki w podziale na części
- Dostawa samochodu osobowego (służbowego) na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Zakup nowego terenowego samochodu pożarniczego z napędem 4x4 dla OSP Sława
- Zakup samochodu z zabudową funeralną
- Zakup samochodu ratowniczo - rozpoznawczego wraz z wyposażeniem dla OSP Widawa
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.