Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-07-12
Kielce: Wykonanie i dostawa mebli do Katedry Ochrony i Kszta³towania ¦rodowiska.
Numer og³oszenia: 190115 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. ¯eromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ujk.edu.pl/dzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie i dostawa mebli do Katedry Ochrony i Kszta³towania ¦rodowiska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli do Katedry Ochrony i Kszta³towania ¦rodowiska. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 6 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, tj. wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum 1 dostawê mebli o charakterze odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40 000,00 z³ brutto, oraz za³±cz± dokument potwierdzaj±cy, ¿e dostawa zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie. Na potwierdzenie spe³niania tego warunku Wykonawca winien z±³aczyæ do oferty: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, (co najmniej jedna dostawa) na kwotê nie mniejsz± ni¿ 40 000,00 z³ brutto (za³±cznik Nr 4),w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Ocena spe³niania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach i dokumentach za³±czonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oprócz dokumentów wymienionych powy¿ej, do oferty nale¿y za³±czyæ: 1) Podpisany przez Wykonawcê opis przedmiotu zamówienia (za³±cznik Nr 7). 2) Podpisany przez Wykonawcê protokó³ z wizji lokalnej potwierdzaj±cy obecno¶æ Wykonawcy na spotkaniu zorganizowanym przez Zamawiaj±cego w terminie wskazanym w specyfikacji (za³±cznik Nr 8) 3) Wizualizacjê pomieszczeñ wraz z oferowanym wyposa¿eniem na no¶niku elektronicznym.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Funkcjonalno¶æ wyposa¿enia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. dopuszcza siê wyd³u¿enie lub skrócenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiaj±cego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ujk.edu.pl/dzp/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dzia³ Zamówien Publicznych, pokój Nr 4
ul. ¯eromskiego5
25-369 Kielce.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój Nr 5 ul. ¯eromskiego5 25-369 Kielce.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddzia³u Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowego ¿ywienia pacjentów
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jêdrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA PO¯AROWEGO, W£AMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJÊ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYS£OWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spo¿ywczych do Przedszkola Samorz±dowego nr 43 w Kielcach
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym oraz dorêczeñ przekazów pieniê¿nych na rzecz MOPR w 2025 roku"
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostarczenie i monta¿ mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym S±czu
- "Zakup wyposa¿enia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- Utworzenie i wyposa¿enie Dziennego Domu Senior+ w Prudniku przy ul. Tkackiej 1 - dostawa i monta¿ mebli
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.