Ogłoszenie z dnia 2006-04-12
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Chrzanów: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, do kontaktów: Jolanta Cyganek, ul. Topolowa, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6247777, 6247034, fax 032 6239428, 6247032, e-mail: dzp@spch.home.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny ( elektrody, sondy , dreny, wzierniki). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.06.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny ( igły, worki, ostrza, pętle, klipsy). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości zostaną podane w siwz. Dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 30.08.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny( sysytem zamknięty pobierania krwi). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.13.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości zostaną podane w siwz. Dostawa sukcesywna prze 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.02.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny (sprzęt medyczny do stacji dializ). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.15.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.03.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty ( śruby, płyty, wkręty). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy). 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implany( gwożdzie , wkręty). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.03.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Endoprotezy ( cementowe, bezcementowe). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.32.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 30.01.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Staplery ( staplery i ładunki liniowe). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.22.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.03.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały do RTG ( filmy i odczynniki RTG i mammografii). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.42.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 31.12.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały do RTG ( filmy i odczynnii do TK). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.42.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.06.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały do Centralnej sterylizatorni ( wskażniki, papier testy, rękawy). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.41.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.02.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały opatrunkowe( opatrunki i rękawice). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.14.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.12.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały szewne ( nici chirurgiczne). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.21. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.10.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestaw Holter a. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.32.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa jednorazowa. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą inwazyjną. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.32.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa jednorazowa. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie do pomiaru rzutu serca. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.32.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa jednorazowa. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podgrzewacz do płynów infuzyjnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa jednorazowa. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiertarka ortopedyczna. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Dostawa jednorazowa. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: środki dezynfekcyjne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.43.16.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 30.05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odczynniki do Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Zakładu Histopatologii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna prze 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.12.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leki ( leki różne). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 30.05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leki ( leki różne). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Ilości podane zostaną w siwz. Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.12.2006. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OI /2006.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 05.04.2006.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Modernizacja instalacji elektrycznej celem wykonania ogrzewania elektrycznego dla budynku użytkowego przy ul. Berka Joselewicza 5A w Chrzanowie
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Chrzanowie"
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Chrzanów w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- Utrzymanie czyst.w bud. adm. i san. na Cm. Kom.w Chrz-wie wraz z piel. terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie
- "Odbiór odp. stałych pochodzących z Cm. Kom. w Chrz-wie, bud. przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie i bud. przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrz-wie".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.