eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzŚwiadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o dostęp ISDN dla Gminy Miasto Zgierz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Zgierz: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o dostęp ISDN dla Gminy Miasto Zgierz
Numer ogłoszenia: 190177 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o dostęp ISDN dla Gminy Miasto Zgierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I - Nazwa i miejsce realizacji zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o dostęp ISDN dla Gminy Miasto Zgierz. II - Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych stacjonarnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, połączeń pozostałych (numery specjalne/usługi sieciowe) oraz usług faksowych na potrzeby Zamawiającego, w okresie 48 miesięcy od dnia podpisania umowy, w tym uruchomienie usługi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. 2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych za pomocą dwóch traktów ISDN PRA 30B+D. 3. Miejsce podłączenia łącz PRA 30B+D i świadczenia usług telekomunikacyjnych: serwerownia Urzędu Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz. 4. Świadczenie usług telekomunikacyjnych winno odbywać się w sposób ciągły tj. przez całą dobę w okresie realizacji zamówienia, po podpisaniu protokołu uruchomienia usług. 5. Świadczenie usług telekomunikacyjnych winno odbywać się zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne i innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego regulującymi świadczenie usług telekomunikacyjnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Aktualnym dostawcą usług jest Orange Polska S.A. III - Szczegółowy opis usług 1. Wykonawca winien zapewnić: a) możliwość wykonywania połączeń do wszystkich sieci telekomunikacyjnych krajowych i zagranicznych; b) możliwość przyjmowania połączeń z innych sieci telekomunikacyjnych krajowych i zagranicznych; c) możliwość realizacji połączeń ze wszystkimi numerami krajowego planu numeracyjnego, również z numerami usługowymi i specjalnymi innych operatorów; d) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych (od momentu uzyskania połączenia do momentu rozłączenia się rozmówcy) na wszystkich łączach bez naliczania jakichkolwiek opłat dodatkowych za połączenia z wyjątkiem opłat za czas połączenia; e) inicjalizację połączeń bez naliczania jakichkolwiek opłat dodatkowych; f) prezentacje numerów w przypadku połączeń przychodzących; g) automatyczny wybór prefiksu operatora; h) bezpłatne billingi w formie elektronicznej, które można odczytać w programie EXCEL lub w wersji papierowej, zgodnie z wyborem Zamawiającego. Biling może wykazywać wszystkie realizowane połączenia jako połączenia z numerów głównych dla łącza ISDN PRA (30B+D); i) usługę bezpłatnej poczty głosowej; j) bezpłatne zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem; k) ciągły 24 godzinny dostęp do serwisu technicznego; l) połączenia pomiędzy wszystkimi numerami jednostek Zamawiającego, których dotyczy postępowanie bez dodatkowych opłat; m) bezpłatne połączenia na numery alarmowe do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984; n) przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego bez przerw w pracy, zgodnie z art. 71 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2014r. poz 243, z póz. zm.) oraz § 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień publicznych sieci telefonicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1670 z późniejszymi zmianami); o) wyznaczenie minimum jednej osoby odpowiedzialnej za prawidłowe wykonywanie postanowień niniejszej umowy i do kontaktów bezpośrednich; 2. Okres rozliczeniowy jest równy jednemu miesiącowi kalendarzowemu liczonemu od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający dopuszcza, aby abonamenty za usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej opłacane były z góry, a opłaty za wykonane w danym okresie rozliczeniowym połączenia telefoniczne opłacane z dołu. 3. Przy podłączaniu linii należy zachować ciągłość świadczenia usług. Wszelkie przerwy mogą wynikać jedynie z procedur wynikających z właściwych przepisów i muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania, przez osoby upoważnione przez Zmawiającego, reklamacji, zmian lokalizacji linii abonenckich, potrzeb instalacji nowych linii abonenckich (w ramach możliwości technicznych Wykonawcy) drogą elektroniczną (e-mail), telefoniczną lub pisemnie. 5. Wykonawca winien gwarantować bezpłatne przeniesienie numeracji i jej uruchomienie w sieci Wykonawcy. 6. Zamawiający nie wyraża zgody, aby na jakimkolwiek odcinku usługa była świadczona za pomocą publicznej sieci Internet oraz w technologii GSM. 7. Wykonawca winien zapewnić możliwość aktywowania nowych linii abonenckich w trakcie trwania zawartej umowy, będących przedmiotem zamówienia uzupełniającego, w liczbie określonej przez Zamawiającego na warunkach nie gorszych, jak objęte przedmiotem zamówienia, w ramach możliwości technicznych Wykonawcy. 8. Wszystkie czynności związane ze sprawdzeniem możliwości dostępu do obiektu oraz technicznej realizacji usług leżą po stronie Wykonawcy. 9. Jeżeli umowa zostanie zawarta z dotychczasowym operatorem, Wykonawca powinien nadać nowy numer klienta, służący rejestracji świadczeń objętych przedmiotem umowy. IV - Określenie zakresu: 1. numery DDI zakres numeracji: 42 7143100 - 42 7143299 2. numery DDI zakres numeracji: 42 7143800 - 42 7143899 oraz 42 7144900 - 42 7144999 3. linie abonenckie: 42 7162557, 42 7162553, 42 7162550, 42 7162140, 42 7162145, 42 7162153, 42 7162146, 42 7162566, 42 7174720, 42 7174726, 42 7174772, 42 7164099, 42 7174726, 42 7162854, 42 7162950, 42 7162870, 42 7162982, 42 7162902, 42 7162886, 42 7161844, 42 7163230, 42 7163975. 4. Średniomiesięczny rozkład ruchu dla wszystkich jednostek i lokalizacji łącznie jest następujący: a) połączenia do krajowych numerów lokalnych i strefowych - 7500 minut, b) połączenia do krajowych numerów międzystrefowych - 900 minut, c) połączenia do krajowych numerów komórkowych - 3000 minut, d) połączenia do numerów międzynarodowych - 20 minut, 5. Podany czas trwania połączeń jest średnią miesięczną wyliczoną na podstawie rzeczywistego ruchu telefonicznego i służy jedynie do zilustrowania jego wielkości. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny. Wykonawca przy ustalaniu ceny winien mieć na uwadze fakt, że natężenie ruchu telefonicznego może ulegać zmianom w zależności od potrzeb i zmian w wyposażeniu technicznym oraz organizacyjnym. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku zmniejszenia ruchu telefonicznego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające związane ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych, stanowiące 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3.500,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej, właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, tj. wpisu do rejestru działalności regulowanej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej licencji lub zezwolenia wg kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -co najmniej 1 usługi o wartości minimum 100 000,00 zł , odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (związanej z przedmiotem zamówienia), tj. świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o dostęp ISDN, potwierdzone załączonymi dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych usług z załączonym dokumentem potwierdzającym że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dotyczy usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (związanych z przedmiotem zamówienia), tj. świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o dostęp ISDN;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jak również możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych, tj. takich, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust.1, mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 3. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo 2) będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym: a) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo b) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących. 4. Dokonanie zmian jest w szczególności możliwe w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych powyżej warunków ich wprowadzenia, tj.: a) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy np. zmiana siedziby. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.10.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Michał Wojciechowski, inspektor, pok. nr 215, tel.: (42)714-31-59, 2) Sebastian Piechota, inspektor, pok. nr 213, tel.: (42) 714-31-55, - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były przez Wykonawców i Zamawiającego nie tylko w podstawowej formie pisemnej, ale również faksem albo pocztą elektroniczną, przy czym: a) jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem albo pocztą elektroniczną - każda ze Stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania; b) w przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - zaleca się telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71 43 200.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.