Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Nowy Sącz: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008, posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba)
Numer ogłoszenia: 190189 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, fax 018 4421200 w. 6.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008, posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008 , posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba) Dane techniczne koparko ładowarki: 1.Silnik szesnastozaworowy o mocy maksymalnej powyżej 70 kW. 2.Trzy tryby sterownia maszyną - przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb kraba. 3.Układ kierowniczy wspomagany. 4.Przekładnia typu Power Shift półautomatyczna, możliwość zmiany biegów pod obciążeniem. 5.Cztery koła równe z oponami o rozmiarze 16,9X28 12PLY. 6.Kabina spełniająca standardy ROPS/FOPOS. 7.Kabina posiadająca lusterka zewnętrzne, uchylne szyby boczne, wycieraczki z na tylnej i przedniej szybie, poziom hałasu w kabinie poniżej 75 dB. 8.Układ hydrauliczny wyposażony w pompę zębatą, dwusekcyjną lub osiowo-tłoczkowa o zmiennym wydatki. 9.Łyżka ramienia ładowarkowego wielofunkcyjna z widłami, typu 6w1 o pojemności powyżej 1,2 m3 i szerokości powyżej 2,40 m. 10.Wysokość załadunku powyżej 3 m. 11.Łyżka ramienia koparkowego o szerokości powyżej 600 mm, maksymalna głębokość kopania powyżej 5,80 m. 12.Zbiornik paliwa powyżej 150 l. 13.Wyposażona w układ SRS amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu. 14.Sygnał cofania. 15.Zamki hydrauliczne na podporach. 16.Masa całkowita do 9 000 kg. Pozostałe wymagania zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 1. Koparko ładowarka musi spełniać wszystkie warunki określone w pkt 2 niniejszej specyfikacji. 2. Maszyna będzie dostarczona przez autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce do 30 dni od zamówienia. 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu na oferowana koparko ładowarkę minimum 24 miesięcznej pisemnej gwarancji lub 2000 godzin pracy (mtg) licząc od daty wydania przedmiotu zamówienia w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej. 4. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faxem oraz dostępność części zamiennych na rynku krajowym. 5. Instrukcja Obsługi w języku polskim. 6. Wykonawca przeszkoli operatorów w zakresie obsługi i pracy koparko ładowarki. 7. Katalog części zamiennych w formie elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.30.00 - Maszyny budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych). 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium w formie przelewu Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. O/N. Sącz Nr 33 1500 1559 1215 5001 7026 0000 z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania na: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2008, posiadającej cztery koła równe oraz trzy tryby sterowania maszyną (przednia oś skrętną, obie osie skrętne, tryb kraba) Zamawiający nie dopuszcza wpłat wadium w swojej kasie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - do oferty prosimy załączyć kserokopię przelewu . 2. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą , 2)zawarto umowę w sprawie dostawy koparko - ładowarki wyprodukowanej w 2008 roku, 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy, który: 1)wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2)został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków · udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy na zał. nr 2 do siwz, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy na załączniku nr 3 do siwz. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane od wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: jeśli powyższy dokument stracił wymaganą ważność: - to musi być wystawiony na nowo przez właściwy organ lub - z urzędową adnotacją tego organu, że przedstawione dane są ważne na dzień potwierdzenia dokumentu przez ten organ. b) oświadczenie o którym mowa w pkt 5a siwz c) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. d) oświadczenie z art. 24 ustawy p.z.p. e) opis techniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;;(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Pisemna gwarancja jakości przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 24 m-ce - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odbiór osobisty w biurze Zarządu w Nowym Sączu przy ul. Śniadeckich 14 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Spółki ul. Śniadeckich 14 w Nowym Sączu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- sprzedaż i dostawa mięs i wyrobów mięsnych
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
- sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich
- sprzedaż i dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.