eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczWykonanie kompleksowych prac projektowych dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Łowicz: Wykonanie kompleksowych prac projektowych dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu.
Numer ogłoszenia: 19020 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Diecezja Łowicka, ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8374790 lub 8376615, fax 046 8374349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.diecezja.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Diecezja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych prac projektowych dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania wielobranżowego projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę. 1. Część I: Inwentaryzacja 2. Część II: Projekt architektoniczno-budowlany 3.Część III: Projekty instalacji elektrycznych i słaboprądowych w Bazylice Katedralnej, Kustodii i pomieszczeniach dobudowanych w Dziekanii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia: 1.1.1. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w sporządzaniu inwentaryzacji budynku zabytkowego. 1.2. Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia: 1.2.1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie w sporządzaniu projektu budynku zabytkowego oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, przynależącą do Izby Architektów, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. Dla wykonawców składających ofertę na Część III zamówienia: 1.3.1. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w sporządzaniu projektu branży elektrycznej budynku zabytkowego, posiadającą uprawnienia TECHOM do projektowania instalacji klasy SA-4 oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia: 3.1.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.2. Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia: 3.2.1. Odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - w specjalności architektonicznej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Architektów, - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.3. Dla wykonawców składających ofertę na Część III zamówienia: 3.3.1 Odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.3.2 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.diecezja.lowicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Diecezja Łowicka - ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Diecezja Łowicka - ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy Projektu: Renowacja zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu - najcenniejszego skarbu Ziemi Łowickiej wraz z utworzeniem kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego w parku Błonie współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inwentaryzacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna) - inwentaryzacja dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej: 2. Dziekania - inwentaryzacja dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku: 3. Kustodia (obecnie Plebania) - inwentaryzacja dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt architektoniczno-budowlany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowań projektowych: 1. Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna) - dokumentacja projektowa dotycząca rewitalizacji Kolegiaty - dokumentacja projektowa dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej 2. Dziekania - dokumentacja projektowa dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku 3. Kustodia (obecnie Plebania) - dokumentacja projektowa dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu 4. Kanonie - dokumentacja projektowa 5. Kuria Wikariuszy (obecnie Podkówka) - dokumentacja projektowa 6. Projekt zagospodarowania terenu - dokumentacja projektowa dotycząca zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie Plebani, Bazyliki Katedralnej i Dziekanii 7. Opracowania projektowe obejmą: - architektoniczną koncepcję programowo-przestrzenną. - projekty budowlane architektury. - projekty budowlane konstrukcji z opinią o stanie konstrukcji. - projekty budowlane wentylacji mechanicznej. - projekty budowlane instalacji gazowej i kotłowni. - projekty budowlane instalacji grzewczej. - projekty budowlane instalacji wodno-kanalizacyjnej. - uzgodnienia z rzeczoznawcami p-poż , bhp, san-epid. - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projekty instalacji elektrycznych i słaboprądowych w Bazylice Katedralnej, Kustodii i pomieszczeniach dobudowanych w Dziekanii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowań projektowych: 1.Instalacje Elektryczne Wewnętrzne w Bazylice Katedralnej, Dziekanii i Kustodii - dokumentacja projektowa 2. Instalacje p.poż. - dokumentacja projektowa 3. Instalacje CCTV - dokumentacja projektowa 4. Instalacja sygnalizacji włamania i napadu w katedrze oraz w Dziekanii - dokumentacja projektowa 5. Opracowania projektowe obejmą: - kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót - dokładne opisy przekrojów przewodów jak i kabli urządzeń elektrycznych dobrane tak aby wytrzymały ich obciążenia - projekt musi zostać skonsultowany oraz zatwierdzony przez rzeczoznawcę od zabezpieczeń p.poż - materiały proponowane ujęte w projekcje muszą posiadać atest p.poż - należy podać typy proponowanych czujek, kabli oraz centralki p.poż - należy podać typy proponowanych kamer, obiektywów, kabli oraz urządzeń rejestrujących obraz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.23.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.