Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Krosno: NZ/215/27/2010 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 190216 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II , ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NZ/215/27/2010 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (którego wzór stanowi załącznik nr 3 7do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (którego wzór stanowi załącznik nr 37 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (którego wzór stanowi załącznik nr 37 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (którego wzór stanowi załącznik nr 37 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe)lub/i materiałów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne są zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na określonych tam warunkach W związku z powyższym Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: - korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. - przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, - przewidujące dostawy równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny, Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki
ul. Korczyńska 57
38-400 Krosno pok.103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki ul. Korczyńska 57 38-400 Krosno sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Linie do podawania diet dojelitowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do podawania diet dojelitowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czujnik do kardiomonitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do kardiomonitorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do przetaczania płynów infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przetaczania płynów infuzyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spodenki z otworem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodenki z otworem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Piżama jednorazowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piżama jednorazowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria do defibrylatora life pak20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do defibrylatora life pak20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opaska na rzep.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska na rzep.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Elektroda endokawitarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda endokawitarna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zgłębnik nosowo-jelitowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik nosowo-jelitowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sonda Sengstakena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda Sengstakena.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zamknięty system do odsysania dróg oddechowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system do odsysania dróg oddechowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria eksploatacyjne do Infusomat Space.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria eksploatacyjne do Infusomat Space.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do zakładania cewnika stałego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zakładania cewnika stałego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sliniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sliniaki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do przeskórnej endoskopowej gastrostomi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przeskórnej endoskopowej gastrostomi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Cewnik DJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik DJ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rurki krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki krtaniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Cewnik Tieman.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Tieman.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Tafla do stabilizacji przegrody nosowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tafla do stabilizacji przegrody nosowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Akcesoria do Infant Flow.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do Infant Flow.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pojemnik na odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na odpady medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Strzykawka TBC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka TBC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Igła do nakłuć lędzwiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do nakłuć lędzwiowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Igła do trepanobiopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do trepanobiopsji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: staza gumowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: staza gumowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Kateter moczowodowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kateter moczowodowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Maska tlenowa z nebulizatorem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska tlenowa z nebulizatorem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Torba na wymiociny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zestaw do biopsji wątroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do biopsji wątroby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zarękawki chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarękawki chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Worki ileostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki ileostomijne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zestaw do przeskórnej tracheotomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przeskórnej tracheotomii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dreniki wentylacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreniki wentylacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Prowadnica do wymiany rurek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica do wymiany rurek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Akcesoria do defibrylatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do defibrylatora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Konserwacja i naprawa ogrodzenia terenu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie, na działce o nr ew. 3083/3"
- Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-07-092-074655 wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1940R Przybówka - Pietrusza Wola - Rzepnik - Bratkówka
- Koszenie traw w pasach drogowych na terenie miasta Krosna w 2025 roku - obręb Śródmieście
- Zespół Szkół Naftowo-Gazowniczych, ul. Bohaterów Westerplatte 20 - modernizacja budynku - wymiana pionów wodociągowych i wymiana pionów kanalizacji sanitarnej w budynku szkoły
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RZP-20/OC/2025 - Sprzęt jednorazowy dla anestezjologii
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby SPZZOD w Augustowie
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu neonatologicznego
- Dostawa odzieży jednorazowego użycia i obłożeń szpitalnych (II)
- 31/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.