eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WisłaRemont nawierzchni drogi leśnej nr 5

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Wisła: Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5
Numer ogłoszenia: 190228 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132710 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 33 8552426, faks 33 8551160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Paśtwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pt. Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5, zgodnie z uproszczona dokumentacją projektową w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów 4.2.Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5 od km 0+000 do km 1+145 odbywać się będzie na terenie gminy Istebna, w Leśnictwie Beskidek, 4.3 Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5 polega min. na: - mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni drogowej bitumicznej, - cięciu mechanicznym poboczy z rozplantowaniem na skarpie lub od wywozem do 1 km, - skropieniu nawierzchni bitumicznej asfaltem drogowym w ilości 0.55 kg/m2, - wyrównaniu dziur i zagłębień asfaltem drogowym, - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, - skropieniu nawierzchni bitumicznej (między warstwami) asfaltem drogowym w ilości 0.55 kg/m2, - wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego o grubości 5 cm na odcinku od km 0+000 do km0+376 oraz na zjazdach i mijankach, - wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na odcinku od km 0+376 do km 1+145, - obsypaniu poboczy tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu od km 0+315 do km 1+139 lewa strona szer. 0.60 m oraz prawa strona od km 0+263 do km 1+139 o szer. 1.00 m, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenia poboczy gryzami kamiennymi 5-8 mm oraz asfaltem drogowym, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni pobocza grysami kamiennymi 2-5 mm oraz asfaltem drogowym. - oczyszczeniu rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem dna i skarp rowu, - oczyszczeniu przepustów pod drogą z namułu, - wyregulowaniu studzienki kanalizacji deszczowej do poziomu wykonanej nawierzchni, - wyregulowaniu kraty ściekowej ulicznej do poziomu wykonanej nawierzchni, zachowując spadek spływu wody deszczowej, - wymianie kraty ściekowej ulicznej na studzienkę ściekową, - zdemontowaniu istniejących poręczy na mostkach z rur stalowych śr 40 mm oraz dostarczeniu i zamontowaniu barier ochronnych na mostkach ze stali ocynkowanej, bariery zakończyć pół łukami (baranie rogi), - zamontowaniu znaków drogowych B-43 szt. 2 oraz B-44 szt. 2 na słupkach stalowych zgodnie z przepisami o ruchu drogowym dotyczącymi ustawiania znaków drogowych. 4.4 Realizacja robót będzie się odbywała zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo- Finansowym opracowanym przez wybranego wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzonym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 4.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlano-wykonawcza składająca się z: a. Uproszczonego projektu, b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Drogowych, c. Przedmiaru robót. - łącznie stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAZBUD Sp. z o.o., Warszowice ul. Pszczyńska 39, 43-254 Warszowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144869,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116443,53

  • Oferta z najniższą ceną: 116443,53 / Oferta z najwyższą ceną: 139906,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.