eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPRZEBUDOWA PARTERU BUDYNKU SZPITALNEGO NA PRACOWNIĘ DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Wrocław: PRZEBUDOWA PARTERU BUDYNKU SZPITALNEGO NA PRACOWNIĘ DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ
Numer ogłoszenia: 19027 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, fax 071 3260622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PARTERU BUDYNKU SZPITALNEGO NA PRACOWNIĘ DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa części parteru budynku szpitalnego A-1 oddziału łóżkowego na Pracownię Diagnostyki Obrazowej , w tym przygotowania pomieszczenia na zamontowanie tomografu komputerowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 11.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie przebudowy, remontu pomieszczeń w zakładach opieki zdrowotnej, w związku ze zmianą sposób użytkowania/przeznaczenia przebudowywanych pomieszczeń, z czego jedna robota wykonana w związku z przebudową/remontem pomieszczeń na potrzeby działów diagnostyki obrazowej lub/ i pracowni tomografii komputerowej, o łącznej wartości robót brutto równej lub większej 1000.000,00zł . Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz z dokumentem od Wykonawcy potwierdzającym, że roboty te zostały zrealizowane należycie ( opinie, referencje, itp. ). - Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w następujący sposób: za każdą wykazaną robotę budowlaną, która spełnia kryteria opisane wyżej tzn. robota budowlana wykonanie przebudowy, remontu pomieszczeń w zakładach opieki zdrowotnej, w związku ze zmianą sposób użytkowania/przeznaczenia przebudowywanych pomieszczeń - Zamawiający przyzna 3 punkty. Jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem robót w zakresie przystosowania pomieszczeń na potrzeby działu diagnostyki obrazowej i/lub zainstalowania tomografu komputerowego Zamawiający przyzna dodatkowy 1 punkt. 2) dysponują co najmniej po jednej osobie, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz osobę z uprawnieniami do kierowania i/lub wykonywania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - ocena na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako osoby kierujące jego wykonaniem ;- uprawnienia wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia ( konstrukcyjno - budowlane ) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Osoby te muszą być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz proponowanych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień i przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadanie aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa i opłacają składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej osób, 3) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w min. wysokości 500.000,00zł- ocena na podstawie polisy lub dokumentu potwierdzajacego posiadanie ubezpieczenia od OC 4) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym - ocena na podstawie dokumentów, o których mowa w punkcie 4 a-d) Informacje oświadczeniach....... 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) - ocena na podstawie oświadczenia spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających wykonanie co najmniej trzech robót budowlanych, których przedmiotem było wykonanie przebudowy, remontu pomieszczeń w zakładach opieki zdrowotnej, w związku ze zmianą sposób użytkowania/przeznaczenia przebudowywanych pomieszczeń, z czego jedna robota wykonana w związku z przebudową/remontem pomieszczeń na potrzeby działów diagnostyki obrazowej lub/ i pracowni tomografii komputerowej, o łącznej wartości robót brutto równej lub większej 1000.000,00zł. Wykonawca musi podać w wykazie robót: ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako osoby kierujące jego wykonaniem wraz z dokumentami potwierdzająceymi, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i opłacaniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej osób 3) kserokopia polisy, zaś w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wymagane wg art. 50 w/w ustawy P. z. p.- sporządzone wg zał. Nr 1 do wniosku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gromkowski.republika.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J. Gromkowskiego we Wrocławiu budynek J, pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.