eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchożebryPełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Suchożebry: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry
Numer ogłoszenia: 190283 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry - szczegółowo opisanej w p. 4. ; w zakresie dotyczącym wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, a także umową o roboty budowlane (w szczególności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi). Zamówienie obejmuje kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym. 2. Funkcje inspektora nadzory inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. 3. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należą również obowiązki wymienione w art. 25 ustawy Prawo budowlane. 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 4. Inwestycja swoim zakresem obejmuje budowę: a) Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Przygody wraz z uzbrojeniem towarzyszącym: - oczyszczalnia ścieków GBR o przepustowości Qśrd = 250 m3/d skonstruowana w oparciu o procesy: oczyszczanie mechaniczne ścieków surowych, oczyszczanie biologiczne ścieków w reaktorze typu SBR, gromadzenie nadmiernego osadu w zbiorniku i jego odwodnienie. b) budynek socjalno - techniczny: - w technologii tradycyjnej, parterowy bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym o wymiarach 16, 65 x 9,45 m z instalacjami wewnętrznymi elektryczną i wodno - kanalizacyjną. c) droga dojazdowa do oczyszczalni: - częściowo asfaltowa, częściowo z płyt betonowych długości 800 mb - plac na terenie oczyszczalni z kostki brukowej o pow. 693 m2. d) przyłącze wodociągowe do oczyszczalni: - z rur ciśnieniowych kielichowych PCV 110 x 4,2 PN 10 łączonych na uszczelki gumowe o długości 850 mb. e) zasilanie oczyszczalni: - linia elektroenergetyczna napowietrzna średniego napięcia wraz ze stacją transformatorową 15/0,4 kV długości 210 mb. f) sieć kanalizacyjna z przykanalikami - I etap realizacji: - kanał sanitarny PCV fi 250 mm - 176 mb - kanał sanitarny PCV fi 200 mm - 4900 mb - kanał sanitarny PCV fi 160 mm - 3400 mb - kanał tłoczny PE fi 110 mm - 1800 mb razem: -10200 mb - przepompownie strefowe wraz z zasilaniem elektrycznym - 3 szt. - przepompownie przydomowe - 2 szt. - przykanaliki PCV fi 160 mm - 130 szt. długości 650 mb g) zagospodarowanie terenu - bilans mas ziemnych: - zdjęcie humusu z powierzchni pod zabudowę, drogi i place w ilości 1160 m3, składowany do wykorzystania. Wymiana torfu i namułu piaszczystego na żwir, piasek w ilości 5430 m3. h) ogrodzenie terenu oczyszczalni: - z płaskowników i słupków stalowych: przęsła 261,2 cm, brama 360,0 cm, furtka 110 cm. Długość ogrodzenia 430,0 mb. Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa , przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi obowiązkowo należy się zapoznać przed złożeniem oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ustawy 2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: posiadających uprawnienia do kierowania robotami w zakresie: - budowlanym, - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - robót drogowych. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty 3.Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VII specyfikacji. 4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, 5. Zamawiający odrzuca ofertę, wobec której zaistnieją okoliczności o których mowa w Art. 89. 1. Ustawy tj: a). Jest niezgodna z ustawa, b) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, c) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) Zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) W terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, h) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy - Załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności- Załącznik nr 4 ; b pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Załącznik nr 5; c) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. tj.: uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach (specjalizacjach) oraz aktualne zaświadczenia przynależności do izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchożebrach; ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry pok. nr. 12 Cena:20zł + koszty przesyłki (jesli dotyczy).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet IV. Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka. Działanie 4.1. Gospodarka wodno-ściekowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.