Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-05
Gorlice: Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności
na rzecz Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 190309 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach , ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 0-18 352 53 80, faks 0-18 352 53 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.gorlice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności na rzecz Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności na rzecz Uczestników Projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części. Część 1 - Kursy komputerowe, Część 2 - Kursy ekonomiczne, Część 3 - Kursy opieki nad osobą zależną, Część 4 - Kurs pracownik ochrony osób i mienia w zakresie dozoru, Część 5 - Kurs prawa jazdy kat. B, Część 6 - Kurs prawa jazdy kategorii C, Część 7 - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona na przewóz rzeczy dla os. posiadających prawo jazdy kat. C Część 8 - Kurs kroju i szycia, Część 9 - Kurs decoupage i filcowanie, Część 10 - Kursy gastronomiczne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-w zakresie dotyczącym części 1 - 4, 8 - 10 Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 674) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia - załącznik Nr 7 do SIWZ, -w zakresie części 5 Zamawiający uzna posiadanie aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w zakresie działalności obejmującej prowadzenie kursów prawa jazdy kategorii B w rozumieniu ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2014, poz. 600) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia - załącznik Nr 8 do SIWZ, -w zakresie części 6 Zamawiający uzna posiadanie aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w zakresie działalności obejmującej prowadzenie kursów prawa jazdy kategorii C w rozumieniu ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2014, poz. 600) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia - załącznik Nr 9 do SIWZ, -w zakresie części 7 Zamawiający uzna posiadanie aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia prowadzony przez Wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414, z późn. zm.) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia - załącznik Nr 10 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku - dla części 1 -10, Zamawiający uzna wykonanie w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej usługi zbliżonej do profilu zamówienia (części zamówienia), przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia/kursu z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub oświadczenia wykonawcy - jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, z którego wynikać będzie czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy: 1. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia /poszczególnego kursu/- w przypadku zmiany terminu realizacji, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas uzasadniający taką zmianę okoliczności. b) zmiany osób prowadzących zajęcia wskazanych w umowie, które z przyczyn obiektywnych nie mogą dalej realizować przedmiotu umowy. Nowe osoby muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe gwarantujące prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników kursu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem niestawienia się kandydata na kurs pomimo skierowania go przez Zmawiającego na dany kurs, przerwania uczestnictwa w kursie np. choroba, rezygnacja ze kursu, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wówczas w umowie zmianie ulega przeliczenie łącznej ceny kursu w oparciu o jednostkową cenę brutto. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ceny jednostkowej brutto za wniesienie opłaty i ustalenie pierwszego terminu egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B i C - w przypadku waloryzacji tych cen. 4. W przypadku braku osób chętnych do odbycia danego kursu (np. rezygnacja, choroba uczestnika) umowa wygasa, w tej części, wskutek braku osób do przeszkolenia. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczenia zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowany kurs. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Powyższe nie stanowi zobowiązania do wyrażenia zgody na przewidywany katalog zmian umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
ul. Słoneczna 7
38-300
Gorlice
pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach ul. Słoneczna 7 38-300 Gorlice pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURSY KOMPUTEROWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla 14 Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kursy: -Komputerowy - obsługa komputera i bezpieczny Internet - poziom podstawowy dla 10 osób, -Grafika komputerowa dla 4 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURSY EKONOMICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla 16 Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kursy: -Sprzedawca ze znajomością kasy fiskalnej i terminali płatniczych dla 7 osób -Księgowość małych firm dla 6 osób, -Pracownik biurowy z obsługą komputera dla 3 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURSY OPIEKI NAD OSOBĄ ZALEŻNĄ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla 7 Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kursy: -Opiekun osoby starszej (świadczenie usług opiekuńczo - wspierających dla osoby starszej) dla 5 osób, -Asystent osoby niepełnosprawnej dla 2 osób,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURSY PRACOWNIK OCHRONY OSÓB I MIENIA W ZAKRESIE DOZORU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Pracownik ochrony osób i mienia w zakresie dozoru dla 13 Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS PRAWA JAZDY KAT. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B oraz wniesienie opłaty i ustalenie pierwszego terminu egzaminu państwowego dla 38 osób - Uczestników Projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanych dalej uczestnikami kursu. Przedmiot zamówienia obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2014, poz. 600) i przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. C oraz wniesienie opłaty i ustalenie pierwszego terminu egzaminu państwowego dla 8 osób - Uczestników Projektu (zwanych dalej uczestnikami kursu) systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2014, poz. 600) i przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYŚPIESZONA NA PRZEWÓZ RZECZY DLA OS. POSIADAJĄCYCH PRAWO JAZDY KAT. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej na przewóz rzeczy dla os. posiadających prawo jazdy. kat. C. wraz z ustaleniem i opłaceniem egzaminu przed komisją kwalifikacyjną powołaną przez właściwego wojewodę dla 2 Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem w/w kursu jest przygotowanie kierowcy do złożenia egzaminu - testu kwalifikacyjnego dopuszczającego do wykonywania zawodu kierowcy przewożącego rzeczy - Świadectwo kwalifikacji zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KURS KROJU I SZYCIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Kroju i szycia dla 4 Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KURS DECOUPAGE I FILCOWANIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Decoupage i filcowanie dla 2 Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KURSY GASTRONOMICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla 18 Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kursy: -Kucharz kuchni regionalnej - sporządzanie potraw i napojów dla 9 osób, -Kelner - barman - barista dla 9 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- PRZYGOTOWYWANIE , DOSTARCZANIE I WYDAWANIE OBIADÓW W STOŁÓWCE SZKOLNEJ W MZS NR 1 ORAZ CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 4 W BUDYNKU MZS 1 GORLICACH
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Gorlicach wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej kaplicy w Kwiatonowicach (Gmina Gorlice)
- REMONT DROGI GMINNEJ 270384K (UL. BŁAŻEJA, STANISŁAWA WROŃSKICH) NA ODCINKU W KM OD 0+448,00 DO KM 0+914,00 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
- Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej kaplicy w Kwiatonowicach (Gmina Gorlice)
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.