eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynArtyku³y biurowe

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-10-28

Olsztyn: Artyku³y biurowe
Numer og³oszenia: 190313 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dzieciêcy , ul. ¯o³nierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania dotyczy: dostawy artyku³ów biurowych pi¶mienniczych i archiwizacyjnych powszechnego u¿ytku min.: segregatory, zeszyty, papier podaniowy, papier ksero, papier komputerowy, teczki tekturowe, ta¶ma klej±ca papierowa, zeszyty, kalendarze, koperty, d³ugopisy, o³ówki, pisaki, dziurkacze, spinacze, p³yty CD i DVD, dyskietki FDD, ok³adki, kartony na akta, datowniki, koszulki, skoroszyty, tusz, ta¶ma do drukarek, zszywki, pinezki, korektory, itp. Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych na pozycje w zadaniu..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.70.00 - Drobny sprzêt biurowy 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.29.20 - P³yn korekcyjny 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.95.00 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.97.92 - Kalendarze 30.23.43.00 - P³yty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 22.10.00.00 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.72.22 - 30.19.72.22 .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek poosiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdna wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych z udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne wykonawca sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (za³±cznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postêpowaniu o zamówienie publiczne sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci przedmiotu ( ka¿da nie mniejsza ni¿ 50 ty¶. z³. brutto ka¿da), dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg za³±cznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia (artyku³y biurowe ) oraz za³±czenie minimum 2 potwierdzeñ nale¿ytego ich wykonania np. listy referencyjne. Potwierdzenia maj± byæ podpisane przez wykazanych odbiorców. - w celu potwierdzenia, ¿e oferowany produkt odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest z³o¿enie dokumentów potwierdzaj±cych gramaturê oferowanego papieru, odno¶nie pozycji nr 19, 20, 21, 22, 23, 27, 28. C. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: - o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (za³±cznik nr 2 do SIWZ D. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: - o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (za³±cznik nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona bêdzie na podstawie z³o¿onych przez wykonawcê wraz z ofert± dokumentów i o¶wiadczeñ - wg klucza -spe³nia- lub -nie spe³nia-.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Przesy³aj±c pisemny wniosek na adres jak w Sekcji I ww..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Przesy³aj±c oferte na adres jak w Sekcji I ww lub z³o¿yc w Sekretariacie Szpitala..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.