To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Gdańsk: Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce.
Numer ogłoszenia: 190382 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152108 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 13 10, faks +48 58 347 28 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na przeprowadzeniu badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce. W trakcie realizacji projektu zostanie wytworzony zestaw e-doświadczeń wraz z podręcznikami i programem szkoleń, który dalej zwany będzie produktem innowacyjnym. Odbiorcami produktu będą uczniowie i uczennice szkół ponadgimnazjalnych. Użytkownikami produktu będą nauczyciele i nauczycielki uczący w szkołach ponadgimnazjalnych. Produkt innowacyjny będzie testowany w 20 klasach, które zostały wyłonione w drodze rekrutacji ze szkół ponadgimnazjalnych województwa pomorskiego. Testowanie rozpocznie się we wrześniu 2011 roku, a zakończy w czerwcu 2013 roku. Najważniejszym zadaniem badań ewaluacyjnych będzie sprawdzenie czy wprowadzana innowacja pedagogiczna działa skutecznie. Badania ewaluacyjne będą przeprowadzone przed rozpoczęciem testowania produktu innowacyjnego w szkołach, w połowie testowania produktu innowacyjnego w szkołach oraz po zakończeniu testowania w szkołach. Realizacja badań będzie przebiegała w dwóch grupach: uczniowie i nauczyciele poddani działaniu produktu innowacyjnego (20 szkół z województwa pomorskiego) oraz uczniowie i nauczyciele, którzy nie będą brali udziału w testowaniu produktu (10 szkół z terenu całego kraju, z wyjątkiem szkół z województwa pomorskiego). Przedstawiciele grupy, która nie będzie uczestniczyć w testowaniu zostaną dobrani w sposób celowy. Grupy będą poddawane różnego rodzaju testom (ankiety, wywiady) przed rozpoczęciem testowania - pretesty, w trakcie fazy testowania - midtesty oraz po zakończeniu testowania - posttesty. Zamawiający, po podpisaniu umowy, ustali z Wykonawcą temat ewaluacji, zostaną sformułowane pytania kluczowe (np. jaka jest początkowa baza wiedzy fizycznej odbiorców i jak zmienia się ona w trakcie testowania?; czy wypracowany produkt jest faktycznie skuteczny i efektywny?; czy wypracowany produkt okazał się atrakcyjną alternatywą?; co wpływa na jego skuteczność?; czy możliwe jest uatrakcyjnienie produktu?) oraz kryteria wartościowania (adekwatność, efektywność, skuteczność, oddziaływanie/wpływ i trwałość efektów). Następnie zostaną zidentyfikowane źródła potrzebnych informacji, wybrane metody pracy oraz opracowane narzędzia badań. Po zakończeniu fazy testowania wymagane jest sformułowanie wniosków i rekomendacji i na ich podstawie przygotowanie raportu opisującego cele, pytania, kryteria oraz metody badania. Ponadto Wykonawca opisze przebieg badania, ograniczenia i problemy napotkane w toku jego realizacji. Wnioski i rekomendacje będą zawierały informacje praktyczne, które zmodyfikują zaplanowane działania lub wytyczą zbiór nowych zadań mających na celu ostateczne opracowanie produktu finalnego, a dyskusja nad nimi pozwoli na pogłębienie procesu ewaluacji. Cząstkowe raporty ewaluacyjne będą przygotowywane po zakończeniu kolejnych etapów badań ewaluacyjnych (przed rozpoczęciem testowania, w połowie okresu testowania oraz po zakończeniu testowania). Ostatecznym wynikiem wykonania przedmiotu zamówienia będzie raport uwzględniający i podsumowujący wyniki całego badania ewaluacyjnego. Wymagane badania, które zostaną przeprowadzone w ramach ewaluacji : Termin badań: wrzesień 2011. Raport cząstkowy z badań: do 30.11.2011. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym (użytkownicy biorący udział w testowaniu i użytkownicy nie biorący udziału w testowaniu) - pretesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym (odbiorcy biorący udział w testowaniu i odbiorcy nie biorący udziału w testowaniu) - pretesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup kontrolnych odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - pretesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, Termin badań: czerwiec 2012. Raport cząstkowy z badań: do 31.08.2012. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, Termin badań: czerwiec 2013. Raport cząstkowy z badań: do 31.08.2013. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt e-Doświadczenia w fizyce jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASM RESEARCH SOLUTIONS STRATEGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ASM RESEARCH SOLUTIONS STRATEGY SP. Z O.O.
- ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81307,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55200,00
Oferta z najniższą ceną: 55200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 207317,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.