Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Grodków: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 151 wg CPV.
Numer ogłoszenia: 190405 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sienkiewicza 23, 49-200 Grodków, woj. opolskie, tel. 077 4155221, 4155222, faks 077 4155777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 151 wg CPV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:: Część 1 1. mięso wołowe gulaszowe / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 2. mięso wołowe rosołowe / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 3. mięso wołowe b/k / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 4. boczek surowy / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 5. łopatka b/k / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg 6. wątroba wieprzowa / 15114000-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 7. schab b/k / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 40,00 kg 8. kurczak świeży / 15112000-6 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1000,00 kg Część 2 1.kiełbasa litewska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg 2.blok drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 3.kiełbasa śniadaniowa drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg 4.polędwica drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 5.salceson włoski / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 350,00 kg 6.baleron drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 7.parówka drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 350,00 kg 8.szynka drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 9.mortadela drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg 10.salceson drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 11.kiełbasa biała parzona / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 12.kiełbasa parówkowa / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 13.kaszanka / 15131134-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg Część 3 1.konserwa pasztet drobiowy / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 2.konserwa wołowa / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 3.konserwa turystyczna wieprzowa / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub kilka części na które zostały podzielone produkty, jednakże oferta musi obejmować pełny asortyment produktów zawartych w poszczególnych częściach. Każda część będzie rozpatrywana oddzielnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz; 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza sie wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1Na ofęrtę składają sie następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ. 4) wypełniony i podpisany Wykaz osób/osoby do kontaktów z zamawiającym, odpowiedzialnych za realizację zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 6.2W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6.3Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) wszystkie dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 2) zamawiający nie dopuszcza składanie elektronicznych kopii dokumentów; 3) dokumenty sporządzone w języku obcym składa sie wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; 4) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego; 5) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa; 6) jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę; 7) wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się składanie alternatywnych, co do treści i formy, dokumentów; 8) złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 6.4Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne): 1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sie o udzielenie zamówienia; 2) jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 3) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: 6.1 ppkt 2 6.2 ppkt 1, 2, 3, 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie; 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.5Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a)punkcie 6.2 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b)punkcie 6.2 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c)punkcie 6.2 ppkt 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, d)punkcie 6.2 ppkt 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.6Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 2) dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób; 3) po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 4) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym min. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) zgodnie z art 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z p. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Sienkiewicza 23 49-200 Grodków w godz. 8.00 do 15.00 lub pocztą na pisemny wniosek wykonawcy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 12:15, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Zakład Karny ul. Sienkiewicza 23 49-200 Grodków Sekretariat Dyrektora Zakładu Karnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso wołowe, wieprzowe, drobiowe, wątroba wieprzowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. mięso wołowe gulaszowe / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 2. mięso wołowe rosołowe / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 3. mięso wołowe b/k / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 4. boczek surowy / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 5. łopatka b/k / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg 6. wątroba wieprzowa / 15114000-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 7. schab b/k / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 40,00 kg 8. kurczak świeży / 15112000-6 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1000,00 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wędliny wieprzowe, wędliny drobiowe, kaszanka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.kiełbasa litewska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg 2.blok drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 3.kiełbasa śniadaniowa drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg 4.polędwica drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 5.salceson włoski / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 350,00 kg 6.baleron drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 7.parówka drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 350,00 kg 8.szynka drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 9.mortadela drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg 10.salceson drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 11.kiełbasa biała parzona / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 12.kiełbasa parówkowa / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 13.kaszanka / 15131134-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.13.11.34-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwy mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.konserwa pasztet drobiowy / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 2.konserwa wołowa / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 3.konserwa turystyczna wieprzowa / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.13.10-1, 15.13.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI GRODKÓW
więcej: przetargi GRODKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa mięs, produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- Dostawa produktów spożywczych, nabiałowych, wędlin, pieczywa, owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.