Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Poznań: Wycena nieruchomości - postępowanie nr 016/POZ/42/2011
Numer ogłoszenia: 190412 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości - postępowanie nr 016/POZ/42/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Białcz gm. Chrzypsko Wielkie. Część II: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Grabinowo gm. Brodnica. Część III: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Kocanowo gm. Pobiedziska, tzw. Obiekt Rolny Kocanowo. Część IV: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu użytkowego (kotłowni węglowej) w m. Marzenin gm. Września, uzyskanie zaświadczenia że lokal jest samodzielnym lokalem oraz wykonanie operatu szacunkowego. Część V: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Kiełpiny gm. Siedlec. Część VI: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Łopienno gm. Mieleszyn. Część VII: Wycena nieruchomości wraz z budowlami i urządzeniami hydrotechnicznymi położonej w obrębie Rożenno i Fajun, gm Brzeziny, tzw. Obiekt Stawowy Czajków - Dzikie. Część VIII: Wycena nieruchomości, położonej w obrębie Chocicza, gm. Nowe Miasto nad Wartą, tzw. Obiekt Rolny Chocicza Część IX: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Białcz, gm. Chrzypsko Wielkie, tzw. Zespół Folwarczny Białcz. Część X: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Krześlice gm. Pobiedziska, tzw. Obiekt Rolny Krześlice Część XI: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Pudliszki, gm. Krobia Część XII: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Suchy Las, gm. Suchy Las, dz. 1052/11 Część XIII: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Suchy Las, gm. Suchy Las, dz. 1052/9 Część XIV: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokali, uzyskanie zaświadczeń że lokale są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi oraz wykonanie operatu szacunkowego dla lokali w m. Bugaj, gm. Miłosław, Bieganowo, Zieliniec gm. Kołaczkowo; Jarosławiec gm. Środa Wlkp. Część XV: Wycena utraty wartości majątku Skarbu Państwa w Gorzelni Rolniczej w m. Lubstrów gm. Sompolno. Część XVI: Wycena utraty wartości majątku Skarbu Państwa w Gorzelni w m. Smaszew gm. Tuliszków. Część XVII: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów położonych w obrębie Swadzim gm. Tarnowo Podgórne. 1. Jeśli w danej części inaczej nie określono, to wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia sporządzi odrębne operaty szacunkowe w ramach poszczególnych części zamówienia - dla każdej nieruchomości. 2. Wycena dokonana musi być na piśmie w formie operatu szacunkowego wartości nieruchomości będącej przedmiotem wyceny. Każdy operat szacunkowy dostarczony musi być w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu na nośniku cyfrowym tj. na opisanej płycie CD. Zapisany cyfrowo przedmiot zamówienia powinien zawierać wszystkie elementy dokumentu papierowego. Zamawiający preferuje i oczekuje zastosowania do określenia wartości nieruchomości podejścia porównawczego, chyba, że przedmiot wyceny lub inne okoliczności uzasadniają wybór przez Wykonawcę innego podejścia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego uzasadnienia zastosowania innego podejścia. Przy wycenie nieruchomości o powierzchni pow. 50 ha, Wykonawca zobowiązany jest wykonać ocenę punktową nieruchomości. 3. Inwentaryzację wykonać musi osoba posiadająca uprawnienia budowlane. 4. Termin płatności za wykonaną usługę wynosi 21 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za wykonanie usługi. W treści faktury Wykonawca dla celów obowiązkowej rejestracji faktur obcych VAT zamieści adnotację o wykonaniu usługi odnoszącej się odpowiednio do: nieruchomości przeznaczonej na cele rolnicze względnie nieruchomości przeznaczonej na cele nierolnicze. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę zgodnie z aktualnymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, określonymi przez Polską Federację Rzeczoznawców Majątkowych oraz obowiązującymi przepisami prawa. 6. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany bez uwag po zweryfikowaniu operatów ze strony zamawiającego. 8. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca dysponuje rzeczoznawcą majątkowym posiadającym uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającym świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 2. Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (dotyczy IV, XIV, XV części zamówienia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich c) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie lustracji wycenianej nieruchomości bądź inwentaryzacji lokali 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pok.214..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, Recepcja Zamawiającego (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Białcz gm. Chrzypsko Wielkie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości położonych w obrębie Białcz, gmina Chrzypsko Wielkie: - działka nr 100/30 o powierzchni 9,0609 ha, w tym: RIIIb - 8,0508 ha, RIVa - 0,1765 ha, RIVb - 0,8336 ha. - działka nr 100/31 o powierzchni 17,5563 ha, w tym: RIIIa - 4,1922 ha, RIIIb - 11,1168 ha, RIVa - 2,2281 ha, RV - 0,0192 ha. - działka nr 100/32 o powierzchni 19,5086 ha, w tym: RIIIa - 6,5114 ha, RIIIb - 10,3387 ha, RIVa - 2,6585 ha. - działka nr 133/3 o powierzchni 15,5546 ha, w tym: RIIIa - 8,2600 ha, RIVa - 7,2946 ha. - działka nr 133/4 o powierzchni 19,5608 ha, w tym: RIVa - 12,6291 ha, RV - 6,9317 ha. Nieruchomości zapisane są w KW nr PO2A/00040588/3 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział KW w Międzychodzie. Wycenę nieruchomości należy wykonać w jednym operacie zgodnie z funkcją określoną w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Chrzypsko Wielkie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Grabinowo gm. Brodnica..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Grabianowo gm. Brodnica oznaczonej w ewidencji gruntów nr 5/3 o łącznej o pow. 7,3366 ha, objętej umową dzierżawy do dnia 20.05.2013 r, uwzględniając uwarunkowania wynikające zarówno z położenia jak i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brodnica. Zgodnie z zaświadczeniem gminy Brodnica nieruchomość oznaczona nr 5/3 to tereny działalności gospodarczej, bezpośrednio sąsiadujące z terenami obszaru rolniczej przestrzeni produkcyjnej i terenem rozwojowym funkcji gospodarczej, jednakże gmina Brodnica jest w trakcie opracowania zmiany do studium co Rzeczoznawca winien również uwzględnić oraz potwierdzić, że zapisy w nowo opracowanym studium nie uległy zmianie na dzień sporządzenia wyceny. W skład nieruchomości wchodzą 23 budynki na koncie bilansowym i 3 budynki zapisane na koncie pozabilansowym. BUDYNEK AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO, MAGAZYN PASZ, MAGAZYN PASZ STODOŁA, WARCHLAKARNIA W-l, CHLEWNIA R-4, CHLEWNIA R-10, CHLEWNIA R-2,R-3, WARCHLAKARNIA W 2, TUCZARNIA, CHLEWNIA R 8, WARCHLAKARNIA W 3, WARCHLAKARNIA W 4, TUCZARNIA, TUCZARNIA T 2, CHLEWNIA R 5, TUCZARNIA T 4, INSTALACJA ELEKTRYCZNA , INSTALACJA WODOCIĄGOWA, DROGI DOJAZDOWE, DROGA DOJAZDOWA ASFALTOWA, OGRODZENIE Z PREFABRYKATOW, OGRODZENIE Z SIATKI, INSTALACJA ELEKTRYCZNA, PORTIERNIA, HYDROFORNIA, CHLEWNIA (część). Wycenę nieruchomości nr 5/3 należy wykonać uwzględniając wartość: 1. wartość budynków, budowli oraz urządzeń 2. wartość gruntu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Kocanowo gm. Pobiedziska, tzw. Obiekt Rolny Kocanowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Kocanowo, gmina Pobiedziska tzw. Obiekt Rolny Kocanowo o ogólnej powierzchni 1,5380 ha, w skład której wchodzą: działka nr 86/7 o pow. 1,3950 ha i działka nr 86/9 o pow. 0,1430 ha, zapisane w KW nr PO1G/00028155/8 w SR w Gnieźnie oraz budynki i budowle: - jałownik o nr inw. 182/Ko/7/4 - bud. gospodarczy - magazyn - biuro o nr inw.182/Ko/6/3 - budynek gospodarczy - wiata o nr inw. 180/Ko/4/2 - ogrodzenie o nr inw. 291/Ko/14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu użytkowego (kotłowni węglowej) w m. Marzenin gm. Września, uzyskanie zaświadczenia że lokal jest samodzielnym lokalem oraz wykonanie operatu szacunkowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu użytkowego (kotłowni węglowej) położonego w m. Marzenin gmina Września i uzyskanie przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczenia stwierdzającego, że ww. lokal użytkowy jest samodzielnym lokalem w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokalu. Rzuty lokalu użytkowego z przynależnościami należy wykonać w trzech egzemplarzach. Zaświadczenie o samodzielności lokalu użytkowego należy uzyskać w dwóch egzemplarzach. II. Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej lokalu użytkowego (kotłowni węglowej) położonego w miejscowości Marzenin gmina Września wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej a także wraz z urządzeniami kotłowni i sieciami cieplnymi do budynków mieszkalnych. Operaty szacunkowe należy wykonać w trzech egzemplarzach. Marzenin ulica Topolowa 2, gmina Września, powiat wrzesiński - lokal użytkowy tj. pomieszczenie czynnej kotłowni węglowej o powierzchni 65,00 m2 zlokalizowany w budynku mieszkalnym, do którego przynależy udział w działce nr 320 o pow. 0,1572 ha wnoszący 65/774 cz. oraz urządzenia: - kocioł miałowy nr inwent. 310/392AZ, - kocioł miałowy nr inwent. 310/393AZ, - pompa CO nr 1 nr inwent. 449/832AZ, - pompa CO nr 2 nr inwent.449/833AZ, - instalacja technologiczna Marzenin nr. inwent. 659/395AZ, - sieć cieplna Marzenin nr inwent. 211j394AZ, - komin murowano - ceramiczny. Nieruchomość zapisana jest w księdze wieczystej nr P01F/00023490/2, prowadzonej przez Sąd Rejonowy we Wrześni. Wycenie podlega lokal użytkowy wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej oraz wyszczególnione powyżej urządzenia. Wartość nieruchomości należy podać z rozbiciem ceny na wartość lokalu użytkowego, wartość udziału w gruncie oraz wartość urządzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Kiełpiny gm. Siedlec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Kiełpiny, gm. Siedlec - działka nr 350/1 o powierzchni 11,2000 ha, w tym: grunty orne - 10,59 ha w kl.IVa- 0,3900 ha, w kl.IVb- 1,4600 ha, w kl.V- 7,7600 ha, w kl.VI - 0,9800 ha, wody - 0,0400 ha w kI.W-ŁV - 0,0200 ha, w kI. W-PsVI - 0,0200 ha, pastwiska - 0,5700 ha w kl.VI. Nieruchomość należy wycenić: część działki objętą obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego jako tereny zabudowy techniczno-produkcyjnej, część działki nie objętej planem zagospodarowania przestrzennego wycenić zgodnie ze Studium jako rolnicza przestrzeń produkcyjna bez prawa zabudowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Łopienno gm. Mieleszyn..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości o nr 104 o pow. 0,23 ha położona w obrębie Łopienno, gmina Mieleszyn, uwzględniając istniejące uwarunkowania wynikające zarówno z położenia, sąsiedztwa, jak i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z ustaleniami studium działka określona jest jako MG - tereny zabudowy mieszkaniowej z prawem działalności gospodarczej. Nie są wszczęte lub planowane zmiany funkcji w/w nieruchomości w studium. Działka posiada dostęp do drogi publicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wycena nieruchomości wraz z budowlami i urządzeniami hydrotechnicznymi położonej w obrębie Rożenno i Fajun, gm Brzeziny, tzw. Obiekt Stawowy Czajków - Dzikie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości wraz z budowlami i urządzeniami hydrotechnicznymi, stanowiących część nieruchomości tzw. Obiekt Stawowy Czajków - Dzikie, położonych w obrębie Rożenno i Fajum gmina Brzeziny, powiat kaliski woj. wielkopolskie o łącznej pow. 94,1100 ha. Nieruchomość obciążona jest umową dzierżawy nr 763/R/D/99 z dnia 29.03.1999 roku. Dla w/w nieruchomości prowadzona jest w SR WKW w Kaliszu księga wieczysta, nr KW KZ1A/00079009/5 - Obręb Rożenna, gm. Brzeziny: Działki nr 5223/1, 5223/2, 5223/3, 5223/4, 5223/5, 5223/6, 5223/7, 5223/8, 5223/9, 5223/10, 5223/11, 5223/12, 5223/13, 5223/14. W obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Brzeziny z dnia 14.08.2000 r. nr 105/XVII/2000, w/w działki przeznaczone są jako wody otwarte: stawy, rowy i rzeki. - Obręb Rożenna, gm. Brzeziny: Działka nr 5223/17. W obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Brzeziny z dnia 14.08.2000 r. nr 105/XVII/2000, działka przeznaczona jest pod tereny zabudowy mieszkalnej. - Obręb Fajum, gm. Brzeziny: Działka nr 5124 przeznaczona jest jako wody otwarte: stawy, rowy i rzeki. UWAGA! W operacie należy wyodrębnić: . wartość gruntów rolnych . wartość budynków i urządzeń hydrotechnicznych . wartość gruntu pod zabudowę . wartość gruntów nierolnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wycena nieruchomości, położonej w obrębie Chocicza, gm. Nowe Miasto nad Wartą, tzw. Obiekt Rolny Chocicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej części nieruchomości zabudowanej tzw. Obiekt Rolny Chocicza o łącznej pow. 482,4380 ha położonych w obrębie Chocicza działki nr 11/87, 121/1, 121/2, 124, 126/2, 131/8, 131/9, 133/5, 139/1, 139/2, 140, 143, 146, 147/2, 148, 150, 151/4 oraz w obrębie Teresa działki nr 3, 4, 16/4, 22/1 gmina Nowe Miasto n/d Warta powiat średzki, woj. wielkopolskie. Nieruchomości zapisane są w KW nr 10538 prowadzonej przez SR WKW w Środzie Wlkp. Nieruchomość obciążona jest umową dzierżawy trwającą do 2020 roku. Uwaga: w operacie należy wyodrębnić : - wartość gruntów rolnych - wartość gruntów nierolnych w tym: - wartość gruntów niezabudowanych - wartość gruntów zabudowanych - wartość budynków, budowli i urządzeń związanych z nimi - wartość lasów - wartość złoża gliny znajdującego się na części działki nr 147/2 - określenie wartości rynkowej nakładów poniesionych przez Dzierżawcę obiektu dotyczącą przebudowy budynku obory z dobudową hali udojowej w Chociczy, budynek składa się z trzech segmentów nr inw. CH/182/159, CH/182/163, CH/182/168 Umowa inwestycyjna nr 1/2001 z dnia 12.02.2001 roku. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Miasto Nad Wartą przyjętym uchwałą Rady Gminy nr XXXIV/212/2001 z dnia 28.12.2001r działki posiadają przeznaczenie: - obręb Chocicza działka nr 11/87 przeznaczona jest pod tereny projektowanej zabudowy mieszkaniowo- usługowej z możliwością realizacji inwestycji uzupełniających i wzajemnie niekolidujących, działka nr 126/2 tereny łąk i pastwisk symbol RP w części tereny przemysłu Symbol P, działki nr 150, 148 posiadają przeznaczenie rolnicze symbol RP, działki nr 131/8 i 131/9 stanowią ośrodek produkcji gospodarki rolnej polowej symbol RPP/RUP, działka nr 133/5 w części ośrodek gospodarki rolnej polowej symbol RPP/RUP w części tereny przemysłu oraz tereny zespołu pałacowo-parkowego podlegające ochronie konserwatorskiej, tereny ochrony architektonicznej, działki nr 146, 121/1, 139/1, 139/2, 140, 143 , 121/2, 124 stanowią tereny łąk i pastwisk symbol RZ, działka 147/2 tereny upraw polowych symbol RP na części działki występują udokumentowane złoża gliny. - obręb Teresa działka nr 22/1 w części tereny upraw polowych symbol RP, w części tereny lasów, w części tereny baz, zbiorniki wodne grunty pod rowami, działka nr 16/4 w części tereny upraw polowych symbol RP, w części tereny zabudowy niskiej wielorodzinnej z usługami symbol MN/U, działki nr 3, 4 tereny upraw polowych symbol RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Białcz, gm. Chrzypsko Wielkie, tzw. Zespół Folwarczny Białcz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości zabudowanych położonych w obrębie Białcz, gmina Chrzypsko Wielkie stanowiących tzw. Zespól Folwarczny Białcz, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka nr 44/17, 44/16, 41, 141 o łącznej powierzchni 20,5865 ha, w tym: B-RIIIa - 1,0117 ha, RIIIa - 2,9200 ha, RIVb - 4,2092 ha, RV - 1,7500 ha, PsIV - 0,8904 ha, PsV - 0,4000 ha, W-RIIIa - 0,0250 ha, W-RIVb - 0,0050 ha, WsrIVb - 1,5200 ha, Ws - 6,5000 ha, Lz - 0,2452 ha, LsIII - 0,6400 ha, LsV - 0,4700 ha. Nieruchomości zapisane są w KW nr PO2A/00040588/3 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział KW w Międzychodzie. Dla w/w nieruchomości brak jest aktualnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy Chrzypsko Wielkie przedmiotowe działki leżą na terenie: - 44/17 - rolnicza przestrzeń produkcyjna - ca 63% powierzchni, sieć hydrograficzna (woda stojąca) - ca 22% powierzchni, teren usług działalności gospodarczej związanej z sektorem rolniczym - ca 14% powierzchni, teren usług istniejących i projektowanych - ca 1% powierzchni. 141 - rolnicza przestrzeń produkcyjna - ca 70% powierzchni; sieć hydrograficzna (woda stojąca) - ca 17% powierzchni, lasy - ca 13% powierzchni. - 41 - jako rolnicza przestrzeń produkcyjna oraz sieć hydrograficzna (woda stojąca). - 44/16 - teren usług istniejących i projektowanych. Działki położone są na obszarze Sierakowskiego Parku Krajobrazowego oraz na obszarze specjalnej ochrony ptaków Natura 2000 OLB 300015 Puszcza Notecka. Na działce znajdują się następujące budynki i budowle oraz urządzenia trwale z nimi związane podlegające wycenie: - stacja paliw 104/187/BCZ, - wiata + utwardzenie 181/186/BCZ, - budynek socjalny 181/29/BCZ, - budynek paliwa 181/30/BCZ, - wiata z inst. odgromową 181/41/BCZ, - warsztat 181/42/BCZ, - świniarnia 181/17/BCZ, - magazyn pasz 182/38/BCZ, - linia napowietrzna NN 211/BL/+1. Budynki warsztatu, świniarni i magazynu pasz objęte są ochroną konserwatorską. Wycenę nieruchomości należy wykonać w jednym operacie wykonanym w 3 egz. zgodnie z funkcją określoną w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Chrzypsko Wielkie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Krześlice gm. Pobiedziska, tzw. Obiekt Rolny Krześlice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Krześlice, gmina Pobiedziska tzw. Obiekt Rolny Krześlice o ogólnej powierzchni 132,2800ha, w skład których wchodzą: działka nr 27/2 o pow. 38,7000 ha, działka nr 29 o pow. 34,0600 ha, działka nr 31 o pow. 15,1000 ha, działka nr 40 o pow. 26,9200 ha, działka nr 42 o pow. 16,0000 ha, działka nr 45 o pow. 1,5000 ha zapisane w KW nr PO1G/00034448/4 w SR w Gnieźnie oraz budynki, budowle i urządzenia: 1. garaż nr inw. ST 102/504/+3 2. garaż nr inw. ST 102/507/+3 3. garaż-piwnica OSP nr inw. ST 102/6/+58 4. garaż- 2 segmenty, 4 boksy nr inw. ST 102/7/+76 5. budynek administracyjny - oficyna nr inw. ST 110/26/+41 6. magazyn zbożowy nr inw. ST/136/12/+87 7. magazyn ziarna siewnego nr inw. ST 180/30/+46 8. budynek gospod. nr inw ST 181/505/+4 9. budynek gospod. nr inw. ST 181/506/+5 10. bud warsztatowy nr inw. ST 182/31/+35 11. szopa na maszyny nr inw. ST 182/32/+43 12. stajnia nr inw. ST 182/35/+35 13. obora I nr inw ST 182/37/+39 14. tuczarnia - owczarnia nr inw. ST 182/377/+3 15. obora II nr inw ST 182/38/+32 16. brojlernia nr inw. ST 182/39/+38 17. budynek po hydroforni ST 201/181/+10 18. studnia wiercona nr inw ST 210/58/+27 19. sieć wodociągowa - nr inw ST 211/264/446/+6 20. odprowadzenie wody burzowej nr inw ST 211/51/+32 21. rozprowadzenie wody nr inw ST 211/52/+29 22. sieć elektryczna nn nr inw. ST 211/72/+24 23. droga dojazdowa nr inw. ST 220/447/+6 24. droga dojazdowa nr inw. ST 220/459/+3 25. melioracje nr inw ST 226/502/+4 26. ogrodzenie podwórza nr inw ST 291/291/1028AZ 27. wentylator larm nr inw ST 446/463/+9 28. wentylator wwda nr inw ST 446/464/+5 29. wentylator fkb nr inw ST 446/466/+6 30. wentylator fkb nr inw ST 446/467/+7 31. wentylator fkb nr inw 446/468/+4 32. wentylator fkb nr inw 446/469/+5 33. transformator nr inw ST 630/78/+23 34. przenośnik T206 ST 643/457/+5 35. przenośnik T206 ST 643/458/+5 36. kosz zasypowy nr inw ST 643/461/+5 37. przenośnik kubełkowy nr inw ST 643/470/+4 38. przenośnik taśmowy nr inw ST 643/471/+5 39. przenośnik taśmowy nr inw ST 643/472/+5 40. przenośnik kubełkowy nr inw ST 643/473/+2 41. przenośnik kubełkowy nr inw ST 643/474/+5 42. przenośnik taśmowy nr inw ST 643/475/+4 43. przenośnik taśmowy nr inw ST 643/475/+5 44. waga wozowa z budynkiem nr inw ST 660/156/+8 Środki stałe postawione w stan likwidacji: 1. wiata garaż nr inw ST 115/8 2. kocioł co brojlernia nr inw ST 310/448/+9 3. kocioł co brojlernia nr inw ST 310/449/+6 4. wentylator lamn nr inw. ST 446/462/+5 5. wentylator wwda nr inw ST 446/465/+2 6. wentylator fkb nr inw 446/508/+4 7. wentylator fkb nr inw 446/509/+4 8. wentylator fkb nr inw 446/510/+3 9. wentylator fkb nr inw 446/511/+3 10. wentylator fkb nr inw 446/512/+2 11. autm linia paszowanr inw ST 598/450/+10 Dla w/w nieruchomości brak jest aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieobowiązującym planie działki miały następujące przeznaczenie: - nr 27/2 - w części pod tereny parków i zieleńców, w części pod tereny ośrodków produkcji rolnej, w części pod tereny upraw polowych. Przez działkę przebiega linia elektroenergetyczna. Część działki znajduje się w granicach ochrony ekologicznej parków podworskich, - nr 29 - tereny upraw polowych, - nr 31 - tereny upraw polowych. Przez działkę przebiega linia elektroenergetyczna, - nr 40 - tereny upraw polowych. Część działki znajduje się w granicach ochrony ekologicznej parków podworskich, - nr 42 - tereny upraw polowych, - nr 45 - w części tereny łąk i pastwisk, w części pod wody, W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy w/w działki przewiduje się przeznaczyć następująco: - nr 27/2 - w części pod strefę I zurbanizowaną (zabudowa zagrodowa), w części pod strefę II rolno - przyrodniczą (tereny użytkowane rolniczo), - nr 29, 31, 40, 42 - strefa II rolno przyrodnicza (tereny użytkowane rolniczo) - nr 45 - w części strefa II rolno przyrodnicza (tereny użytkowane rolniczo), w części pod wody, w części pod lasy. Na działce nr 27/2 zlokalizowana jest oficyna oraz park (teren pod oficyną) wpisana do rejestru zabytków ujętych w wojewódzkiej ewidencji zabytków pod nr rej. 1734A. W operacie szacunkowym wyszczególnić należy wartość: - gruntu rolnego - gruntu pod zabudowaniami - gruntu pod oficyną - budynków, w tym oficyny - urządzeń - środków trwałych postawionych w stan likwidacji Wycenę powyższych nieruchomości wykonać należy zgodnie z funkcją określoną w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy celem sprzedaży..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Pudliszki, gm. Krobia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Pudliszki, gm. Krobia, pow. gostyński - działka nr 309/2 o powierzchni 48,2800 ha, w tym: grunty orne - 44,3500 ha w kl. RII - 3,9400 ha, RIIIa- 40,4100 ha, grunty orne zabudowane - 0,8500 ha, w kI. B-RII- 0,3200 ha, B-RIIIa - 0,5300 ha, drogi - 2,2700 ha, wody - 0,8100 ha - należy wycenić zgodnie z funkcją określoną w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego jako: częściowo pod tereny gospodarki rolnej (oznaczenie R), częściowo pod tereny mieszkaniowo-gospodarcze i usługowe (oznaczenie MP), częściowo pod tereny drobnych funkcji usługowych, produkcyjnych, bez nowego mieszkalnictwa (oznaczenie UP), częściowo pod tereny ekstensywnego zagospodarowania osadniczego z dużym udziałem zieleni, szczególnie swobodnie rosnącej (oznaczenie ZN), częściowo pod tereny przemysłu, baz, składów usług, obiektów produkcji i obsługi gospodarki rolnej, ogrodniczej oraz rybackiej- a także urządzeń i obiektów infrastruktury technicznej - bez nowego mieszkalnictwa (oznaczenie P). Zabudowa: 1. szopa- wiata na skrzynki nr inw. 180- 130/+ 7, 2. wiata z elementów o nr inw. 180-142/+2, 3. szopa wiata o nr inw. 180-5/+ 10, 4. chłodnia do owoców (adaptacja) o nr inw. 181-110/+5, 5. przechowalnia owoców o nr inw. 181-148/+4, 6. pawilon pszczeli o nr inw. 182-11/+5, 7. szambo o nr inw. 211-99/+3, 8. droga asfaltowa w sadzie o nr inw. 220-134/+4, 9. płyta betonowa podwórza o nr inw. 220-149/+4, 10. przepusty z cegieł o nr inw. 223-100/+ 11, 11. przepusty z cegieł o nr inw. 223-101/+4, 12. melioracje o nr. inw. 226-501/+4, 13. ogrodzenie sadu z siatki o nr inw. 291-97/+3, 14. agregaty chłod. z chłodnicami o nr inw. 485-214/+2, 15. linia sortownicza FRUCTO o nr inw. 596-207/+1, 16. zbiornik wodny o nr inw. 601-193/+3 Nieruchomość zostanie zaproponowana do sprzedaży w kolejności: - spadkobiercom po byłym właścicielu nieruchomości, - dzierżawcy w ramach prawa pierwszeństwa w nabyciu nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Suchy Las, gm. Suchy Las, dz. 1052/11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości położonej w obrębie Suchy Las, gmina Suchy Las oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1052/11 o powierzchni 6,3113 ha, w tym: RIVb - 0,4204 ha, RV - 5,8909 ha. Nieruchomość zapisana jest w KW nr PO1P/00133863/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Poznaniu. Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym uchwałą Rady Gminy nr XLI/369/2009 z dnia 29 października 2009 r. działka o nr ewidencyjnym 1052/11 leży w terenie przeznaczonym pod teren sportu, turystyki, rekreacji i zieleni urządzonej (2 US/ZP) oraz pod teren lasu (2 ZL). Cześć działki przeznaczonej pod las leży w granicach rezerwatu METEORYT MORASKO. Przez część działki oznaczonej symbolem 2 US/ZP przebiega linia energetyczna 15 kV wraz ze strefą oddziaływania po 7,5 m od osi linii energetycznej. Wycenę nieruchomości należy wykonać w jednym operacie wykonanym w 3 egz. zgodnie z funkcją określoną w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Suchy Las. W operacie należy wyodrębnić wartość gruntu przeznaczonego pod teren sportu, turystyki, rekreacji i zieleni urządzonej, pod teren lasu. Na działce znajduje się drzewostan podlegający wycenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Suchy Las, gm. Suchy Las, dz. 1052/9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości położonej w obrębie Suchy Las, gmina Suchy Las oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1052/9 o powierzchni 4,5050 ha, w tym: RIVb - 0,3374 ha, RV - 4,1676 +ha. Nieruchomość zapisana jest w KW nr PO1P/00133863/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Poznaniu. Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym uchwałą Rady Gminy nr XLI/369/2009 z dnia 29 października 2009 r. działka o nr ewidencyjnym 1052/9 leży w terenie przeznaczonym pod teren sportu, turystyki, rekreacji i zieleni urządzonej (2 US/ZP) oraz pod teren lasu (2 ZL). Cześć działki przeznaczonej pod las (2ZL) leży w granicach rezerwatu METEORYT MORASKO. Przez część działki oznaczonej symbolem 2 US/ZP przebiega linia energetyczna 15 kV wraz ze strefą oddziaływania po 7,5 m od osi linii energetycznej. Wycenę nieruchomości należy wykonać w jednym operacie wykonanym w 3 egz. zgodnie z funkcją określoną w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Suchy Las. W operacie należy wyodrębnić wartość gruntu przeznaczonego pod teren sportu, turystyki, rekreacji i zieleni urządzonej, pod teren lasu. Na działce znajduje się drzewostan podlegający wycenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokali, uzyskanie zaświadczeń że lokale są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi oraz wykonanie operatu szacunkowego dla lokali w m. Bugaj, gm. Miłosław, Bieganowo, Zieliniec gm. Kołaczkowo; Jarosławiec gm. Środa Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokali z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskania przez rzeczoznawcę zaświadczenia stwierdzającego, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych) oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnym wraz z przynależnościami dla celów sprzedaży. W przypadku gdy budynki gospodarcze położone są na tej samej działce co lokal mieszkalny, należy podać w operacie wartość tego budynku. (Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalowej podpisany przez najemcę) GMINA MIŁOSŁAW 1. Bugaj 18/4 - najemca Lokal mieszkalny nr 4 w budynku nr 18 (nr inwentarz. 110/0700003/+6) o powierzchni użytkowej 41,20 m2 położony na działce nr 212 o pow. 0,2123 ha, zapisana w KW PO1F/00019946/3 prowadzona przez Sąd Rejonowy we Wrześni. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 534/2088 cz. Boks w budynku gospodarczym o powierzchni 12,20 m2 (na inwentarzowy 181/0700043) położony na tej samej działce. GMINA KOŁACZKOWO 2. Bieganowo 20/3 - najemca Lokal mieszkalny nr 3 w budynku nr 20 (nr inwentarz. 110/01000108) o powierzchni użytkowej 54,10 m2 oraz piwnica o powierzchni 9,50 m2 położony na działce nr 101/22 o pow. 0,2285 ha, zapisana w KW PO1F/00019470/5 prowadzona przez Sąd Rejonowy we Wrześni. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 938/8426 cz. Piwnica ziemianka o powierzchni 11,70 m2 (na inwentarzowy 184/0100096) położony na tej samej działce. Boks w budynku gospodarczym o powierzchni 18,50 m2 (na inwentarzowy 181/0100114) położony na tej samej działce. 3. Zieliniec 70/1 - najemca Lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 70 (nr inwentarz. 110/0400079) o powierzchni użytkowej 67,22 m2 położony na działce nr 272/1 o pow. 0,1088 ha, zapisana w KW PO1F/00019933/9 prowadzona przez Sąd Rejonowy we Wrześni. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 6722/19034 cz. Udział 715/59616 cz. w działce 270/1 o powierzchni 0,2090 ha zapisana w KW PO1F/00019931/5 prowadzona przez Sąd Rejonowy we Wrześni Boks w budynku gospodarczym o powierzchni 11,60 m2 (na inwentarzowy 181/0400098) położony na działce 272/2 o pow. 0,0462 ha, zapisana w KW PO1F/00024678/1 prowadzona przez Sąd Rejonowy we Wrześni. 4. Zieliniec 76/5 - najemca Lokal mieszkalny nr 5 w budynku nr 76 (nr inwentarz. 110/0400551) o powierzchni użytkowej 55,26 m2 oraz piwnica o powierzchni 8,00 m2 położony na działce nr 273 o pow. 0,2145 ha, zapisana w KW PO1F/00019934/6 prowadzona przez Sąd Rejonowy we Wrześni. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 158/1000 cz. Boks w budynku gospodarczym o powierzchni 16,00 m2 (na inwentarzowy 182/0400550) położony na działce 274 o pow. 0,21452 ha, zapisana w KW PO1F/00019934/6 prowadzona przez Sąd Rejonowy we Wrześni. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 167/1000 cz. GMINA ŚRODA WLKP. 5. Jarosławiec 8/1 - najemca Lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 8 (nr inwentarz.110/11/+118) o powierzchni użytkowej 38,90 m2 położony na działce nr 28/12 o pow. 0,1533 ha , zapisana w KW 24528 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 1/4 cz. Boks w budynku gospodarczym o powierzchni 15,00 m2 (na inwentarzowy 108/1096AZ) położony na tej samej działce. 6. Jarosławiec 8/4 - najemca Lokal mieszkalny nr 4 w budynku nr 8 (nr inwentarz.110/11/+118) o powierzchni użytkowej 38,90 m2 położony na działce nr 28/12 o pow. 0,1533 ha, zapisana w KW 24528 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 1/4 cz. Boks w budynku gospodarczym o powierzchni 18,70 m2 (na inwentarzowy 108/1096AZ) położony na tej samej działce. Udział 1287/100 000 cz. w działce rolnej nr 28/66 o powierzchni 2,0207 ha, zapisana w KW PO1D/00024218/7 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. 7. Jarosławiec 32/3 - najemca Lokal mieszkalny nr 3 w budynku nr 32 (nr inwentarz.110/933) o powierzchni użytkowej 59,80 m2 oraz piwnica o powierzchni 10,30 m2 położony na działce nr 28/52 o pow. 0,0601 ha, zapisana w KW 24224 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 913/12000 cz. Boks w budynku gospodarczym o powierzchni 14,82 m2 (na inwentarzowy 108/1100AZ) położony na działce nr 28/60 o pow. 0,0575 ha , zapisana w KW 24216 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 1/12 cz. Udział 1074/100 000 cz. w działce rolnej nr 28/66 o powierzchni 2,0207 ha, zapisana w KW PO1D/00024218/7 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. 8. Jarosławiec 32/6 - najemca Lokal mieszkalny nr 6 w budynku nr 32 (nr inwentarz.110/933) o powierzchni użytkowej 49,00 m2 oraz piwnica o powierzchni 8,00 m2 położony na działce nr 28/52 o pow. 0,0601 ha, zapisana w KW 24224 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 750/12000 cz. Boks w budynku gospodarczym o powierzchni 14,82 m2 (na inwentarzowy 108/1100AZ) położony na działce nr 28/60 o pow. 0,0575 ha, zapisana w KW 24216 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 1/12 cz. Udział 655/100 000 cz. w działce rolnej nr 28/17 o powierzchni 3,9997 ha, zapisana w KW PO1D/00024209/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wycena utraty wartości majątku Skarbu Państwa w Gorzelni Rolniczej w m. Lubstrów gm. Sompolno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej (wycena) utraty wartości majątku Skarbu Państwa, spowodowanego niedbałością dzierżawcy - uszkodzenie dachu gorzelni rolniczej spowodowane zawaleniem części komina ceramicznego kotłowni, dzierżawionej w chwili katastrofy budowlanej przez Pana Walentego Jagielskiego, zam. ul. Krótka, 62-611 Lubstów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wycena utraty wartości majątku Skarbu Państwa w Gorzelni w m. Smaszew gm. Tuliszków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej (wycena) utraty wartości majątku Skarbu Państwa, spowodowanego niedbałością dzierżawcy - kradzież aparatu odpędowego z budynku gorzelni w m. Smaszew gm. Tuliszków, będącego w dzierżawie podmiotu: Gospodarstwo Rolne G. Zborowski, M. Jakubowski, 62-740 Tuliszków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów położonych w obrębie Swadzim gm. Tarnowo Podgórne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej: prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów ustanowionego na rzecz Hemera Development Sp. z o.o. położonych w obrębie Swadzim gm. Tarnowo Podgórne oznaczonych w ewidencji gruntów nr 22/38 i 22/39 o łącznej pow. 18,3975 ha, mając na uwadze położenie oraz zapisy w aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Tarnowo Podgórne i zmiany do w/w studium stosownie do pisma Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 20.06.20011 roku. Rzeczoznawca majątkowy winien podać informację odnośnie sposobu aktualnego użytkowania w/w gruntu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.