eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji nośnej oraz wymiana pokrycia dachu z papy, pawilonu wejściowego do Palmiarni Miejskiej w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-15

Gliwice: Zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji nośnej oraz wymiana pokrycia dachu z papy, pawilonu wejściowego do Palmiarni Miejskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 190414 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budrzetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji nośnej oraz wymiana pokrycia dachu z papy, pawilonu wejściowego do Palmiarni Miejskiej w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji nośnej oraz wymiana pokrycia dachu z papy, pawilonu wejściowego do Palmiarni Miejskiej w Gliwicach, w tym: - czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji dachu, - naprawa pokrycia dachu z papy, - czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji ścian. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym: a) odwodnienie węzłów konstrukcji stalowej poprzez nawiercenie otworów, b) wymiana skorodowanych śrub, c) mycie ciśnieniowe i odtłuszczenie konstrukcji, d) czyszczenie konstrukcji do stopnia St2 e) zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji poprzez malowanie - łączna grubość powłok min. 200 mikronów, trwałość powłok min. 10 lat, f) rozbiórka pokrycia dachu z papy, g) wymiana rur wentylacyjnych, wymiana obróbek blacharskich i naprawa kominów z cegły, h) pokrycie dachu papą termozgrzewalną. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: - opis techniczny, - przedmiar robót , Uwaga: - do wykonania robót należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, - odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez zamawiającego z udziałem wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem technicznym i przedmiarem robót, - ewentualne szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót, wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem, - należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie elewacji w trakcie wykonywania robót oraz zabezpieczenie pomalowanej konstrukcji w trakcie układania papy termozgrzewalnej, - z odbioru zostanie sporządzony protokół końcowy odbioru robót, - do odbioru wykonawca zobowiązany jest przedstawić certyfikaty lub deklaracje zgodności materiałów zastosowanych do wykonania robót. W czasie realizacji robót wykonawca zobowiązany jest do: - stałego utrzymania porządku i ładu na terenie robót, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu odpadów pochodzących z rozbiórek, - odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż., - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, - udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. Zamawiający nie przewiduje zamknięcia Palmiarni w trakcie wykonywania prac objętych zamówieniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk, posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: Personel kierowniczy: 1. kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjaloności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Personel wykonawczy: - min. 10 osób. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali minimum 3 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł. brutto każda. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, f polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Gliwicach, ul.Strzelców Bytomskich 25c, w Dziale Planowania i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 11:30, miejsce: w Sekretariacie siedziby zamawiającego lub listownie na adres zamawiającego. W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.