eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńDostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego pracę Starostwa Powiatowego w Bieruniu przy ul. św. Kingi 1 - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Bieruń: Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego pracę Starostwa Powiatowego w Bieruniu przy ul. św. Kingi 1 - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 190424 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 226 91 00, faks 32 226 90 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego pracę Starostwa Powiatowego w Bieruniu przy ul. św. Kingi 1 - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest wykonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na dostawie oprogramowania, które to było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, objętego umową nr 288/2011 z dnia 8.12.2011 r., a w szczególności na dostawie: Modułu rejestru zamówień, dokumentów rozliczeniowych, umów (DYSPONENT) - 2 licencje (stanowiska), pozwalającego na bieżącą kontrolę stanu wykonania budżetu na wszystkich etapach jego realizacji zarówno w układzie klasyfikacji budżetowej jak i tzw. układu zadaniowego budżetu. Umożliwiającego ustalenie zakresu dostępu do danych dla poszczególnych wydziałów merytorycznych - dysponentów budżetowych. Wymagana funkcjonalność:1.współpraca z modułem budżetowym do projektowania i analizy wykonania budżetu w zakresie automatycznego pobierania dokumentów planu budżetowego; 2.podgląd aktualnej wartości planu budżetowego oraz dokumentów uchwał i zarządzeń z których wartość ta wynika niezależnie dla każdego dysponenta budżetowego; 3.plan zamówień publicznych wg poszczególnych kategorii i kodów CPV; 4.rejestr zamówień publicznych, czyli ewidencja wszczętych postępowań o zamówienia publiczne i związanej z tym faktem rezerwacji środków budżetowych niezbędnych do późniejszej realizacji tych zamówień; 5.rejestr umów - ewidencja umów zawieranych przez poszczególne wydziały urzędu w kontekście zaangażowania środków budżetowych; 6.rejestr faktur - ewidencja faktur, wynikających z realizacji zawartych umów a także faktur i innych dokumentów rozliczeniowych niezwiązanych z umowami; 7.współpraca z programem finansowo - księgowym w zakresie automatycznego księgowania zaangażowania budżetu - generowania dekretów księgowych do modułu finansowo - księgowego wynikających z zaewidencjonowanych umów oraz faktur niezwiązanych z umowami; 8.automatyczne księgowanie zobowiązań - generowanie dekretów, księgowych do modułu finansowo - księgowego (konta zespołu 2) wynikających z zaewidencjonowanych faktur i innych dokumentów rozliczeniowych; 9.podgląd zrealizowanych płatności (zaksięgowanych w module finansowo - księgowym wyciągów bankowych) w powiązaniu z umową i fakturą; 10.kontrola realizacji budżetu - analiza środków budżetowych pozostających do dyspozycji, w różnych kontekstach (faktycznego wykonania, zaangażowania, wszczętych zamówień publicznych); 11.ewidencja wydatków strukturalnych; 12.wielowariantowa analiza rozliczenia umów (rozliczenie wg faktur, rozliczenie wg zapłat, analiza umów przeterminowanych, rozliczenie wg wybranych podziałek klasyfikacji budżetowej i symboli zadań); 13.generowanie szeregu zestawień w różnych przekrojach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REKORD SI spółka z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zamówienia publicznego obejmującego przedmiot zamówienia jw. można udzielić w trybie zamówienia z wolnej ręki (art. 66 ust. 1 i art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p. z późn. zm.), jako zamówienie uzupełniające dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, gdyż są to dostawy polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, stanowiące nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone wykonawcy wyłonionemu w trybie przetargu nieograniczonego (oznaczenie sprawy: RZP 29/2011) o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p., tj. REKORD SYSTEMY INFORMATYCZNE Spółka z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz zamawiający przy szacowaniu wartości zamówienia uwzględnił zamówienia uzupełniające. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minął okres 3 lat. Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.