Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Nowy Targ: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 190437 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych w ilościach i asortymencie podanym w załącznikach do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu przetargowym nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 upzp i którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 upzp i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawca złoży jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej, przed upływem terminu składania ofert. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Dz. U nr 87 z dnia 24.05.2006roku poz. 87). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku uczestnictwa w postępowaniu przetargowym spółki cywilnej - zaświadczenie składa każdy wspólnik oddzielnie i zaświadczenie ma być wystawione na spółkę)- Dz. U jak wyżej. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- Dz. U jak wyżej. 4.Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 5. Formularz ogólny oferty - (załącznik numer 2). 6. Formularz/e cenowy/e na dostawę materiałów opatrunkowych. 7. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ- opis sposobu przygotowania oferty. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w : a) pkt 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Katalogi/foldery/ opisy takie, których treść będzie potwierdzała spełnienie wymogów w zakresie wymaganego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do złożenia próbek- materiałów opatrunkowych celem potwierdzenia spełnienia wymogów w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganym przedmiotem zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego- Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II - ul. Szpitalna 14 (budynek administracji) pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego- Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II - ul. Szpitalna 14 (budynek administracji) pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Hydrożelowe opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hydrożelowe opatrunki schładzające oparzenia - 3 pozycje w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Kompresy, tupfery, podkłady, setony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy, tupfery, podkłady, setony- 6 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Gaza, serwety, kompresy, wata, opaski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza, serwety, kompresy, wata, opaski- 22 pozycje w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Samoprzylepne opatrunki do zaopatrywania ran, przylepce na włókninie, na tkaninie, plastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samoprzylepne opatrunki do zaopatrywania ran, przylepce na włókninie, na tkaninie, plastry- ilość pozycji w pakiecie 14.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Kompresy z włókniny, siatkowe rękawy opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy z włókniny, siatkowe rękawy opatrunkowe- ilość pozycji w pakiecie 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 06 NAZWA: Jałowe antybakteryjne opatrunki z neutralną maścią, jałowe włókninowe kompresy, jałowe kompresy oczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe antybakteryjne opatrunki z neutralną maścią, jałowe włókninowe kompresy, jałowe kompresy oczne- ilość pozycji w pakiecie 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Opaski gipsowe, opaski pod gips.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe, opaski pod gips- ilość pozycji w pakiecie 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 08 NAZWA: Hemostatyczna, sterylna wchłanialna gąbka żelatynowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyczna, sterylna wchłanialna gąbka żelatynowa - ilość pozycji w pakiecie 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Leasing operacyjny samochodu do czyszczenia kanalizacji dla Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o. o. - 3 postępowanie
- Przedłużenie obecnie posiadanych licencji oprogramowania antywirusowego (dostawa lub aktualizacja klucza licencyjnego)w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Centrum Projektów Polska Cyfrowa
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
- Wykonanie remontów dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2025r.
- Budowa budynku domu przedpogrzebowego wraz z zagospodarowaniem terenu na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu.
- Dostawa oleju napędowego B0 do karetek i agregatów prądotwórczych w ilości 160 000 dm3
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów opatrunkowych
- Dostawa środków opatrunkowych
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa środków i materiałów medycznych - Pakiet A, B i C
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.