Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Pasłęk: Pełnienie funkcji Nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Pasłęku z przeznaczeniem na uruchomienie kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa , współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 190445 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Pasłęku , ul. Zwycięstwa 28, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 248 10 61, faks 55 248 10 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Pasłęku z przeznaczeniem na uruchomienie kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa , współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją projektu w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji projektowej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót obejmujących modernizację budynku wraz z łącznikiem o pow. użytkowej 490,37 m2. Obiekt wymaga wykonania prac : ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych,instalacji teletechnicznych , wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne, zagospodarowania terenu, nadzorowanie promocji projektu. Obsługa organizacyjna i techniczna procesu inwestycyjnego obejmuje następujące zagadnienia a) weryfikacja dokumentacji projektowo technicznej, b) współuczestnictwo w procedurach przetargowych na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych i wyposażenia, c) przekazanie wykonawcy placu budowy, d) koordynowanie robót, e) dokonywanie odbiorów częściowych z zrealizowanych robót podlegających rozliczeniom, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, f) informowanie inwestora bezpośredniego o ewentualnych wadach w opracowanej dokumentacji , g) kontrola prawidłowości prowadzenia budowy, robót, dziennika budowy, h) uzgadnianie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, i) uzyskanie i dostarczenie inwestorowi bezpośredniemu dokumentów stwierdzających dopuszczenie obiektu do użytkowania wraz z niezbędną dokumentacją. j) organizowanie przeglądów gwarancyjnych,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust. 1 pkt 1 ustawy) a) posiadają uprawnienia do nadzorowania robotami w branżach obejmujących całość zadania inwestycyjnego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizowali w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie:- min 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego. Oferent winien załączyć referencje wykonanych zadań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) oświadczenie Wykonawcy : wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywała przedmiot zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspaslek.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół w Pasłęku ul. Zwycięstwa 28 14 - 400 Pasłęk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespól Szkoł w Paslęku ul. Zwycięstwa 28 14-400 Pasłęk Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Strefa Edukacyjno -Wypoczynkowa na Ósemkowym Wzgórzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 401 przy ul. Tarnowieckiej 4 - prace przygotowawcze"
- Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
- ROZBUDOWA BUDYNKU NR 2 O ZAPLECZE GAZÓW MEDYCZNYCH I ROZBUDOWA PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.